آیا ایرانیان می‌توانند در پراپ فرم های خارجی ثبت نام کنند؟

آیا ایرانیان می‌توانند در پراپ فرم های خارجی ثبت نام کنند؟

همانطور که می‌دانید، به دلیل تحریم‌ها ایرانیان نمی‌توانند در بسیاری از پلتفرم‌های مالی خارجی فعالیت کنند. این موضوع شامل پراپ فرم‌ها نیز می‌شود. ما قبلا در مقاله پراپ تریدینگ به طور مفصل درباره نحوه کار این شرکت‌ها توضیح دادیم، اما سوال اینجاست که آیا ایرانیان می‌توانند در پراپ فرم های خارجی ثبت نام کنند یا خیر!

آیا ایرانیان می‌توانند در پراپ فرم های خارجی ثبت نام کنند؟

بله، ایرانیان می‌توانند در تعدادی از پلتفرم‌های خارجی ثبت نام کنند. توجه داشته باشید امکان فعالیت ایرانیان در بسیاری از پراپ‌ها فراهم نیست، با اینحال می‌توانید در چند شرکت ثبت نام و کار کنید.

در زیر پراپ‌هایی که به هموطنانمان خدمات می‌دهند را مشاهده می‌کنید.

.tg {border-collapse:collapse;border-spacing:0;} .tg td{border-color:black;border-style:solid;border-width:1px;font-family:Arial, sans-serif;font-size:14px; overflow:hidden;padding:10px 5px;word-break:normal;} .tg th{border-color:black;border-style:solid;border-width:1px;font-family:Arial, sans-serif;font-size:14px; font-weight:normal;overflow:hidden;padding:10px 5px;word-break:normal;} .tg .tg-c3ow{border-color:inherit;text-align:center;vertical-align:top} .tg .tg-amwm{font-weight:bold;text-align:center;vertical-align:top} .tg .tg-7btt{border-color:inherit;font-weight:bold;text-align:center;vertical-align:top}
ردیف نام شرکت پذیرش ایرانیان
1 Alphachain ✅
2 Blue Guardian ✅
3 Fidelcrest ✅
4 Forex Capital Funds ✅
5 Funded Academy ✅
6 FundedNext ✅
7 Funding Pips ✅
8 Lux Trading Firm ✅
9 Nations Trading ✅
10 Trading Funds ✅

چند نکته برای فعالیت در شرکت‌های خارجی

اگر قصد فعالیت در شرکت‌های خارجی را دارید، باید به چند نکته توجه کنید.

اول اینکه قبل از انتخاب شرکت حتما درباره آن به خوبی تحقیق کنید. از آنجایی که قوانین آنها مدام در حال تغییر است، قبل از ثبت نام حتما با پشتیبانی آنها صحبت کنید تا مطمئن شوید که به شما خدمات می‌دهند.

نکته بعدی روش واریز و برداشت در شرکت است. از آنجایی که ما نمی‌توانیم از طریق کارت‌های اعتباری و انتقال مستقیم بانکی تراکنش‌های خود را انجام دهیم، لذا مهم است که شرکت انتخابی شما حتما از روش‌های مناسب که مختص کاربران داخلی باشد استفاده کند، مانند رمزارز، پرفکت مانی و وبمانی.

معمولا اعتبار شرکت‌های خارجی بهتر از پلتفرم‌های داخلی است، اما همین موضوع هم صد درصد نیست! حتما بررسی کنید که آیا شرکت انتخابی شما معتبر ایت سا خیر! برای اینکار می‌توانید از منابع مختلفی که در سطح اینترنت موجود است بهره ببرید. یکی از منابع مفید برای بررسی اعتبار شرکت‌های خارجی، سایت Trustpilot است.

شرکت‌های خارجی معمولا پشتیبان فارسی ندارند! اگر قصد کار کردن در آنها را دارید، ممکن است در طول همکاری نیاز به مکاتبه و دریافت مشاوره داشته باشید، لذا اگر سطح زبان انگلیسی شما ضعیف است، این موضوع را قبل از شروع همکاری در نظر بگیرید! البته در حال حاضر با وجود گوگل ترنسلیت مشکل ارتباط زبانی تا حد زیادی از میان برداشته شده!

آیا تفاوتی میان مشتریان ایرانی و خارجی وجود دارد؟

متاسفانه شرکت‌های پراپ خارجی هیچکدام در ایران نمایندگی و دفتر ندارند! مشتریان خارجی به راحتی می‌توانند برای بررسی، کار کردن و یا دریافت سود خود به صورت حضوری به شرکت مراجعه کنند.

حضور فیزیکی حس امنیت بیشتری به کاربر می‌دهد. علاوه بر این، وقتی حضوری در دفتر مشغول کار کردن هستید، می‌توانید از مشاوره دیگر تریدرهای حرفه‌ای هم بهره‌مند شوید. هیچکدام از این امکانات برای ایرانیان در دسترس نیست.

به هر حال ایرانیان می‌توانند در پراپ فرم های خارجی ثبت نام کنند. فعالیت در شرکت‌های خارجی می‌تواند جذابیت‌های خودش را داشته باشد! اگر شما هم تجربه فعالیت در پلتفرم‌های خارجی را دارید، در پایین همین صفحه آن را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *