ارز دیجیتال Evmos چیست؟ معرفی شبکه evmos

ارز دیجیتال Evmos چیست؟ معرفی شبکه evmos

در فضای بلاکچین و ارزهای دیجیتال دو شبکه بسیار مشهور و قدرتمند به نام اتریوم و کازماس وجود دارند که هر کدام به‌نوعی مشکل و نیازی از جامعه را برطرف کرده‌اند. حال تصور کنید شبکه‌ای به‌وجود آمده است که دارای تمام ویژگی‌های کازماس است و با ماشین مجازی اتریوم نیز سازگار است! بله این ایده قدرتمند شبکه اوموس است. شبکه Evmos با استفاده از Cosmos SDK ایجاد شده است و دارای مقایس‌پذری بسیار بالایی است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد از قابلیت‌های اتریوم استفاده کنند.

تا انتهای این مقاله از ایران بروکر با ما همراه باشید تا هر آنچه که لازم است را در مورد ارز دیجیتال Evmos بدانید.

بلاکچین EVMOS چیست؟

اوموس یک شبکه اثبات سهام (PoS) است که دارایی‌ها را بین اتریوم و کازماس جابجا می‌کند. توسعه‌دهندگان می‌توانند به کمک آن، قراردادهای هوشمند اتریوم را در شبکه‌ کازماس اجرا کنند. همچنین، با استفاده از پروتکل Cosmos IBC می‌توان برنامه‌های غیرمتمرکز را به یکدیگر وصل کرد تا از ترکیب نقدینگی و انتقال دارایی استفاده کرد.

نام ارز دیجیتال Evmos
تاریخ عرضه ۲۰۲۲/۰۵/۰۲
موسس فدریکو کولمر (Federico Kullmer)
پروتکل اجماع اثبات سهام
توکن حاکمیتی EVMOS
ارزش بازار ۱۶,۰۰۰,۰۰۰
نوع توکن توکن حاکمیتی اوموس
عرضه در گردش ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
حداکثر عرضه ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مکانیزم اجماع اجماع اثبات سهام
جدول بررسی اجمالی ارز دیجیتال Evmos

ارز دیجیتال Evmos چیست؟

ارز دیجیتال EVMOS، توکن حاکمیتی شبکه evmos است. وظایف توکن EVMOS به شرح زیر می‌باشد:

  • Evmos با ارائه انگیزه‌های مالی به ولیدیتورها و توسعه‌دهندگان شبکه، نقش بسیار مهمی در تضمین یکپارچگی بلاک‌چین Evmos ایفا می‌کند.
  • ارز دیجیتال Evmos مشارکت در شبکه را توسط رای‌دهی حاکمیتی تسهیل می‌بخشد.
  • توکن EVMOS نقش اساسی در تقویت معاملات شبکه و فرآیندهای اعتبارسنجی بر عهده دارد.
ارز دیجیتال Evmos چیست

تا زمانی‌که شما توکن‌های اوموس را در اختیار دارید، در واقع در سازمان مستقل غیرمتمرکز evmos (DAO) و تاثیرگذاری بر توسعه اکوسیستم، مشارکت دارید. این امر به شما امکان می‌دهد تا در راه‌اندازی و پیشرفت این اکوسیستم نقش مهمی را ایفا کنید.

ویژگی‌های مهم ارز دیجیتال Evmos چیست ؟

Evmos ساختاری را فراهم می‌کند که برنامه‌های کاربردی در آن با هم هماهنگی داشته باشند و با یک مقیاس‌پذیری سریع‌تری راه‌اندازی شوند. در واقع ترکیب بلاکچین اتریوم و کازماس در بلاکچین اوموس، باعث به‌وجود آمدن مزیت‌هایی شده است که به‌صورت مختصر اما مفید به بررسی آنها پرداخته‌ایم.

مقایس پذیری

این شبکه دارای مقایس‌پذیری بسیار عالی است که حتی عملکرد بسیار بهتری نسبت به اتریوم دارد. در واقع Evmos به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا برنامه‌های غیرمتمرکز را با سرعت و هزینه کمتری نسبت به اتریوم ایجاد کنند. این امکان با استفاده از تکنولوژی ماشین مجازی اتریوم و کازماس به‌وجود می‌آید و توسط Tendermint در اکوسیستم Cosmos تقویت می‌شود.

ارز دیجیتال Evmos چیست

اوموس به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد از ابزارهای اتریوم به‌صورت یکپارچه استفاده کنند که توسعه‌دهندگان حرفه‌ای Solidity را جلب می‌کند. علاوه بر این، با بهره‌گیری از Tendermint BFT، عملکرد تراکنش در این بلاکچین بهبود می‌یابد و امکان استقرار DApps در بلاکچین‌های سازگار با EVM نیز فراهم می‌شود.

همکاری با دیگر شبکه‌ها

شبکه Evmos در دنیای بلاک‌چین به‌عنوان «وانیل اتریوم» شناخته می‌شود. این پلتفرم به کمک پروتکل ارتباط بین بلاکچینی (IBC)، امکان سریع و آسان مستقر شدن در هر شبکه دیگر (که از همان زبان قرارداد هوشمند استفاده می‌کند)، را فراهم می‌کند.

با توجه به معماری زیرساخت کازماس، آستانه مشارکت در شبکه‌های دیگر بهبود یافته است. به عبارت دیگر، Evmos فرصتی فوری برای گسترش دامنه کاربران خود فراهم می‌کند.

ارز دیجیتال Evmos به‌عنوان وسیله‌ای برای تعامل در بلاک‌چین Evmos عمل می‌کند، ارتباطات انعطاف‌پذیر بین کاربران را تسهیل می‌بخشد و توسعه‌دهندگانی که در این شبکه فعالیت می‌کنند را حمایت می‌کند.

استخراج نقدینگی و ترغیب به ارتقا

در راستای ایجاد انگیزه برای تشویق به ایجاد نقدینگی در آینده، هدف این است که از مشوق‌هایی که میزان کل ارزش قفل شده (TVL) را تعیین می‌کنند، بهره‌برداری کند.

در این سیستم دارندگان ارز دیجیتال EVMOS، توانایی شناسایی برنامه‌های بلاکچینی Evmos (که برای ییلد فارمینگ مشوق مناسبی دارند) و توانایی انتخاب نحوه عملکرد قرارداد را بر عهده دارند.

ارز دیجیتال evmos

مزایای نگهداری ارز دیجیتال EVMOS

شبکه Evmos، به دارندگان ارز دیجیتال EVMOS این شبکه، مزایا و پاداش‌های متعددی را ارائه می‌دهد، از جمله:

  1. تراکنش‌های سریع و کارآمد: اوموس به‌عنوان ابزاری برای انجام تراکنش‌های معاملاتی و اجرای صحیح دستورات در شبکه بلاکچین به‌کار می‌رود که به کاربران این توکن، انعطاف و سرعت لازم را می‌دهد.
  2. استیکینگ و دریافت پاداش: کاربران می‌توانند توکن‌های EVMOS خود را برای شرکت در فرآیند استیکینگ به اشتراک بگذارند و در نتیجه آن، پاداش‌های مالی از شبکه دریافت کنند.
  3. وسیله‌ی پرداختی: ارز دیجیتال EVMOS می‌تواند به‌عنوان وسیله‌ای برای پرداخت‌ها در پلتفرم‌ها و برنامه‌ها، مورد استفاده قرار گیرد.
  4. مشارکت در حاکمیت: دارندگان توکن EVMOS قادرند در تصمیم‌گیری‌های مربوط به مسائل حاکمیتی پروژه، شرکت کنند و نقش موثری در رای‌گیری و تصمیم‌گیری‌های شبکه داشته باشند.
  5. افزایش انگیزه: این توکن انگیزه کاربران را برای شرکت فعال‌تر در فعالیت‌های پلتفرم افزایش می‌دهد و باعث افزایش مشارکت و تعامل در شبکه می‌شود.

قیمت ارز دیجیتال evmos

در این بخش از مقاله به بررسی قیمت ارز دیجیتال evmos می‌پردازیم. قیمت این توکن در اواسط سال ۲۰۲۲، با بیش از ۴ دلار شروع به نوسان کرد، قیمتی که دیگر هرگز دیده نشد! توکن evmos یکی از نزولی‌ترین قیمت‌ها را در بازار ارزهای دیجیتال داشته است؛ زیرا از زمان آغاز به کار، همواره یک روند نزولی را در پیش گرفته است. این ارز دیجیتال در حال حاضر نسبت به سقف خود حدود ۹۸ درصد ریزش را تجربه کرده است.

برای اطلاع از قیمت این توکن به‌صورت لحظه‌ای، می‌توانید به صفحه قیمت ارز دیجیتال Evmos در ایران بروکر مراجعه کنید. همچنین در این صفحه می‌توانید از آخرین اخبار و رویدادهای این ارز دیجیتال، توکنومیک، کیف پول‌ها و غیره اطلاعات لازم را کسب کنید.

پیشبینی قیمت و آینده ارز دیجیتال evmos

طبق داده‌های ارائه شده توسط ایران بروکر، قیمت توکن اوموس در پی روند نزولی بلند مدت کاهش یافته، رنک آن نیز به شدت افت کرده است و در حال حاضر در رتبه ۲,۲۶۵ کل بازار قرار دارد.

این ارز دیجیتال در ۷ روز گذشته حدود ۲۷ درصد ریزش قیمتی را تجربه کرده است و قیمت آن از ۰.۰۷۳ دلار به ۰.۰۵۴ دلار کاهش یافته است. در حال حاضر، هیچ نقطه مثبت تکنیکالی یا پرایس اکشنی برای صعود قیمت اوموس وجود ندارد و باید منتظر رویدادهای فاندامنتالی در آینده بود. همین مساله سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال را در حالت ریسکی قرار می‌دهد و قبل از اقدام به سرمایه‌گذاری باید تحقیقات لازم را انجام دهید.

در این بخش به تحلیل و پیش‌بینی قیمت این ارز دیجیتال برای سال‌های ۲۰۲۳ الی ۲۰۳۰ خواهیم پرداخت. لطفا توجه داشته باشید این تحلیل با هوش مصنوعی و با کمک داده‌های PricePrediction صورت گرفته است؛ لذا خودتان نیز تحلیل‌های مربوطه را انجام دهید و بعد تصمیم به سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال بگیرید.

ارز دیجیتال evmos
  • ۲۰۲۳: پیش‌بینی می‌شود که این ارز دیجیتال سال ۲۰۲۳ را درگیر رکود و نوسانات نزولی باشد. در صورتی‌که توکن evmos بتواند حرکات صعودی خود را شروع کند، اولین تارگت آن تا انتهای سال ۲۰۲۳، محدوده ۰.۰۹۶ دلار خواهد بود.
  • ۲۰۲۵: سال ۲۰۲۵ برای بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند سال پر رونقی باشد که اوموس نیز جزو آنها است. توکن اوموس می‌تواند در این سال تا قیمت ۰.۱۸ دلار صعود را تجربه کند.
  • ۲۰۳۰: در این سال روند ارز دیجیتال evmos بعد از فراز و نشیب‌های بسیار زیاد، می‌تواند روند صعودی قدرتمندی را آغاز کرده و به سمت ۲ دلار حرکت صعودی خود را تکمیل کند.

خرید و فروش ارز دیجیتال Evmos

خرید و فروش این ارز دیجیتال به‌راحتی سایر ارزهای دیجیتال موجود در بازار نیست. اوموس در رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال بالاتر از رتبه ۲ هزار قرار دارد. طبق یک توصیه ساده که همه کاربران ارزهای دیجیتال با آن آشنایی دارند، باید روی ارزی سرمایه‌گذاری کنید که دارای نقدینگی بالا و حجم معاملات قدرتمند باشد. متاسفانه اوموس این موارد را ندارد و خرید و فروش و سرمایه‌گذاری در آن همواره با ریسک‌هایی همراه است؛ البته نمی‌توان قابلیت‌های چشم‌گیر آن را نیز نادیده گرفت. اگر اهداف شبکه در آینده محقق شود، این ارز دیجیتال می‌تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند.

صرافی های ارز دیجیتال Evmos

همان‌طور که اشاره کردیم، این ارز دیجیتال دارای نقدینگی نسبتا ضعیفی است و نمی‌توان آن را در همه صرافی‌های دنیا معامله کرد. اما جای نگرانی نیست! کافی است به صفحه قیمت ارز دیجیتال evmos در ایران بروکر مراجعه کنید و در آن لیست صرافی‌های خارجی و ایرانی که این ارز دیجیتال را برای معامله لیست کرده‌اند را مشاهده نمایید.

آنچه در مقاله معرفی ارز دیجیتال Evmos چیست مطالعه کردیم:

زیر ساختی که برای ارز دیجیتال اوموس استفاده شده مبتنی بر Cosmos SDK است که باعث شده این ارز دیجیتال دارای مقیاس‌پذیری بسیار بالایی باشد؛ حتی بتواند با سایر پروژه‌های بلاکچینی همکاری داشته باشد. این پروژه با ماشین مجازی اتریوم نیز سازگار است که باعث سهولت نقل و انتقال برنامه‌ها و دارایی‌ها بین دو شبکه اتریوم و کازماس می‌شود.

در حال حاضر این ارز دیجیتال درگیر رکود و شرایط نزولی شدیدی است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، تحقیقات و مطالعات خود را انجام دهید. سپس اقدام به سرمایه‌گذاری کنید.

سوالات متداول – ارز دیجیتال Evmos

EVMOS چیست؟

شبکه Evmos با استفاده از Cosmos SDK ایجاد شده است و دارای مقایس‌پذری بسیار بالایی است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد از قابلیت‌های اتریوم استفاده کنند.

ارز دیجیتال EVMOS چیست؟

ارز دیجیتال EVMOS، توکن حاکمیتی شبکه اوموس است. این توکن، از طریق ارائه انگیزه‌های مالی به ولیدیتورها و توسعه‌دهندگان شبکه، نقش بسیار مهمی در تضمین یکپارچگی بلاک‌چین EVMOS ایفا می‌کند؛ همچنین مشارکت در شبکه را توسط رای‌دهی حاکمیتی تسهیل می‌بخشد و معاملات شبکه و فرآیندهای اعتبارسنجی را تقویت می‌کند.

ویژگی‌های مهم Evmos چیست؟

استخراج نقدینگی و ترغیب به ارتقا، مقایس‌پذیری و همکاری با دیگر شبکه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *