صرافی کوینکس و کیف پول من از بروزرسانی شبکه رونین پشتیبانی می‌کنند

آخرین به‌روزرسانی شبکه رونین و تأثیر آن بر روند خدمات واریز و برداشت در صرافی کوینکس

صرافی کوینکس در اواخر سال ۲۰۱۷ در هنگ کنگ تأسیس شد و برای کاربران خود امکان تجربه انواع خدمات و معاملات ارز دیجیتال را فراهم می‌کند. این صرافی هم اکنون بیش از ۳ میلیون کاربر دارد و از ۱۶ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند. کوینکس اعلام کرده است که از بروزرسانی شبکه رونین حمایت خواهد کرد. صرافی کیف پول من نیز اعلام کرده است که بروزرسانی ارز RON در تاریخ ۷ اسفند به طور خودکار در داخل این پلتفرم انجام خواهد شد. در این بروزرسانی، شبکه اصلی رونین به‌روزرسانی خواهد شد و واریز و برداشت ارز RON به‌طور موقت مسدود خواهد شد. صرافی کوینکس اطلاعیه زیر را در این خصوص منتشر کرده است: پروژه RON (Ronin) در شماره بلاک ۳۲,۳۶۷,۴۰۰ به‌روزرسانی شبکه خواهد شد. برای اطمینان از امنیت دارایی‌های کاربران، کوینکس واریز و برداشت توکن‌های RON را تعلیق کرده و اقدامات زیر را انجام می‌دهد.

تغییرات خدمات واریز و برداشت رونین: ساعت ۰۹:۳۰ در تاریخ ۷ اسفند ۱۴۰۲ خدمات واریز و برداشت موقتاً تعلیق خواهد شد. پس از استقرار پایداری شبکه، خدمات واریز و برداشت برگشت داده خواهد شد.

توجه داشته باشید: معامله و انتقال توکن‌های RON درون برنامه‌ای در کوینکس، در این مدت تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت. پس از تکمیل به‌روزرسانی، کاربران را مطلع خواهیم کرد.

2024-03-08 06:59:50