ایردراپ هانا نتورک | راهنمای گام به گام دریافت Hana Network در بهمن ۱۴۰۲

ایردراپ هانا نتورک | راهنمای گام به گام دریافت Hana Network در بهمن ۱۴۰۲

با ورود روزافزون سرمایه‌گذاران سازمانی و فردی به این بازار، تعداد کاربران در بلاک چین به‌صورت تصاعدی در حال رشد است. در این بین، حفظ حریم خصوصی اهمیت ویژه‌ای دارد. هانا نتورک، پروژه لایه صفری است که در تلاش برای حفظ حریم خصوصی بین شبکه‌های اتریوم و بیت کوین است و توسط شرکت‌های بزرگی مانند بایننس نیز حمایت می‌شود. این پروژه در مراحل اولیه توسعه خود است و در آینده به احتمال بسیار زیاد، ایردراپ هانا نتورک نیز به بازار عرضه شود.

حفظ حریم خصوصی هر چند که در مراحل اولیه توسعه قرار دارد اما به یک اولویت اصلی برای حوزه کریپتو تبدیل شده است؛ بنابراین در این مقاله از ایران بروکر به سراغ معرفی کامل شبکه هانا رفته‌ایم تا بفهمیم که چگونه به حفظ حریم خصوصی کمک می‌کند؛ همچنین نحوه شرکت در ایردراپ هانا نتورک را به‌صورت مفصل توضیح می‌دهیم.

سلب مسئولیت: ایران بروکر در جهت افزایش آگاهی کاربران اقدام به بررسی پروژه‌های مختلف ارز دیجیتال می‌کند، اما بررسی نهایی و تصمیم به خرید یا عدم خرید ارز دیجیتال یا مشارکت در پروژه‌های ایردراپ به عهده خود کاربران است و ایران بروکر هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال سرمایه‌گذاری کاربران ندارد.

شبکه هانا چیست؟

شبکه هانا، یک مرکز و سیستم حیاتی برای حفظ حریم خصوصی در تمامی بلاک‌ چین‌ها است که قابلیت حفظ حریم خصوصی روی شبکه‌های مختلف و دارایی‌های متنوع، از جمله بیت‌ کوین و اتریوم را فراهم می‌کند.

هانا از سه بخش اصلی تشکیل شده است:

  • لایه صفر برای حفظ حریم خصوصی: این لایه یک لایه محاسبات حریم خصوصی مبتنی بر zk-UTXO است که برای کاربران امکان انجام تراکنش‌ها را با حفظ حریم خصوصی کامل فراهم می‌کند.
  • پروتکل انتقالات Hana: این پروتکل یک بریج میان‌شبکه‌ای است که لایه صفر را به شبکه‌های دیگر متصل می‌کند. پروتکل انتقالات هانا به کاربران امکان استفاده از حریم خصوصی Hana را در هر بلاک چینی که از آن پشتیبانی می‌کند، می‌دهد.
  • Hana SDK: بخش SDK یک ابزار توسعه نرم‌افزاری است که توسعه‌دهندگان می‌توانند با آن، گزینه حفظ حریم خصوصی را به برنامه‌های خود اضافه کنند. Hana SDK را می‌توان با هر برنامه و کیف پولی ادغام کرد.

شبکه هانا یک راه حل قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی بر بستر بلاکچین است که به کاربران کمک می‌کند تا کنترل بیشتری بر اطلاعات مالی خود داشته باشند.

کاربردهای شبکه هانا

شبکه هانا یک پلتفرم بلاک چینی با قابلیت مبادله و انتقال بین شبکه‌ای خصوصی است. این شبکه برای کاربران امکان معامله بین هر جفت دارایی را بدون افشای تاریخچه معاملات خود، میسر می‌کند؛ همچنین کاربران با هانا نتورک می‌توانند هر نوع دارایی را به‌صورت خصوصی از هر شبکه‌ای به شبکه‌ای دیگر و از هر کاربری به کاربری دیگر، منتقل کنند.

مزایای کاربردهای شبکه هانا

  • حفظ حریم خصوصی: شبکه هانا از فناوری‌های پیشرفته حریم خصوصی، مانند فناوری‌های دانش صفر و مدل UTXO استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند معاملات خود را به‌صورت خصوصی انجام دهند.
  • قابلیت همکاری: شبکه هانا با طیف وسیعی از بلاک چین‌های مختلف سازگار است؛ بنابراین امکان انتقال دارایی‌ها را بین شبکه‌های مختلف برای کاربران فراهم کرده است.
  • کارایی: شبکه هانا از الگوریتم اجماع اثبات سهام استفاده می‌کند که باعث می‌شود معاملات آن سریع و کارآمد انجام شوند.

مثال‌ها و کاربردهای شبکه هانا

  • مبادله خصوصی بین دو ارز دیجیتال مختلف: به‌عنوان مثال، یک کاربر می‌تواند به‌صورت خصوصی بین اتریوم و بیت کوین مبادله کند بدون این‌که تاریخچه معاملات خود را برای عموم فاش کند.
  • انتقال خصوصی یک دارایی از یک زنجیره به زنجیره دیگر: برای نمونه، یک کاربر می‌تواند توکن اتریوم خود را به‌صورت خصوصی از شبکه اتریوم به شبکه پالیگان منتقل کند.
  • انتقال خصوصی یک دارایی از یک کاربر به کاربر دیگر: مثلا یک کاربر می‌تواند اتریوم خود را به‌صورت خصوصی از شخصی به شخصی دیگر منتقل کند.

به‌صورت خلاصه، هانا نتورک یک پلتفرم بلاک چین با قابلیت مبادله و انتقال زنجیره‌ای خصوصی است که مزایای متعددی از جمله: حفظ حریم خصوصی، قابلیت همکاری و کارایی را برای کاربران فراهم می‌کند.

نحوه شرکت در ایردراپ هانا نتورک

همان‌طور که بیان کردیم هانا نتورک توسط بایننس حمایت و پشتیبانی می‌شود؛ بنابراین در آینده می‌تواند رشدهای خوبی را تجربه کند و ما از همین الان در فاز تست نت شرکت خواهیم کرد تا شرایط خود را برای دریافت ایردراپ هانا نتورک مهیا سازیم.

در مرحله اول از طریق این لینک وارد سایت هانا نتورک شوید.

ایردراپ Hana Network

بعد از این‌که وارد سایت هانا نتورک شدید، باید با یک ایمیل معتبر اقدام به ثبت نام کنید. طبق تصویر بالا، روی گزینه sign up کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت ایمیل شوید. بعد از این‌که ایمیل خود را وارد کردید، طبق تصویر زیر باید برای اکانت خود یک پسورد ایمن تعریف کنید.

ایردراپ شبکه هانا

در مرحله آخر بعد از این‌که با موفقیت پسورد اکانت هانا نتورک شما ثبت شد به‌صورت اتوماتیک مقداری توکن فاست به اکانت شما واریز می‌شود که باید این توکن‌ها را بین اکانت‌ها یا کیف پول‌های مختلف ردوبدل کنید.

Hana Network ایردرپ

به‌عنوان مثال توکن‌های هانا، اتریوم یا بیت کوین را به کیف پول متامسک خود واریز کنید؛ سپس دوباره از کیف پول به هانانتورک انتقال دهید. همچنین می‌توانید با یک ایمیل دیگر، دومین اکانت را روی هانا نتورک ایجاد کنید و نقل و انتقالات را بین این دو اکانت انجام دهید.

شرکت در ایردراپ هانا نتورک بسیار ساده است؛ کافی است که توکن‌های دریافتی را بین اکانت‌های مختلف جابه‌جا کنید. همچنین از قسمت تنظیمات، Private key خود را کپی کرده و در یک جای امن ذخیره کنید.

آنچه در معرفی ایردراپ هانا نتورک مطالعه کردیم:

حفط حریم خصوصی در دنیای ارزهای دیحیتال و بلاک چین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اکثر کاربران و پروژه‌ها در حال حرکت به سمت این نوع فناوری هستند در این میان هانا نتورک با حمایت بایننس می‌تواند رشد و توسعه خوبی داشته باشد؛ بنابراین انجام دادن تراکنش در این شبکه باعث می‌شود شانس یک ایردراپ ارزشمند را در سال ۲۰۲۴ برای خود کسب کنیم. فراموش نکنید که ایردراپ هانا نتورک رایگان است و کافی است که با توکن‌های فاست، تراکنش‌هایی را در هانانتورک انجام دهید.

سوالات پر تکرار «ایردراپ هانا نتورک»

هانا نتورک چیست؟

شبکه هانا، یک مرکز و سیستم حیاتی برای حفظ حریم خصوصی در تمامی بلاک‌ چین‌ها است که قابلیت حفظ حریم خصوصی روی شبکه‌های مختلف و دارایی‌های متنوع، از جمله بیت‌ کوین و اتریوم را فراهم می‌کند. به بیانی ساده‌تر، هانا نتورک یک پلتفرم بلاک چین با قابلیت مبادله و انتقال بین شبکه‌ای خصوصی است.

هانا نتورک چه کاربردهایی دارد؟

شبکه هانا برای کاربران امکان معامله بین هر جفت دارایی را بدون افشای تاریخچه معاملات خود میسر می‌کند؛ همچنین کاربران با هانا نتورک می‌توانند هر نوع دارایی را به‌صورت خصوصی از هر شبکه‌ای به شبکه‌ای دیگر و از هر کاربری به کاربری دیگر، منتقل کنند.
حفظ حریم خصوصی، قابلیت همکاری و کارایی از کاربردهای شبکه هانا است.

آیا برای دریافت ایردراپ هانا نتورک به سرمایه نیاز دارید؟

شرکت در ایردراپ هانا نتورک بسیار ساده است؛ کافی است که توکن‌های دریافتی رایگان را بین اکانت‌های مختلف جابه‌جا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *