تحلیلگر برتر کریپتو رالی ۴۰ درصدی چین لینک را پیش‌بینی می‌کند

پیش‌بینی مثبت بلانتز در مورد آلت کوینی بر روی شبکه اتریوم

یکی از تحلیلگران ارزهای دیجیتال که قبلاً پیش‌بینی کرده بود که بازار بیت کوین در سال ۲۰۱۸ به سمت کف خرسی حرکت خواهد کرد، اکنون نگرش مثبتی نسبت به آلت کوینی که بر روی شبکه اتریوم فعالیت می‌کند دارد. او به ۲۳۲۴۰۰ دنبال‌کننده خود در پلتفرم X اعلام کرده است که چین لینک (LINK) چندین سیگنال صعودی را در نمودار هشت ساعته خود نشان داده است. این تحلیلگر پیش‌بینی می‌کند که قیمت LINK می‌تواند به سطحی برسد که آخرین بار در ژانویه ۲۰۲۲ مشاهده شده بود. LINK در حال حاضر به قیمت ۱۳/۹ دلار رسیده است و موج پنجم به سمت پایین برای C تکمیل شده است، همچنین یک واگرایی صعودی در تایم فریم‌های بالا ایجاد شده است.

من معتقدم که سطح فعلی یک کف برای موج چهارم خواهد بود. قیمت به سمت ۲۰ دلار حرکت خواهد کرد، بد به حال آنهایی که باعجله فروختند! بلانتز از نظریه امواج الیوت استفاده می‌کند. امواج الیوت یک روش تحلیل تکنیکال است که تلاش می‌کند با پیروی از روان‌شناسی جامع که تمایل دارد در امواج آشکار شود، عملکرد قیمت آینده را پیش‌بینی کند. طبق این نظریه، صعود قیمت یک دارایی از یک رالی پنج موجی عبور می‌کند و هر موج دارای امواج فرعی خاص خود است. در زمان نگارش این خبر، LINK با قیمت ۱۴/۱۸ دلار معامله می‌شود که در صورت رسیدن به هدف بلانتز، رشد بیش از ۳۷ درصدی آن را نشان می‌دهد. با نگاهی به پلتفرم قرارداد هوشمند سولانا (SOL)، بلانتز فکر می‌کند که این آلت کوین در حال آماده شدن برای بریک‌اوت در برابر بیت کوین (SOL/BTC) است و این امر نشان می‌دهد که جفت دلار آمریکا آن احتمالاً شاهد رالی شارپی خواهد بود. SOL/BTC در تلاش برای شکستن آخرین الگوی گاوی خود پس از پس از یک دوره تثبیت در چند روز گذشته است.

هنگامی که این بازه ۳۷ روزه شکسته شود، انتظار می‌رود SOL حرکت قابل‌توجهی به سمت بالا داشته باشد. احتمالاً این حرکت بیشترین و سریع‌ترین صعود سولانا تاکنون خواهد بود.

به کسانی که همواره دیدگاه نزولی نسبت به بازار دارند و منفی‌نگر هستند توجه نکنید، آنها از پول متنفرند. در زمان نگارش این خبر، SOL/BTC به قیمت ۰/۰۰۱۷۵۲ BTC (۷۵ دلار) معامله می‌شود که بسیار نزدیک به ناحیه مقاومت این تریدر در ۰/۰۰۱۸ BTC (۷۷/۰۶ دلار) است.

2024-03-08 06:08:50