۷۳ درصد از اروپایی‌ها در مورد آینده ارزهای دیجیتال خوش‌بین هستند

۷۳ درصد از اروپایی‌ها در مورد آینده ارزهای دیجیتال خوش‌بین هستند

نظرسنجی بایننس نشان می‌دهد که ۷۳ درصد از اروپایی‌ها در مورد آینده ارزهای دیجیتال خوش‌بین هستند و ۵۵ درصد به طور کلی در این بازار فعالیت دارند، همچنین ۳۴ درصد آنها از رمزارزها برای معاملات بلندمدت استفاده می‌کنند.

بایننس، یک اکوسیستم بلاک چینی و ارائه‌دهنده خدمات ارزهای دیجیتال، نظرسنجی‌هایی را در فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و سوئد انجام داده تا رفتارها و عادات کاربران در مورد رمزارزها را در اروپا بررسی کند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۷۳ درصد از پاسخ‌دهندگان نسبت به آینده ارزهای دیجیتال خوش‌بین هستند. علاوه بر این، ۵۵ درصد شرکت‌کنندگان به طور کلی با ارزهای دیجیتال سروکار دارند. در بحث جمعیت‌شناسی، این اتفاق نشان‌دهنده وابستگی قابل‌توجه اروپایی‌ها به این ابزارهای مالی است.

نظرسنجی انجام شده چشم‌انداز مثبتی را در میان پاسخ‌دهندگان نشان می‌دهد؛ ۷۳ درصد نسبت به آینده ارزهای دیجیتال خوش‌بین هستند، آنها بر رشد این ارزها تأکید دارند و مزایای فناوری بلاک چین را تأیید می‌کنند. قابل ذکر است که ۲۴ درصد از حاضرین در این نظرسنجی بیش از نیمی از کل معاملات خود را با کریپتو انجام می‌دهند که نشان‌دهنده تعهد بالای آن‌ها به این بازار است.

۳۴ درصد پاسخ‌دهندگان از رمزارزها برای معاملات بلندمدت خود استفاده می‌کنند، درحالی‌که ۲۶ درصد از افراد کریپتو را در پس‌انداز خود به کار می‌برند که نشان‌دهنده اعتماد روبه‌رشد مردم به این دارایی نوظهور است. ۱۳ درصد برای معاملات روزانه و ۹ درصد برای خریدهای معمولی از رمزارزها استفاده می‌کنند که این امر نشان‌دهنده پذیرش آن در زندگی روزمره است.

عوامل کلیدی برای پذیرش رمزارز در اروپا شامل پتانسیل بازدهی بالای آن‌ است که ۲۰ درصد شرکت‌کنندگان به آن اشاره کرده‌اند. علاوه بر این، ۱۸ درصد جذب ایده‌های غیرمتمرکز و استقلال مالی شده‌اند، درحالی‌که ۱۷ درصد آنها جذب نوآوری و فناوری کریپتو شده‌اند. این یافته‌ها نشان می‌دهند که در میان شرکت‌کنندگان مورد نظر، تمایل به استقلال مالی از طریق راهکارهای نوآورانه حاکم است.

۸۲ درصد پاسخ‌دهندگان حداقل یک سال در عرصه ارزهای دیجیتال فعال بوده‌اند که ۷۳ درصد آنها بین ۱ تا ۵ سال در این زمینه فعالیت داشته‌اند. پذیرش مداوم این ارزها آشکار است، زیرا ۵ درصد در شش ماه گذشته به جمع فعالان رمزارزها پیوسته‌اند. این مطالعه همچنین بر یک جامعه معاملاتی فعال با بیش از نیمی از کاربران اروپایی بایننس (۵۳ درصد) تأکید می‌کند. این معامله‌گران در بازه‌های زمانی مختلفی فعال هستند که ۲۳ درصد به‌صورت ماهانه، ۱۷ درصد به‌صورت هفتگی و ۱۲ درصد روزانه معاملات خود را انجام می‌دهند.

2024-03-08 06:40:53