گزارش هفتگی رمزارزهای جدید اضافه شده به صرافی‌های ایرانی

بازبینی رمزارزهای جدید در صرافی‌های ایرانی

این هفته مجددا به بررسی رمزارزهای جدیدی که به صرافی‌های ایرانی اضافه شده‌اند بازگشتیم. تعداد ارزهای قابل پشتیبانی در هر صرافی می‌تواند یک عامل موثر در جذب کاربران باشد و برروی میزان نقدینگی و فعال بودن صرافی تأثیرگذار است. در طی هفته گذشته، صرافی بیت ۲۴ اقدام به لیست کردن رمزارزهای زیر کرده است:

– رمزارز PIXEL با نماد PIXEL

– رمزارز StarkNet با نماد STRK

رمزارز PIXEL یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار جهانی شد و در بسترهای اتریوم و بیت‌کوین فعالیت می‌کند. مارکت کپ این ارز ۳۵۹ میلیون دلار است و در رتبه ۱۴۲ بازار قرار دارد. رمزارز StarkNet یک شبکه بر بستر اتریوم است که برنامه‌های غیر متمرکز را با سیستم اثبات رمزگذاری استارک مقیاس‌پذیر می‌کند. این شبکه از مزیت‌های امنیت و عدم تمرکز شبکه اتریوم بهره‌مند است.

علاوه بر این، صرافی کیف پول من نیز اقدام به اضافه کردن چند رمزارز دیگر کرده است. این رمزارزها عبارتند از:

– رمزارز HMX با نماد HMX

– رمزارز Lynex با نماد LYNX

– رمزارز HyperGPT با نماد HGPT

– رمزارز MEME TOON با نماد MEMETOON

– رمزارز MicrovisionChain با نماد SPACE

ارز HMX قابلیت انتقال در صرافی کیف پول من بر بستر شبکه Arbitrum One را دارد. برای اطلاعات بیشتر درباره HMX می‌توانید به صفحه آن در صرافی کیف پول من و یا وایت پیپر مراجعه کنید. ارز Lynex نیز قابلیت انتقال در صرافی کیف پول من بر بستر شبکه Linea را دارد. همچنین ارز HyperGPT و ارز MEME TOON نیز در صرافی کیف پول من قابل انتقال هستند. در صورت انتقال MEMETOON، بستر شبکه را مد نظر قرار دهید. پروژه MicrovisionChain به طور خاص بر روی بازار NFT و ثبت دامنه وب ۳ تمرکز دارد.

2024-03-08 06:58:37