در ماه ژانویه، بیش از ۴۸۸ میلیون دلار توکن توسط پروژه‌های مختلف آزاد می‌شود

آزادسازی توکن‌های بومی در صرافی‌های غیرمتمرکز در سال جدید

در سال جدید، توکن بومی صرافی غیرمتمرکز DYDX با نام DYDX در صدر اخبار قرار دارد. تیم dYdX قرار است در ژانویه ۳۳/۳ میلیون توکن را آزاد کند که ۱۲/۳۶ درصد از میزان عرضه آن را شامل می‌شود. ارزش تقریبی این توکن‌ها حدود ۱۰۱ میلیون دلار است. سرمایه‌گذاران dYdX حدود ۶۰ میلیون دلار دریافت خواهند کرد و بنیان‌گذاران، کارکنان و مشاوران مجموعاً بیش از ۳۱ میلیون دلار دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، ۱۴ میلیون دلار به کارکنان آینده اختصاص یافته است.

در تاریخ ۳ ژانویه، تیم پروژه Sui (SUI) قرار است ۳۴/۶۲ میلیون توکن را آزاد کند که ارزش کل آن بیش از ۲۷/۶ میلیون دلار است. این پروژه دیروز هم ۴ میلیون توکن به ارزش بیش از ۳/۲ میلیون دلار آزاد کرد. توکن‌های آزاد شده در روز قبل به ذخیره جامعه اختصاص یافته‌اند در حالی‌که آزادسازی توکن تاریخ ۳ ژانویه به برنامه دسترسی جامعه اختصاص دارد.

پروژه Galxe (GAL) نیز برای رویداد بازگشایی قفل توکن خود در هفته اول ژانویه برنامه‌ریزی کرده است. این تیم قصد دارد سه میلیون واحد از GAL را در ۵ ژانویه به ارزش حدود ۷ میلیون دلار آزاد کند.

همچنین، تیم Aptos (APT) قرار است یک آزادسازی قابل‌توجه از توکن‌های خود را در تاریخ ۱۲ ژانویه انجام دهد. این آزادسازی شامل توکن‌های APT با ارزشی بیش از ۲۳۷ میلیون دلار است که در همان تاریخ وارد بازار رمزارزها خواهند شد.

بسیاری از پروژه‌ها در ماه ژانویه رویدادهای آزادسازی توکن خود را برگزار خواهند کرد. این پروژه‌ها عبارتند از: Optimism (OP)، Acala (ACA)، Liquidity (LQTY)، Tornado Cash (TORN)، GMT، APE، Axie Infinity (AXS) و Injective (INJ). همچنین، ارزش ترکیبی توکن‌هایی که در ژانویه آزاد می‌شوند، بیش از ۴۸۸ میلیون دلار است.

2024-03-08 06:20:00