معرفی و بررسی بروکر یونیکورن | Unicorn Brokers
نام بروکر: UNFXB Limited: Unicorn Brokers
سال تاسیس: 2016

نقد و بررسی بروکر Unicorn

بروکر Unicorn یک کارگزاری مستقر در ترکیه است که از سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این بروکر ۴ نوع حساب معاملاتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. Unicorn Brokers از دو دامنه متفاوت برای دسترسی به خدمات خود استفاده می‌کند، هرکدام دارای لوگو و اطلاعات متفاوتی است. این بروکر اهرم معاملاتی تا ۱:۱۰۰۰ در حساب‌های مختلف ارائه می‌کند و برخی از حساب‌ها اسپرد صفر دارند. بیشتر حساب‌ها همچنین بونوس ۲۵ درصد دارند. Unicorn Brokers از پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴ و ۵ پشتیبانی می‌کند و امکان ارتباط با بروکر از طریق تیکت، چت آنلاین، واتساپ و تلگرام فراهم است.

بروکر Unicorn با نام تجاری UNFXB Limited در سنت وینسنت و گرنادین‌ها به ثبت رسیده است، اما مجوز سازمان خدمات مالی سنت وینسنت و گرنادین‌ها را ندارد. Unicorn Brokers یک شرکت ثبت شده در کشور ترکیه است. در گذشته، شرکت UNFXB تحت رگوله ASIC استرالیا قرار داشت، اما در حال حاضر این مجوز لغو شده است.

بروکر Unicorn ۵ نوع حساب معاملاتی را ارائه می‌دهد، که دو مورد آن مربوط به معاملات کریپتو است. بروکر UNFXB روش‌های واریز و برداشت متعددی را در دسترس قرار داده است، از جمله ریالی مستقیم، بمانی، ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم، نتلر و پی پال. همچنین امکان تبادل پول افغانستان برای ساکنین این کشور نیز وجود دارد. بروکر Unicorn همچنین پراپ تریدینگ را به خدمات خود اضافه کرده است، که به معامله‌گرانی که سرمایه کافی برای فعالیت در فارکس ندارند، امکان می‌دهد با سرمایه کمتری در بازار فارکس فعالیت کنند. با این حال، لازم است توجه داشت که ارائه خدمات پراپ تریدینگ در بروکرهای فارکس رگوله شده غیرقانونی است.

بروکر Unicorn یک بروکر معتبر است که فقط مجوز ثبت شرکت دارد و مجوز رگولاتوری محسوب نمی‌شود. این بروکر پشتیبانی فارسی دارد و برای سرمایه‌گذاری در آن، می‌توان با مبلغ کمتری شروع کرد و سپس با بررسی عملکرد و رضایت از بروکر، سرمایه خود را افزایش داد. اما انتخاب بروکر باید با صلاحدید خود انجام شود و می‌توان از صفحه بروکرهای فارکس برای مقایسه و بررسی بیشتر استفاده کرد.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}