ارز دیجیتال AC Milan Fan Token چیست؟ معرفی توکن ACM

ارز دیجیتال AC Milan Fan Token چیست؟ معرفی توکن ACM

جهان فوتبال به‌تنهایی دارای شور و هیجان خاصی است و اکنون، دنیای هیجان‌انگیز ارزهای دیجیتال نیز با فوتبال ترکیب شده است. توکن آث میلان با نماد ACM یکی از توکن‌های هواداری است که با همکاری پلتفرم سوسیوس (Socios) با باشگاه آث میلان به‌وجود آمده است. در این مقاله از مجموعه مقالات معرفی ایران بروکر به سراغ ارز دیجیتال AC Milan Fan Token می‌رویم که متعلق به باشگاه میلان ایتالیا است. اگه شما هم یکی از طرفداران این باشگاه و ارزهای دیجیتال هستید با ما همراه باشید تا توضیح دهیم به‌عنوان یک طرفدار، چگونه می‌توانید از این ارز دیجیتال استفاده کنید و چگونه خریدوفروش آن را انجام دهید.

ارز دیجیتال AC Milan Fan Token چیست؟

تاریخ عرضه ۲۰۲۱/۰۲
موسس آث میلان
پروتکل ـ
توکن حاکمیتی ACM
ارزش بازار ۱۱,۳۸۷,۴۹۶
نوع توکن توکن هواداری
عرضه در گردش ۶,۰۷۰,۹۴۲

ارز دیجیتال AC Milan Fan Token یک توکن کاربردی است که روی بلاکچین چیلیز، ایجاد شده و فعالیت می‌کند. این توکن مانند سایر توکن‌های هواداری، با امکان رأی‌گیری در نظرسنجی‌های مرتبط با تیم به طرفداران آث میلان قدرت تأثیرگذاری و تصمیم‌گیری را در عملکرد و سیاست‌های تیم می‌دهد.

دارندگان توکن ACM، قادر هستند تغییرات مهمی را در ظاهر و عملکرد تیم خود به‌وجود آورند. این امکانات شامل: انتخاب طرح‌های پیراهن، نام‌گذاری مکان‌های تمرین و حتی انتخاب رویدادهای آتی برای هواداران است. در واقع این ابزارهای تعاملی، امکان به اشتراک‌گذاری تصمیمات با هواداران را برای دارندگان ارز دیجیتال AC Milan Fan Token فراهم می‌کند و ارتباط نزدیک‌تری را بین تیم و طرفدارانش به‌وجود می‌آورد.

ارز دیجیتال AC Milan Fan Token چگونه کار می‌کند؟

توکن هواداری ACM همان‌طور که گفتیم با توسعه روی بلاک چین چیلیز ایجاد شده است و کاربران می‌توانند با معامله CHZ دلار به ACM دلار، این توکن را تهیه کنند. بلاک چین چیلیز، قراردادهای هوشمندی را ارائه داده که دارندگان توکن ACM از آن‌ها برای شرکت در نظرسنجی‌ها و تصمیم‌گیری در باشگاه میلان استفاده کنند که بر تصمیمات خاص این باشگاه فوتبال ایتالیایی تأثیرگذار است. جوایز نیز از همان برنامه‌ای که دارندگان ارز دیجیتال AC Milan Fan Token برای رأی‌دهی استفاده می‌کنند به کاربران تقدیم می‌شود.

AC Milan Fan Token

به‌عنوان اولین باشگاه فوتبالی که به‌وسیلهٔ NFT به بازار عرضه شد، میلان در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱، صد نسخه محدود NFT را به بازار عرضه کرد تا لحظات بی‌نظیر بازی میلان مقابل آ اسِ رُم را یادآوری کند. سپس NFTها بین دارندگان توکن‌های هوادار ACM توزیع شد.

توکن ACM در ژانویه ۲۰۲۱، زمانی که چیلیز به همراه AC Milan و با هم‌کاری Socios.com این راهبرد جسورانه را معرفی کردند به بازار عرضه شد. افزایش پایگاه جهانی هواداران این باشگاه ایتالیایی و تقویت حضور دیجیتالی آن در فضای رسانه‌های اجتماعی، جزء دلایل اصلی این همکاری بود.

ویژگی‌های ارز دیجیتال AC Milan Fan Token

ارز دیجیتال AC Milan Fan Token فقط یک توکن ساده نیست؛ بلکه دارندگان این توکن می‌توانند از مزایای بی‌شمار آن استفاده کنند. در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها، اشاره می‌کنیم:

  • نظرات هواداران در تصمیم‌گیری باشگاه: حالا دارندگان توکن ACM می‌توانند به‌راحتی در نظرسنجی‌ها و تصمیم‌گیری‌های مرتبط با آث میلان شرکت کنند. این امکان از طریق قراردادهای هوشمند فراهم شده که به هواداران این تیم اجازه می‌دهد تا در تصمیمات باشگاه، سهیم شوند. در این سیستم، باشگاه ایتالیایی مسئول برگزاری نظرسنجی و متعهد به رعایت نتایج آن است.
  • جوایز منحصربه‌فرد: در پلتفرم Socios.com، دارندگان توکن آث میلان می‌توانند با شرکت در آزمون‌ها، بازی‌ها و رای‌دادن درباره موضوعات مرتبط با باشگاه، جوایز و امتیازات طرفداران را به‌دست آورند. این جوایز شامل: دسترسی VIP به تمامی مسابقات لیگ برتر، جام حذفی، مسابقات اروپایی، حتی حضور در یک بازی با یک قهرمان باشگاه یا حتی پرواز با تیم به یک بازی در دوره‌های مسابقاتی است.
  • انتخاب متحد برای هواداران جهانی AC Milan: یکی از دلایل اصلی ایجاد توکن آث میلان، ایجاد یک جامعه جهانی از هواداران AC Milan است. این موضوع به‌وسیله پلتفرم Socios.com محقق شده، به هواداران این امکان را می‌دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و به توسعه تأثیرگذاری خود در تصمیمات باشگاه کمک کنند.

توکنومیکز ارز دیجیتال AC Milan Fan Token

در ادامه مقاله درباره آمارهای این توکن بحث می‌کنیم. توکن ACM تقریباً ۲۰ میلیون واحد دارد که حدود ۲ میلیون و 157 هزار توکن از این مقدار در همان آغاز از طریق یک فن‌توکن آفر، بین هواداران باشگاه توزیع شد. توکن‌های باقی‌مانده توسط خود آث میلان نگه‌داری می‌شوند و می‌توان آن‌ها را به‌صورت مستقیم از صرافی‌ها خریداری کرد و همچنین می‌توان با شرکت در برخی انجمن‌ها، آن‌ها را به‌دست آورد. با این حال، طبق برنامه‌های Socios و AC Milan، احتمالاً عرضه این توکن در آینده نزدیک کاهش می‌یابد.

توکنومیکز ارز دیجیتال AC Milan Fan Token

توکن‌های نگه‌داری شده توسط میلان نیز دارای یک برنامه اختصاصی خطی به مدت نزدیک به شش سال به‌صورت ماهانه هستند. از این تعداد، گفته می‌شود که ۴ میلیون ارز دیجیتال AC Milan Fan Token در سال اول منتشر می‌شوند و ۳.۲ میلیون توکن ACM باقی‌مانده به‌صورت سالانه برای ۳ سال آینده از فوریه ۲۰۲۱ منتشر می‌شوند.

علاوه‌بر این، توکن هواداری باشگاه آث میلان به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و برخی راهبردها برای رشد جامعه تأثیر مثبتی دارد. نظرسنجی برای دارندگان ارز، تعامل منظم با جامعه از طریق کانال‌های اجتماعی و انتشار مقالات مرتبط از طریق رسانه‌های اصلی نیز در دستور کار قرار دارد.

حالا که درک اولیه‌ای از AC Milan Fan Token دارید، ممکن است به این فکر کنید که آیا باید در ACM سرمایه‌گذاری کنید یا نه؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، انتهای مقاله را نیز بخوانید.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال AC Milan Fan Token

ارز دیجیتال AC Milan Fan Token در بولران سال ۲۰۲۱ وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. ACM از همان اول با صعودها و رشدهای چشم‌گیر توانست توجه سرمایه‌گذاران را به سمت خود جذب کند و حتی در رشدهای صعودی توانست خود را به قیمت بالای ۲۵ دلار برساند. این روند صعودی مدت زمان زیادی طول نکشید و با آغاز بازار خرسی ارزهای دیجیتال، توکن آث میلان نیز نزول خود را شروع کرد. اکنون در زمان نگارش این مقاله، حدود ۹۳ درصد از سقف قیمتی خود فاصله گرفته است و تنها با قیمت ۱.۹۱ دلار در حال خریدوفروش است.

البته در زمان برگزاری جام جهانی در تابستان ۲۰۲۳، توکن‌های هواداری توانستد رشدهای قیمتی چشم‌گیری را تجربه کنند؛ با این حال در شکست روند نزولی خود، موفقیت‌آمیز عمل نکردند.

برای اطلاع از قیمت توکن باشگاه آث میلان به‌صورت لحظه‌ای، می‌توانید به صفحه قیمت ارز دیجیتال AC Milan Fan Token در ایران بروکر مراجعه کنید. همچنین در این صفحه می‌توانید از آخرین اخبار و رویدادهای این ارز دیجیتال، توکنومیک، کیف پول‌ها و غیره اطلاعات لازم را کسب کنید.

پیش‌بینی قیمت و آینده ارز دیجیتال AC Milan Fan Token

امروز که داریم در مورد ارز دیجیتال AC Milan Fan Token صحبت می‌‌کنیم، زمانی به جشن کریسمس باقی نمانده و حجم کلی بازار ارزهای دیجیتال، رو به کاهش است. طبق داده‌های ایران بروکر، توکن آث میلان در ۹۰ روز گذشته، تنها ۲ درصد افزایش قیمتی را تجربه کرده است که به نوع خود باعث ناامیدی دارندگان این ارز دیجیتال شده است؛ زیرا ۹۰ روز گذشته برای بسیاری از آلت کوین‌ها روزهای درخشانی بوده است.

این ارز دیجیتال در حال حاضر در یک روند نزولی کلان قرار دارد و اگر به نمودار زیر توجه کنید، متوجه خواهید شد که قیمت توکن آث میلان با مقاومت قدرتمند محدوده ۲ دلار روبرو شده است؛ اگر موفق به شکست آن و هم‌زمان شکست خط روند نزولی بلندمدت خود شود، می‌تواند رشد قیمتی شدیدی را تجربه کند. در سناریوی نزولی نیز اگر در شکست این محدوده موفق عمل نکند، نزول خود را به سمت تارگت‌های پایین‌تر آغاز می‌کند.

AC Milan Fan Token

به یاد داشته باشید که پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال AC Milan Fan Token و سایر ارزهای دیجیتال، کار بسیار پیچیده‌ای است و اتفاقات بازارها به‌راحتی می‌توانند اعتبار تحلیل‌ها را باطل کنند. قبل از انجام هرگونه خریدوفروش توکن آث میلان یا سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال، حتما نگاهی به صفحه قیمت توکن ACM بیندازید و از اطلاعات کاربردی از جمله سیگنال آث میلان در این صفحه، استفاده کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال AC Milan Fan Token

خریدوفروش و معامله توکن‌های هواداری از جمله توکن آث میلان به دلیل محبوبیت در بسیاری از صرافی‌های داخلی و خارجی صورت می‌گیرد. البته اگر قصد خرید یا فروش این ارز دیجیتال را دارید، توصیه می‌کنیم از صرافی‌های خارجی دوری کنید؛ زیرا این صرافی‌های به دلیل تحریم‌های بین‌المللی هیچ‌گونه خدماتی به کاربر ایرانی ارائه نمی‌دهند.

برای انتخاب صرافی، گزینه‌های داخلی از امنیت بیشتری برخوردار هستند؛ البته در انتخاب این پلتفرم‌ها نیز حتما به حجم معاملات، شفافیت و نحوه پاسخ‌گویی و نظرات کاربران توجه کنید تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوید.

آنچه در معرفی «ارز دیجیتال AC Milan Fan Token و توکن ACM» خواندیم:

ارز دیجیتال AC Milan Fan Token، توکن هواداری باشگاه آث میلان است که در سال ۲۰۲۱ وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. این توکن هواداری از همان ابتدا توجه سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کرد. دارندگان توکن ACM، می‌توانند با رأی دادن در تصمیم‌گیری‌ها و عملکرد تیم مشارکت داشته باشند. خرید توکن ACM نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال از طریق صرافی‌ها امکان‌پذیر است.

شاید در مورد توکن‌های هواداری بتوان این نکته را بیان کرد که صعود یا نزول این توکن‌ها بسته به موفقیت تیم‌شان دارد. این مقاله هیچ‌گونه جنبه پیشنهاد سرمایه‌گذاری ندارد و صرفا برای بالا بردن اطلاعات و دانش شما نوشته شده است.

سوالات متداول «ارز دیجیتال AC Milan Fan Token و توکن ACM»

ارز دیجیتال AC Milan Fan Token چیست؟

ارز دیجیتال AC Milan Fan Token یک توکن کاربردی است که روی بلاکچین چیلیز، ایجاد شده و فعالیت می‌کند. این توکن مانند سایر توکن‌های هواداری، با امکان رأی‌گیری در نظرسنجی‌های مرتبط با تیم به طرفداران آث میلان قدرت تأثیرگذاری و تصمیم‌گیری را در عملکرد و سیاست‌های تیم می‌دهد.

دارندگان توکن ACM چه مزایایی دارند؟

دارندگان توکن ACM، قادر هستند تغییرات مهمی را در ظاهر و عملکرد تیم خود به‌وجود آورند. این تغییرات شامل: انتخاب طرح‌های پیراهن، نام‌گذاری مکان‌های تمرین و حتی انتخاب رویدادهای آتی برای هواداران است. در واقع این ابزارهای تعاملی، امکان به اشتراک‌گذاری تصمیمات با هواداران را برای دارندگان ارز دیجیتال AC Milan Fan Token فراهم می‌کند و ارتباط نزدیک‌تری را بین تیم و طرفدارانش به‌وجود می‌آورد.

توکن آث میلان را در کجا می‌توانیم بخریم یا بفروشیم؟

خریدوفروش و معامله توکن آث میلان در بسیاری از صرافی‌های داخلی و خارجی صورت می‌گیرد. البته اگر قصد خرید یا فروش این ارز دیجیتال را دارید، توصیه می‌کنیم به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، برای انتخاب صرافی، گزینه‌های داخلی از امنیت بیشتری برخوردار هستند؛ البته در انتخاب این پلتفرم‌ها نیز حتما به حجم معاملات، شفافیت و نحوه پاسخ‌گویی و نظرات کاربران توجه کنید تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *