اگر در تلگرام کانال دارید، بزودی می‌توانید از تبلیغات این پلتفرم درآمد کسب کنید

اگر در تلگرام کانال دارید، بزودی می‌توانید از تبلیغات این پلتفرم درآمد کسب کنید

اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام بزودی یک پلتفرم تبلیغاتی معرفی می‌کند که به صاحبان کانال‌ها این امکان را می‌دهد تا به صورت تون کوین پاداش دریافت کنند.

پاول دوروف، مدیرعامل این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد که پلتفرم تبلیغات تلگرام در ماه مارس به طور رسمی برای تبلیغ‌کنندگان در نزدیک به ۱۰۰ کشور جهان راه‌اندازی می‌شود.

دارندگان کانال‌ها در این کشورها ۵۰ درصد از درآمدی را که تلگرام از نمایش تبلیغات در کانال‌های آن‌ها به دست می‌آورد، دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد:

کانال‌های تلگرامی ماهانه یک تریلیون بازدید دارند. با این حال، مقدار درآمدزایی آن‌ها در حال حاضر تنها ۱۰ درصد است. این کار از طریق ابزارهای تبلیغاتی در تلگرام انجام می‌شود.

با اعلام این خبر، صاحبان کانال‌ها می‌توانند با کسب درآمد موثر از محتوای خود سود ببرند. در نتیجه، تلگرام به دیگر غول‌های رسانه‌های اجتماعی مانند یوتیوب و X (توئیتر سابق) می‌پیوندد که هر دو در حال حاضر درآمد حاصل از تبلیغات را با کاربران خود به اشتراک می‌گذارند.

بنیانگذار تلگرام همچنین گفت که این پلتفرم منحصراً از بلاک چین TON استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل شود که پرداخت‌ها و برداشت‌های تبلیغاتی سریع و ایمن هستند.

2024-03-08 07:03:37