ایردراپ اترمیل | چگونه ایردراپ EtherMail را دریافت کنیم؟

ایردراپ اترمیل | چگونه ایردراپ EtherMail را دریافت کنیم؟

همیشه یکی از آرزوهای دیرینه کاربران حوزه وب، پیام‌رسانی به‌صورت امن و غیرمتمرکز بوده است. اکنون این هدف بزرگ از طریق سرویسی به‌نام اترمیل امکان‌پذیر شده است. اترمیل در حوزه وب ۳ فعالیت می‌کند و رقیبی سرسخت و جدی برای سرویس‌های پیام‌رسان مانند ایمیل است. این سرویس وعده یک ایردراپ ارزشمند را به کاربران خود داده و جالب است بدانید ایردراپ اترمیل قطعی شده است.

ایردراپ اترمیل یکی از ساده‌ترین ایردراپ‌ها در چند سال اخیر است که تنها با ثبت‌نام در این سرویس، تعداد زیادی توکن دریافت می‌کنید. پس تا انتهای این مقاله از ایران بروکر همراه ما باشید تا هرآنچه که لازم است درمورد اترمیل و نحوه دریافت توکن‌های اترمیل بدانید را به شما، آموزش دهیم.

اترمیل چیست؟

اترمیل یک سرویس ایمیل بر مبنای تکنولوژی اتریوم (Ethereum) است که از رمزگذاری و ارسال پیام‌های خصوصی استفاده می‌کند. این سرویس نخستین پلتفرم ایمیل در حوزه ۳ Web است که استانداردهای ارتباطی همتابه‌همتا (P2P) و رمزگذاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شرکت‌های Fabric Ventures و Greenfield One به‌عنوان جمع‌آورندگان سرمایه برای پروژه اترمیل اعلام کردند که توانسته‌اند مبلغ چشم‌گیری را برای این پروژه جمع‌آوری کنند. EtherMail به‌دنبال آماده‌سازی جامعه کاربری و ارائه سیستم ارتباطی ایمیل همتابه‌همتا با رمزگذاری در اوایل ۲۰۲۴ است و در حال حاضر تعداد زیادی کاربر از سراسر جهان را به خود جذب کرده است.

این سرمایه‌گذاری به‌منظور گسترش فعالیت‌های پروژه، تسریع در تست و پیاده‌سازی این راه‌حل ارزشمند صورت خواهد گرفت.

ویژگی‌های امنیتی مهم در سرویس اترمیل

  1. امنیت و رمزگذاری: اترمیل به شما امنیت بالاتری نسبت به سیستم‌های ایمیل سنتی ارائه می‌دهد. این سرویس تضمین می‌کند که ایمیل‌های شما به‌طور کامل رمزگذاری شده و به‌صورت ایمن در شبکه اتریوم ذخیره می‌شوند.
  2. شبکه همتابه‌همتا: اترمیل از یک شبکه همتابه‌همتا برای ایمنی اطلاعات شما استفاده می‌کند و مطمئن می‌شود که هیچ‌کس نتواند به ایمیل‌های شما دسترسی پیدا کند یا آن‌ها را دست‌کاری کند.
  3. رمزگذاری قوی و امنیت داده‌ها: اترمیل از رمزگذاری قوی برای اطلاعات شما استفاده می‌کند و این اطلاعات را در اتریوم ذخیره می‌کند، تا فقط افراد مجاز به محتوای ایمیل‌های شما دسترسی داشته باشند.
  4. عدم وجود سرور مرکزی: اترمیل بدون سرور مرکزی عمل می‌کند که ایمیل‌های شما را از هرگونه خطری محافظت می‌کند.

حریم خصوصی در اترمیل

اترمیل با ویژگی‌های اصول رمزگذاری، حفاظت از داده‌ها و عدم ذخیره داده‌های کاربر در سرور مرکزی به حریم خصوصی توجه ویژه‌ای داشته است.

پیشگیری از سانسور با EtherMail

اترمیل بر پایه فناوری بلاک چین طراحی شده است و عدم وجود یک سرور مرکزی به این معنی است که از سانسور و نظارت دولت مصون است.

ethermail airdrop

با EtherMail ایمیل‌هایتان را به‌راحتی و با امنیت بالا ارسال و دریافت کنید و از حریم خصوصی و آزادی، اطمینان حاصل کنید. این سیستم به شما امکان می‌دهد با آسودگی خاطر با همکاران، دوستان و خانواده‌تان ارتباط برقرار کنید.

EMC یا اثر مارکتینگ کوین؛ مفهوم و کارکرد

قبل از این‌که برای دریافت ایردراپ اترمیل اقدام کنیم، لازم است با «اثر مارکتینگ کوین» (EMC) تخصیص داده شده به کاربران آشنا شویم. این سیستم پاداش‌دهی به‌عنوان یک مکانیسم تشویقی برای اعضای فعال در سیستم اترمیل، معرفی اعضای جدید و همچنین برای خواندن هر نوع ایمیلی که دریافت می‌کنند، ایجاد شده است.

در نهایت زمانی که توکن‌های دریافتی ایردراپ اترمیل قابل فروش باشند، توکن‌هایی که در ابتدا و به شکل EMC دریافت کرده‌اید به توکن EMT تبدیل خواهند شد. EMC تعیین‌کننده نرخ تبدیل EMT در زمان راه‌اندازی توکن است و به‌عنوان یک ابزار تشویقی ابتدایی برای اثبات MVP (حداقل محصول قابل قبول) عمل می‌کند. این نرخ تبدیل به تغییرات دینامیک بازار در طول زمان پاسخ خواهد داد و ممکن است در نوسان باشد.

دریافت ایردراپ اترمیل

در حال حاضر سیستم اترمیل توکن‌هایی را با نام EMC برای کاربران خود در نظر گرفته است و هر کاربری که در اترمیل ثبت‌نام کند، مقداری از این توکن را دریافت خواهد کرد. اما باید به یاد داشته باشید فعلا این توکن‌ها قابل خریدوفروش نیستند و زمان معامله آن‌ها توسط خود اترمیل اعلام می‌شود.

نکته بعدی که باید به یاد داشته باشید این است که شما می‌توانید مقدار توکن‌های دریافتی خود را با خواندن ایمیل‌ها افزایش دهید؛ یا از دوستان خود دعوت کنید به اترمیل بپیوندند و بابت هر دعوت حدود ۲۵۰ توکن اترمیل دریافت کنید.

مراحل دریافت ایردراپ اترمیل

از طریق این لینک وارد سایت رسمی اترمیل شوید و برای ثبت نام و دریافت ایردراپ اترمیل اقدام کنید.

دریافت ایردراپ اترمیل

برای ثبت نام در سرویس اترمیل به یک جیمیل معتبر نیاز دارید. می‌توانید از جیمیلی که به نام خود ثبت کرده‌اید، استفاده و در کادر مربوطه، جیمیل را وارد کنید.

بعد از این‌که ثبت نام با موفقیت انجام شد باید کیف پول متامسک خود را به اترمیل اتصال دهید. بعد از وریفای و اجازه دسترسی به کیف پول، اترمیل از شما درخواست یک جیمیل ثانویه خواهد کرد. برای انجام این کار شما باید یک جیمیل دیگر ارائه دهید و فورا ۲۰۰ توکن اترمیل، دریافت می‌کنید.

ایردراپ EtherMail

بعد از ثبت ایمیل ثانویه و دریافت ۲۰۰ توکن اترمیل به مرحله بعدی بروید و صندوق دریافتی ایمیل خود را باز کنید که تعداد دو پیام برای شما قابل مشاهده است. به محض این‌که پیام‌ها را باز کنید، ۲ توکن اترمیل دیگر به حساب شما واریز می‌شود.

نکاتی که باید در مورد ایردراپ اترمیل بدانید

  • تایید کیف پول: توکن‌های اترمیل به حساب شما زمانی واریز خواهد شد که حتما در کیف پول متامسکِ استفاده شده، یک تراکنش بلاکچینی صورت گرفته باشد. کافی است که در گذشته مقداری ارز به کیف پول خود ارسال کرده باشید یا اگر این کار را انجام نداده‌اید، مقداری متیک (به دلیل ارزان بودن کارمزد) به کیف پول خود انتقال دهید.
  • معامله اترمیل: توکن‌های اترمیل هنوز قابل معامله یا خریدوفروش نیستند و برای انجام معامله فعلا باید صبر کنید تا تیم این سرویس خریدوفروش را آزاد کنند.
  • مقدار دریافتی اترمیل: برای دریافت ایردراپ اترمیل به تعداد زیاد، می‌توانید لینک رفرال خود را از سرویس این پلفترم دریافت کنید و آن را برای دوستان خود ارسال کنید.

آنچه در معرفی ایردراپ اترمیل بررسی کردیم

اترمیل یک سرویس ایمیل بر مبنای تکنولوژی اتریوم است. این سرویس نخستین پلتفرم ایمیل در حوزه ۳ Web است که استانداردهای ارتباطی همتابه‌همتا (P2P) و رمزگذاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ایمیل‌ها در اترمیل به‌صورت پیام خصوصی و رمزگذاری‌شده هستند؛ همچنین عدم وجود سرور مرکزی و عدم ذخیره اطلاعات کاربران به حفظ حریم خصوصی در اترمیل کمک می‌کند.

در حال حاضر ایردراپ اترمیل قطعی شده است و تنها با یک ثبت‌نام ساده و اتصال کیف پول می‌توانید توکن‌های اترمیل را دریافت کنید. مقدار توکن‌های دریافتی در ابتدا حدود ۲۰۰ اترمیل خواهد بود اما با خواندن ایمیل‌ها و دعوت دوستان خود، می‌توانید این تعداد را افزایش دهید.

سوالات متداول درمورد دریافت ایردراپ اترمیل

اترمیل چیست؟

اترمیل یک سرویس ایمیل بر مبنای تکنولوژی اتریوم (Ethereum) است که از رمزگذاری و ارسال پیام‌های خصوصی استفاده می‌کند. این سرویس نخستین پلتفرم ایمیل در حوزه ۳ Web است که استانداردهای ارتباطی همتابه‌همتا (P2P) و رمزگذاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

چه ویژگی‌هایی اترمیل را از سایر سرویس‌های مشابه متمایز می‌کند؟

امنیت و رمزگذاری، شبکه همتابه‌همتا، رمزگذاری قوی و امنیت داده‌ها و عدم وجود سرور مرکزی

آیا ایردراپ اترمیل قطعی شده است؟

در حال حاضر سیستم اترمیل توکن‌هایی را با نام EMC برای کاربران خود در نظر گرفته است و هر کاربری که در اترمیل ثبت‌نام کند، مقداری از این توکن را دریافت خواهد کرد. اما باید به یاد داشته باشید فعلا این توکن‌ها قابل خریدوفروش نیستند و زمان معامله آن‌ها توسط خود اترمیل اعلام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *