ایردراپ بای سوشیال | راهنمای گام به گام پاداش گرفتن از bi.social

ایردراپ بای سوشیال | راهنمای گام به گام پاداش گرفتن از bi.social

بای سوشیال (Bi.social) با ارائه پلتفرمی جامع و کاربرپسند، برای کاربران امکانی را فراهم می‌کند تا بدون نیاز به دانش فنی پیچیده از مزایای اینترنت نسل جدید بهره‌مند شوند. اگر به‌دنبال راهی آسان و جذاب برای ورود به دنیای وب ۳ (Web3) هستید، قطعا بای سوشیال گزینه انتخابی مناسی برای شما است.

این پلتفرم در سال ۲۰۲۰، تصمیم گرفت به کاربران خود ایردراپ بای سوشیال را پاداش دهد، اما باتوجه به مشکلاتی که در راه آن‌ها قرار گرفت برای مدت طولانی دست از فعالیت کشیدند. تا این‌که در اواخر ۲۰۲۳ دوباره به عرصه برگشتند و احتمال این‌که در سال ۲۰۲۴، ایردراپ بای سوشیال (bi.social) عرضه شود بسیار قوی است؛ به همین دلیل در این مقاله به بررسی و نحوه شرکت در ایردراپ با ارزش بای سوشیال می‌پردازیم.

سلب مسئولیت: ایران بروکر در جهت افزایش آگاهی کاربران اقدام به بررسی پروژه‌های مختلف ارز دیجیتال می‌کند، اما بررسی نهایی و تصمیم به خرید یا عدم خرید ارز دیجیتال یا مشارکت در پروژه‌های ایردراپ به عهده خود کاربران است و ایران بروکر هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال سرمایه‌گذاری کاربران ندارد.

بای سوشیال (bi.social) چیست؟

اگر از پراکندگی و پیچیدگی پلتفرم‌های اجتماعی وب ۳ خسته شده‌اید یا به‌دنبال راهی آسان و کارآمد برای مدیریت هویت، داده‌ها و روابط خود در دنیای Web3 هستید، Bi.social راه‌حل نهایی برای حل این مشکل شما است.

بای سوشیال با یک‌پارچه‌سازی و ارائه تمام خدمات ضروری در یک پلتفرم واحد، تجربه کاربری شیوا و لذت‌بخشی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. دیگر نیازی به جابه‌جایی بین پلتفرم‌های گوناگون برای مدیریت جنبه‌های مختلف مالی و اجتماعی خود در وب ۳ ندارید. Bi.social متعهد به ساختن یک Web3 Social قوی و پررونق برای همه است. با بای سوشیال می‌توانید به جامعه‌ای پر جنب‌وجوش از افراد هم‌فکر بپیوندید که در حال ساختن آینده اینترنت هستند.

باور بر این است که در Bi.social، وب ۳ باید برای همه افراد قابل دسترس باشد. به همین دلیل، این پلتفرم تلاش خود را بر رفع نقاط ضعف پلتفرم‌های موجود و ایجاد تجربه‌ای کاربرپسند و لذت‌بخش، متمرکز کرده‌ است. شما در بای سوشیال به‌راحتی می‌توانید:

  • با دوستان و خانواده خود در محیطی امن و خصوصی به تبادل اطلاعات بپردازید.
  • به محتوا و برنامه‌های غیرمتمرکز مورد علاقه خود، دسترسی داشته باشید.
  • در مالکیت داده‌ها و اطلاعات خود مشارکت فعال داشته باشید.
  • از مزایای بی‌شماری که Web3 ارائه می‌دهد، بهره‌مند شوید.

آموزش شرکت در ایردراپ بای سوشیال (bi.social)

همان‌طور که در ابتدای مقاله گفتیم پلتفرم بای سوشیال چندین سال است که در بازار فعالیت دارد و در چند ماه اخیر این فعالیت‌ها به شکل قابل توجه‌ای افزایش یافته است. برای شرکت در ایردراپ بای سوشیال (bi.social) باید در شبکه‌های اجتماعی فعالیت‌های مختلفی را انجام دهید. احتمال این‌که امتیازاتی که به‌صورت روزانه دریافت می‌کنید تبدیل به توکن شوند بسیار زیاد است؛ بنابراین سعی کنید روزانه حداقل ده دقیقه برای این پروژه زمان اختصاص دهید.

برای شروع فعالیت و واجد شرایط شدن برای دریافت پاداش یا ایردراپ بای سوشیال (bi.social) از طریق این لینک وارد صفحه اصلی آن‌ها شوید.

ایردراپ بای سوشیال

بعد از این‌که وارد صفحه اصلی سایت شدید از قسمت سمت راست بالا روی LOGIN کلیک کنید و کیف پول متامسک خود را به پلتفرم بای سوشیال وصل کنید. بعد از این‌که پلتفرم با موفقیت به کیف پول وصل شد با صفحه زیر روبه‌رو می‌شوید:

ایردراپ bi.social

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، تسک‌ها در بای سوشیال به سه دسته مختلف از جمله: تسک‌ها و ظایف اصلی، دعوت از دیگران و بررسی محتوا تشکیل شده است. کاربران برای انجام دادن هر کدام از این وظایف، پاداش دریافت می‌کنند که در آینده تبدیل به توکن می‌شود. طبق تصویر بالا اولین تسک‌هایی که باید انجام بدید فالوکردن اکانت ایکس بای سوشیال، پیوستن به دیسکورد آن‌ها، استفاده از اپلیکیشن موبایلی و غیره است. زمانی که هر کدام از این تسک‌ها را انجام دهید از ۱۰۰ الی ۵۰۰ امتیاز به شما تعلق می‌گیرد.

هر کدام از تسک‌های بالا اختیاری است و انجام دادن آن‌ها امتیازات بیشتری را به شما می‌دهد. حتی می‌توانید روی شبکه پالیگان NFT خود را ایجاد و آن را به پروفایل خود اضافه کنید تا بیش از هزار امتیاز به شما تعلق بگیرد.

در بخش بعدی به سراغ کدها و لینک‌های دعوت می‌رویم که انجام دادن آن‌ها نیز امتیازهای چشم‌گیری را همراه دارد.

ایردراپ bi.social

طبق تصویر بالا برخی از تسک‌های اولیه را در لحظه می‌توانید انجام دهید. مثلا با فالو ردن برخی از افراد ۲۰۰ امتیاز به شما تعلق می‌گیرد. با پست گذاشتن در مورد پروژه، بیش از ۱۰۰ امتیاز را دریافت خواهید کرد. فراموش نکنید که بای سوشیال فقط برای ایردارپ ارزشمند نیست، بلکه با این پروژه می‌توانید تولید محتوا کنید و با نوشتن مقالات مختلف، منبع درآمد خوبی برای خود ایجاد کنید؛ بنابراین سعی کنید فعالیت بلندمدت داشته باشید.

راهنمای گام به گام پاداش گرفتن از bi.social

در مرحله آخر و طبق تصویر بالا، شما باید با افرادی که فالو کردید یا با محتواهایی که علاقه دارید تعامل ایجاد کنید. این تعاملات به‌صورت روزانه هستند و باید پست و مقالات افراد را لایک یا ری‌توئیت کنید. همچنین باید در دیسکورد نیز در مورد پروژه صحبت کنید. تمام فعالیت‌هایی که لازم است انجام بدید را به‌صورت مختصر در این مقاله توضیح دادیم. کافی است که به‌صورت هفتگی یا روزانه برای ایردراپ بای سوشیال (bi.social) فعالیت داشته باشید تا توکن‌های احتمالی به شما تعلق بگیرد.

برای بررسی سایر ایردراپ‌ها می‌توانید صفحه ایران بروکر را دنبال کنید.

آنچه در ایردراپ بای سوشیال (bi.social) بررسی کردیم:

بای شوشیال یک پلتفرم ارزشمند است که تمامی نواقص برنامه‌های وب ۳ را برطرف کرده و با ایجاد بستری کاربرپسند سعی در جذب افراد به سوی خود دارد. پاداش این پلتفرم می‌تواند ارزش بالایی داشته باشد؛ به همین دلیل در این مقاله به بررسی ایردراپ بای سوشیال پرداختیم اما این‌که چه زمانی این ایردراپ توزیع خواهد شد فعلا اطلاعاتی در دسترس نیست.

سواالات متداول ایردراپ بای سوشیال

بای سوشیال (bi.social) چیست؟

بای سوشیال با یک‌پارچه‌سازی و ارائه تمام خدمات ضروری در یک پلتفرم واحد، تجربه کاربری شیوا و لذت‌بخشی را برای کاربران Web3 فراهم می‌کند. دیگر نیازی به جابه‌جایی بین پلتفرم‌های گوناگون برای مدیریت جنبه‌های مختلف مالی و اجتماعی خود در وب ۳ ندارید. Bi.social متعهد به ساختن یک Web3 Social قوی و پررونق برای همه است.

بای سوشیال چه مزایایی دارد؟

تبادل اطلاعات با سایر افراد در محیطی امن و خصوصی
دسترسی به محتوا و برنامه‌های غیرمتمرکز مورد علاقه خود
مشارکت فعال در مالکیت داده‌ها و اطلاعات خود
بهره‌مندی از مزایای بی‌شماری که Web3 ارائه می‌دهد

ایردراپ بای سوشیال چه زمانی عرضه می‌شود؟

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه ایردارپ بای سوشیال مشخص نشده است. باتوجه به طول عمره پروژه و فعالیت‌های چشم‌گیر آن‌ها درچند ماه اخیر، انتظار می‌رود این ایردراپ در اواسط ۲۰۲۴ به بازار عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *