بررسی صنعت پراپ تریدینگ در آمریکا | بهترین پراپ‌ها برای آمریکایی‌ها کدام است؟

بررسی صنعت پراپ تریدینگ در آمریکا | بهترین پراپ‌ها برای آمریکایی‌ها کدام است؟

صنعت پراپ‌تریدینگ مدتی است مورد توجه بسیاری از فعالین در بازارهای مالی قرار گرفته است و در چند وقت اخیر شرکت‌های مختلف زیادی با هزینه‌های نجومی اقدام به نشر تبلیغات گسترده کرده‌اند. پراپ‌ها باتوجه به ریسک پایین‌تر برای معامله‌گران، متقاضیان زیادی دارند و می‌توانند برای افرادی که سرمایه کمی برای شروع ترید دارند و یا افرادی که تمایل به معامله با مبالغ بیشتری دارند مفید باشند.

اما تریدرها برای شرکت در پراپ‌فرم‌های مختلف با دو چالش جدی مواجه هستند، اول اعتبار پلتفرم مورد نظر و دوم قوانین کشور و محل سکونت هر فرد. بسیاری از پراپ‌فرم‌ها از اعتبار مناسبی برخوردار نبوده و کلاهبردار هستند و از طرفی دیگر برخی کشورها شرکت در این پراپ‌ها را بر خلاف قوانین مالی خود می‌دانند. در این مطلب به بررسی صنعت پراپ تریدینگ در آمریکا خواهیم پرداخت. همانطور که می‌دانید ایالات متحده آمریکا دارای قوانین مالی بسیار سخت‌گیرانه‌ای است و این قوانین در بعضی مواقع حتی اجازه خدمات‌دهی برخی بروکرهای فارکس و صرافی‌های ارز دیجیتال در این کشور را نمی‌دهند. به همین دلیل موانع قانونی ممکن است باعث جلوگیری از شهروندان آمریکایی در این موضوع شود.

آیا پراپ تریدینگ در آمریکا قانونی است؟

ایالات متحده آمریکا جزو کشورهایی است که نظارت شدیدی بر فعالیت‌های مالی شهروندان خود دارد. دلایل اصلی این موضوع دریافت دقیق مالیات از شهروندان و جلوگیری از فعالیت‌های کلاهبرداری، پولشویی و حمایت مالی از تروریسم است. به همین دلیل نگرانی از جریمه توسط دولت و نهادهای نظارتی این کشور هم برای شهروندان و هم برای پلتفرم‌های مالی همیشه وجود دارد. صنعت پراپ موضوع جدیدی در دنیای بازارهای مالی نیست و مدتی است دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است. اولین پراپ‌فرم‌ها مربوط به سال 2014 است و در ابتدا پراپ‌تریدینگ مخصوص بازار فارکس بود اما پس از گذشت مدتی پای این صنعت به دنیای ارزهای‌دیجیتال نیز باز شد و پراپ‌فرم‌هایی مخصوص این بازار فعالیت خود را آغاز کردند.

پراپ تریدینگ در آمریکا

در قوانین مالی کشور ایالات متحده آمریکا هیچ اشاره‌ای مبنی بر ممنوع بودن فعالیت در پراپ فرم‌ها برای افراد و موسسات مالی وجود ندارد. اما به این موضوع اشاره شده‌است که موسسات ارائه دهنده پراپ باید در راستای قوانین مالی این کشور فعالیت کنند و به کاربران کشورهایی که تحت تحریم آمریکا هستند خدماتی ندهند. در نتیجه استفاده از پراپ فرم‌های مجاز برای شهروندان آمریکا مشکلی ندارد.

بهترین پراپ فرم‌ها در آمریکا

در این بخش به معرفی بهترین پراپ فرم‌ها در آمریکا خواهیم پرداخت. این پلتفرم‌ها می‌توانند برای طیف مناسبی از معامله‌گران مناسب باشند و افراد می‌توانند با ثبت نام، احراز هویت و پشت سرگذاشتن چالش‌های ارزیابی این پلتفرم‌ها از خدمات اعطای سرمایه شرکت‌های پراپ استفاده کنند.

Surgetrader

Surgetrader یکی از محبوب‌ترین پراپ‌فرم‌ها میان معامله‌گران در ایالات متحده آمریکا است. این پلتفرم قوانین ساده و انعطاف پذیری را برای کاربران خود در نظرگرفته است و تا سقف 90 درصد سود را با معامله‌گران تقسیم می‌کند که این مقدار برای یک پلتفرم پراپ‌تریدینگ بسیار مناسب است. یکی از مواردی که باعث محبوبیت این پلتفرم میان کاربران شده است، برداشت آنی سود است. معامله‌گران بدون محدودیت زمانی می‌‌توانند سود خود را از این پلتفرم برداشت کنند.

Surgetrader

برخی از مزایای این پراپ‌فرم عبارتند از:

  • ارزیابی یک مرجله‌ای و آسان
  • بدون محدودیت زمانی برای معامله
  • اجباری نبودن ثبت معامله در بازه‌های زمانی مشخص
  • در دسترس بودن اهرم تا ۱:۲۰
  • پلتفرم کاربر پسند
  • پشتیبانی مناسب و ۲۴ ساعته

The Funded Trader

The Funded Trader یک پراپ‌فرم‌ معتبر و با سابقه در دنیای پراپ‌تریدینگ است. این پراپ‌فرم علاوه بر شهروندان آمریکا، مشتریان بسیار زیادی از سراسر دنیا دارد. این پراپ‌فرم در سال ۲۰۲۱ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان بسیار کم موفق به جذب مشتریان زیادی از سراسر دنیا شده است و خیلی زود توانست به نامی شناخته شده در این صنعت تبدیل شود.

یکی از مواردی که این پراپ‌فرم را به بستری محبوب برای معامله‌گران تبدیل کرده است، وجود چالش‌های مختلف برای ارزیابی تریدر است. افراد با سطوح توانایی مختلف می‌توانند در انواع برنامه‌های ارزیابی این پراپ‌فرم شرکت کنند. با این وجود کاربرانی که دانش کمتری در این حوزه دارند نیز می‌توانند از خدمات این پراپ‌فرم استفاده کرده و در صورت قبولی در چالش مربوط، سرمایه دریفت کرده و به معامله بپردازند. سرمایه‌های اهدایی به کاربران تا سقف ۱.۵ میلیون دلار است و تقسیم سود تا سقف ۹۰ درصدی به تریدرها از جذابیت‌های این پلتفرم است.

The Funded Trader

TradeDay

یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پراپ‌تریدینگ که مخصوص کاربران آمریکایی است و سرمایه بسیار قابل توجهی دارد، TradeDay نام دارد. سرمایه‌گذاران این پلتفرم برخی از بانک‌های بزرگ و موسسات مالی هستند. این پلتفرم علاوه بر ارائه خدمات پراپ‌تریدینگ، دوره‌ها و مطالب آموزشی مفیدی را برای کاربران و مشتریان خود فراهم کرده تا افراد حاضر در Trade Day بتوانند به حداکثر بازدهی در معاملات خود دست پیدا کنند.

TradeDay

ارائه پشتیبانی اختصاصی برای راهنمایی در معاملات، اعطای سرمایه تا سقف ۲۵۰ هزار دلار، محیطی ساده و کاربر پسند، محاسبات مالی شفاف، تقویم اقتصادی و هشدار به کاربران قبل اعلام اخبار مهم اقتصادی و… همه جزو مواردی هستند که این پلتفرم را به بستری محبوب برای معالمه تریدرهای آمریکایی تبدیل کرده است.

Earn2Trade

Earn2Trade یک موسسه آموزش تخصصی برای فعالیت در بازارهای‌مالی است. این پلتفرم علاوه بر ارائه خدمات آموزشی، خدمات پراپ‌تریدینگ را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. Earn2Trade از تعداد زیادی از دانشجویان موفق خود که رزومه معاملاتی مناسبی دارد استفاده کرده تا به آنان سرمایه مورد نیاز برای ترید را اهدا کند.

برخی از خدمات این پلتفرم فوق‌العاده که برای بسیاری از معامله‌گران و افرادی که قصد ورود به بازارهای مالی را دارند عبارت است از:

  • آموزش ۰ تا ۱۰۰ معامله در بازارهای مالی و امکان یادگیری پیشرفته ترید
  • امکان ترید در محیط دمو برای دانشجویان
  • ارائه گواهینامه ترید به افراد پس از پایان دوره‌ها
  • وبینارهای گروهی تحلیل بازار برای افزایش سودآوری
  • تامین سرمایه تا سقف ۲۰۰ هزار دلار برای هر فرد
  • پرداخت سود در بازه زمانی ۱۵ روز پس از کسب سود
  • طیف وسیعی از آزمون‌ها در بازه زمانی‌ها مختلف
  • پشتیبانی مناسب از مشتریان
بررسی صنعت پراپ تریدینگ در آمریکا | بهترین پراپ‌ها برای آمریکایی‌ها کدام است؟

راهنمای انتخاب بهترین پراپ تریدینگ در آمریکا

بدون شک انتخاب یک پلتفرم مناسب برای خدمات پراپ‌تریدینگ می‌تواند بر عملکرد معامله‌گران نیز تاثیر مستقیمی داشته باشد. از این رو قبل از انتخاب پراپ مدنظر خودتان در آمریکا باید برخی موارد مهم را مورد بررسی قرار داد تا افراد با توجه به نیاز و دانش معاملاتی خود بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. در این بخش به بررسی مواردی که به شما کمک می‌کند بهترین انتخاب را داشته باشید خواهیم پرداخت.

تطابق با قوانین مالی ایالات متحده: قوانین و محدودیت‌های تجاری پلتفرم مورد نظر خود را بررسی کنید و از انطباق قوانین پلتفرم خود و قوانین مالی آمریکا اطمینان حاصل کنید تا در آینده سرمایه شما در معرض خطر قرار نگیرد. همچنین لازم است اعتبار پلفترم را مورد بررسی قرار دهید تا سابقه کلاهبرداری، شکایت و یا پولشویی را در کارنامه خود نداشته باشد.

میزان سرمایه و اعطای سود به افراد: یک پراپ تریدینگ مناسب باید میزان قابل قبولی از اعتبار و سرمایه را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا افراد برای کسب سود هرچه بیشتر انگیزه و دقت در معاملات خود را افزایش دهند. علاوه بر این مورد میزان بازپرداخت سود کسب شده از معاملات باید میزان مناسبی باشد تا رضایت حداکثری افراد جلب شود.

فرایند ارزیابی مناسب: فرآیند ارزیابی مورد نیاز برای دریافت سرمایه از پلتفرم‌ها را به دقت مورد بررسی قرار دهید. برخی از شرکت‌ها ممکن است ارزیابی 2 مرحله‌ای داشته باشند، در حالی که برخی دیگر یک ارزیابی ساده‌تری برای متقاضیان خود فراهم کرده‌اند. پلتفرمی را انتخاب کنید که فرآیند ارزیابی آن با تجربه و اهداف شما در بازارهای مالی یکسان باشد.

جمع بندی

پراپ تریدینگ جزو مواردی است که در چند وقت اخیر مورد توجه بسیاری از معامله‌گران قرار گرفته است اما قوانین مالی برخی کشورها برای فعالیت این پلتفرم‌ها محدودیت‌هایی اعمال کردند. در این مقاله به بررسی پراپ تریدینگ در آمریکا و همچنین معرفی بهترین پراپ فرم‌ها برای کاربران آمریکایی پرداخته شد. امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *