ایردراپ فراکس چین | راهنمای گام به گام دریافت ایردراپ Frax Finance

ایردراپ فراکس چین | راهنمای گام به گام دریافت ایردراپ Frax Finance

در اولین روز سال ۲۰۲۴ این فرصت طلایی را از دست ندهید! چراکه به سراغ یک ایردراپ ارزشمند رایگان دیگر رفته‌ایم و صفر تا صد پروژه و ایردراپ فراکس چین را در این مقاله از ایران بروکر توضیح داده‌ایم؛ بنابراین با ما همراه باشید تا نحوه شرکت و دریافت ایردراپ فراکس چین را گام‌به‌گام باهم انجام دهیم.

سلب مسئولیت: ایران بروکر در جهت افزایش آگاهی کاربران اقدام به بررسی پروژه‌های مختلف ارز دیجیتال می‌کند، اما بررسی نهایی و تصمیم به خرید یا عدم خرید ارز دیجیتال یا مشارکت در پروژه‌های ایردراپ به عهده خود کاربران است و ایران بروکر هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال سرمایه‌گذاری کاربران ندارد.

فراکس فایننس چیست؟

فراکس فایننس (Frax Finance)، یک پروژه مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که در دسامبر ۲۰۲۰، توسط سام کاظمیان، تراویس مور و جیسون هوان تأسیس شد.

اکوسیستم Frax یک حوزه مالی غیرمتمرکز خودکفا است که از استیبل کوین‌ها به‌عنوان ارز استفاده می‌کند. در حال حاضر، سه استیبل کوین غیرمتمرکز توسط پروتکل Frax صادر می‌شود:

  • Frax: استیبل کوین دلاری که با استفاده از یک مکانیزم ترکیبی از الگوریتم و وثیقه‌گذاری پشتیبانی می‌شود.
  • شاخص قیمت (FPI): یک استیبل کوین مرتبط با شاخص قیمت مصرف‌کننده ایالات متحده (CPI).
  • فراکس اتر (frxETH): یک استیبل کوین اتریومی که برای استفاده در قراردادهای هوشمند و در اکوسیستم لیکویدیتی Frax طراحی شده است.

پروتکل فراکس همچنین دارای Frax Share، یک توکن حاکمیتی است که می‌تواند برای کنترل استیبل کوین‌ها و پروتکل‌های زیرساخت اکوسیستم استفاده شود.

ویژگی های کلیدی فراکس فایننس

  • نوآوری: فراکس فایننس اولین پروژه‌ای است که از یک مکانیزم ترکیبی از الگوریتم و وثیقه‌گذاری برای پشتیبانی از استیبل کوین‌ها استفاده می‌کند. این مکانیسم باعث می‌شود که استیبل کوین‌های Frax پایدارتر و انعطاف‌پذیرتر از سایر استیبل کوین‌های موجود باشند.
  • تنوع: فراکس فایننس سه استیبل کوین غیرمتمرکز مختلف را ارائه می‌دهد که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود هستند. این امر به کاربران امکان می‌دهد تا استیبل کوین مناسب نیازهای خود را انتخاب کنند.

فراکس چین چیست؟

فراکس چین (Fraxchain)، یک راه حل لایه دو برای اکوسیستم فراکس فایننس، در ماه ژوئن ۲۰۲۳ معرفی شد. این پروژه هیجان زیادی را در جامعه Frax ایجاد کرده است؛ زیرا پتانسیل برای افزایش مقیاس‌پذیری، امنیت و کارایی اکوسیستم را دارد و همچنین ایردراپ فراکس چین را وعده داده است.

فراکس چین از یک معماری ترکیبی استفاده می‌کند که از معماری ترکیبی رول آپ‌ها (استفاده‌شده توسط اپتیمیسم و آربیتروم) و اثبات‌های دانش صفر تشکیل شده است. این امر در حالت ایده‌آل، نهایی‌شدن تراکنش‌های سریع‌تر و قابلیت‌های ترتیب‌دهی غیرمتمرکز را امکان‌پذیر می‌کند.

طبق بیانیه‌ها، فراکس چین به استفاده از Frax Share (FXS) به‌عنوان توکن حاکمیتی شبکه ادامه می‌دهد و فراکس اتر (frxETH) به‌عنوان توکن گس عمل می‌کند.

هزینه‌های جمع‌آوری‌شده توسط شبکه، ممکن است سوزانده یا به شبکه اصلی اتریوم منتقل شود تا بین دارندگان توکن FXS به اشتراک گذاشته شود.

راهنمای دریافت ایردراپ فراکس چین

قبل از این‌که شروع به انجام فعالیت برای دریافت ایردراپ فراکس چین کنید به یاد داشته باشید که این شبکه در حالت تست نت قرار دارد و احتمال ارائه ایردرداپ در آینده بسیار بالا است.

تمام مراحلی که برای شرکت در این ایردراپ انجام می‌دهید، رایگان هستند.

اولین مرحله برای دریافت ایردراپ فراکس چین، مراجعه به سایت چین لیست در این لینک است. بعد از این‌که وارد این سایت شدید، باید تست نت‌های هالسکی و فراکس چین را به کیف پول متامسک خود اضافه کنید. طبق تصویر زیر در بخش سرچ سایت، گزینه‌های holesky و fraxchain را جستجو و آن‌ها را به کیف پول متامسک خود اضافه کنید.

fraxchain airdrop

بعد از اضافه کردن شبکه‌های تست نت به متامسک، برای شروع عملیات به مقداری اتریوم تستی فاست (Faucet) در شبکه هالسکی نیاز دارید. برای دریافت رایگان این اتریوم‌ها باید به سایت triangleplatform مراجعه کنید. در کادر مربوطه، آدرس کیف پول متامسک خود را اضافه کنید و مقدار ۰.۱ اتریوم تستی دریافت کنید.

به یاد داشته باشید برای دریافت اتریوم‌های تستی، بهتر است مقدار بسیار کمی اتریوم به میزان حداقل ۲ دلار در کیف پول خود داشته باشید.

ایردراپ رایگان

بعد از این‌که اتریوم تستی خود را دریافت کردید به سایت فراکس فایننس در این لینک مراجعه کنید و تراکنش‌های مختلفی را برای دریافت ایردراپ فراکس چین انجام دهید.

در قدم اول، زمانی که وارد سایت شدید در بخش مشخص‌شده، مقداری اتریوم تستی را به فراکس اتر مینت و استیک کنید. سعی کنید حداقل روزی یک بار چنین تراکنشی را انجام دهید و تعامل خود را با شبکه تستی فراکس چین بالا ببرید تا شانس خود را برای دریافت ایردراپ فراکس چین افزایش دهید.

دریافت ایردراپ فراکس چین

در قدم بعدی به سایت testnet.frax.com مراجعه کرده و بریج‌های مختلفی را انجام دهید. برای شروع کیف پول خود را به سایت تست نت فراکس متصل کنید. طبق تصویر زیر در بخش bridge اقدام به نقل‌وانتقال‌های مختلف در شبکه کنید. همچنین در قسمت سمت راست می‌توانید شبکه را تغییر دهید.

دریافت ایردراپ فراکس فایننس

به یاد داشته باشید که فراکس چین در حالت تستی قرار دارد و انجام تراکنش‌های شما، هیچ‌گونه هزینه‌ای را در بر نخواهد داشت. سعی کنید تراکنش‌ها و عملیات‌های ذکر شده را به‌صورت روزانه در دور‌های مختلف انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و به‌روز ماندن نسبت به تغییرات اخبار پیرامون ایردراپ فراکس چین، شبکه‌های اجتماعی زیر را دنبال کنید:

لینک پیج فراکس چین در ایکس (توییتر).

لینک دیسکورد فراکس چین.

آنچه در معرفی «ایردراپ فراکس چین» بررسی کردیم:

در حالی که ایردراپ‌ها می‌توانند بسیار ارزشمند باشند اما باید مراقب باشید که در دام کلاهبرداران گرفتار نشوید، همیشه از کیف پول‌های فرعی خود استفاده کرده و هیچ‌گاه از طریق منابع غیرمعتبر اقدام به شرکت در ایردراپ‌ها نکنید.

فراکس چین هنوز در حالت تستی خود قرار دارد اما یکی از پروژه‌های بسیار قدرتمند بلاک چین است که طرفداران پروپاقرصی را برای خود جمع‌آوری کرده است؛ بنابراین تا جایی که می‌توانید روزانه در این شبکه فعالیت‌هایی را داشته باشید تا شانس خود را برای دریافت ایردراپ فراکس چین افزایش دهید.

سوالات رایج «ایردراپ فراکس چین»

فراکس فایننس چیست؟

اکوسیستم Frax یک حوزه مالی غیرمتمرکز خودکفا است که از استیبل کوین‌ها به‌عنوان ارز استفاده می‌کند. این اکوسیستم در دسامبر ۲۰۲۰، توسط سام کاظمیان، تراویس مور و جیسون هوان تأسیس شد.

فراکس شِر (Frax Share) چیست؟

Frax Share، توکن حاکمیتی پروتکل فراکس است که می‌تواند برای کنترل استیبل کوین‌ها و پروتکل‌های زیرساخت اکوسیستم استفاده شود.

فراکس چین چیست؟

فراکس چین (Fraxchain)، یک راه حل لایه دو برای اکوسیستم فراکس فایننس، در ماه ژوئن ۲۰۲۳ معرفی شد. فراکس چین یک ایردراپ را وعده داده است.

آیا برای دریافت ایردراپ فراکس چین به سرمایه نیاز دارید؟

خیر؛ تمام مراحلی که برای شرکت در این ایردراپ انجام می‌دهید، رایگان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *