بررسی کامل ارز دیجیتال Blur | معرفی جدیدترین بازار NFT و بلور توکن

بررسی کامل ارز دیجیتال Blur | معرفی جدیدترین بازار NFT و بلور توکن

بازار معامله NFT بلور، یکی از معروف‌ترین بازارهای خریدوفروش توکن‌های غیر مثلی یا همان ان اف تی‌ها است. این بازار از زمانی که شروع به فعالیت کرده، تبدیل به بزرگ‌ترین بازار تبادل NFT شده است. بازارهای ان اف تی با چالش‌هایی مانند: نبود شفافیت، امنیت کافی در برابر هک و تقلب همراه است؛ بازار معامله NFT بلور همراه با ارز دیجیتال Blur، برای حل این چالش‎‌ها ایجاد شد تا تجربه‌ی کاربران را نیز بهبود ببخشد.

در این مقاله از ایران بروکر به معرفی ارز دیجیتال Blur و نحوه کار و چگونگی این بازار خواهیم پرداخت؛ پس با ما همراه باشید تا هرآنچه که لازم است در مورد این بازار و توکن جذاب بدانید را بررسی کنیم.

نام ارز دیجیتال Blur
تاریخ عرضه اکتبر ۲۰۲۲
موسس پکمن
پروتکل
توکن حاکمیتی BLUR
ارزش بازار ۲۹۷,۸۸۶,۴۵۹
نوع توکن کلکسیون های ان اف تی
عرضه در گردش ۱,۰۴۹,۵۸۶,۹۷۷
حداکثر عرضه ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

معرفی رمزارز Blur

Blur با هدف ایجاد یک بازار مناسب و جامعه محور برای معامله‌گران و کلکسیون‌داران NFT به‌وجود آمد. این پلتفرم، در اکتبر ۲۰۲۲، شروع به‌کار کرد و به سرعت به یکی از برترین بازارهای NFT در اتریوم تبدیل شد، بلور از نظر حجم معاملات حتی از OpenSea نیز پیشی گرفت.

هدف Blur توانمندسازی جامعه معاملاتی NFT است. به همین دلیل، Blur یک ایردراپ ارزشمند را برای پاداش دادن به کاربران اولیه و ارائه‌دهندگان نقدینگی در نظر گرفت. در این بازار، دارندگان ارز دیجیتال blur می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های حاکمیتی شرکت کرده، جوایزی کسب کنند و به ویژگی‌های انحصاری این پلتفرم دسترسی داشته باشند.

کارمزدهای معاملاتی در بازار بلور برای خریداران و فروشندگان، صفر است. این تغییر عمده، بخش بازار NFT را تحت‌تأثیر قرار داد و بازارهای دیگر را ملزم به پیروی از این اقدام کرد. از این لحاظ، Blur یک انقلاب را در دنیای NFT ایجاد کرد.

در نهایت، Blur از ویژگی‌های اجتماعی بیشتری مانند: اتاق‌های گفتگو، تابلوهای امتیازات، نمایه‌ها، نشان‌ها و امکانات دیگر نیز پشتیبانی می‌کند که تجربه و تعامل کاربر را افزایش می‌دهد. این اقدامات به ارتقا تجربه کاربری، بهبود و تازگی می‌بخشند و Blur را به‌عنوان یک پلتفرم خوب در NFT تعریف می‌کنند.

blur چگونه کار می‌کند؟

اگر به‌دنبال یک راه‌حل همه‌کاره برای معاملات NFT هستید، Blur پلتفرمی است که شما را به دنیای جدیدی از تجربه معاملاتی NFT می‌برد. با قابلیت‌ها و امکانات منحصربه‌فرد خود، Blur راه را برای شما ایجاد کرده است و یک سفر هیجان‌انگیز را به شما هدیه می‌دهد.

ارز دیجیتال بلور

از جمله قابلیت‌های بلور عبارتند از:

  1. پلتفرمی امن و شفاف: Blur با ارائه به‌روزرسانی‌های خودکار ابرداده‌ها، آثار هنری NFT‌های تازه ساخته شده را به شما نمایش می‌دهد.
  2. فهرست‌بندی مبتنی بر ویژگی: Blur با دسته‌بندی هوشمند مبتنی بر ویژگی‌های NFT، به شما امکان می‌دهد تا با سرعت و دقت، آثار مورد نظر خود را پیدا کنید. این ویژگی جستجوی سریع را برای شما فراهم می‌کند.
  3. کارمزد گس از پیش تعیین شده: Blur با تعیین کارمزد گس معاملاتی، کاربران را از پیچیدگی‌ها و نوسانات بازار، دور می‌کند. این اقدام، معاملات را ساده‌تر و کارآمدتر می‌کند.

Blur بیش از یک بازار NFT است و هدفش ارتقا تجربه تمام کاربران است. این پلتفرم، مناسب معامله‌گران حرفه‌ای، سرمایه‌گذاران بلندمدت و کاربرانی که به‌دنبال تجربه کاربری بی‌نظیر هستند، است.

چگونه ایردراپ بلور را دریافت کنیم؟

ایردراپ بلور در دو بخش کاملا مجزا به فعالیت‌کنندگان در این بازار اهدا شده است و دیگر نمی‌توان برای دریافت ارز دیجیتال blur در ایردراپ این بازار شرکت کرد. بخش اول تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۳، ادامه داشت و بخش دوم در ۱ مارس ۲۰۲۳، آغاز شد.

بنابراین، اگر به‌دنبال راهی برای دریافت ارز دیجیتال Blur هستید،فقط می‌توانید آن را از طریق خرید و فروش به‌دست آورید.

معرفی تیم ارز دیجیتال blur

تیم Blur، با رهبری پکمن این پلتفرم را آغاز کردند. او با شجاعت هدف اصلی تاسیس Blur را به‌عنوان «بایننس NFTها» اعلام کرد. پکمن، یک جوان ۲۴ ساله فارغ‌التحصیل دبیرستان و فارغ‌التحصیل دانشگاه MIT است که به‌عنوان یکی از درخشان‌ترین ذهن‌های جوان آمریکا شناخته می‌شود. او توانسته به‌عنوان بورسیه Thiel موفقیت‌های چشم‌گیری کسب کند و تجربیات فراوانی در زمینه فناوری دارد.

قبل از تأسیس Blur، پکمن در سال ۲۰۱۸ Namebase را که یک پلتفرم غیر متمرکز برای یافتن نام‌های دامنه در دنیای دیجیتال است، تأسیس کرده بود. سایر اعضای تیم Blur، تاکنون به‌طور عمومی ناشناخته هستند. این تیم از افرادی تشکیل شده است که تلاش می‌کنند تا دنیای جدیدی در حوزه NFT ایجاد کنند و با ایده‌های نوآورانه‌شان، جایگاه خود را برجسته کنند.

توکنومیک BLUR چگونه است؟

ارز دیجیتال Blur، توکن حاکمیتی پلتفرم بلور است که آن را نسبت به دیگر بازارهای NFT متفاوت کرده است. اعتبار توکن BLUR بر اساس مشارکت جامعه و شفافیت در مدیریت خود استوار است.

ارز دیجیتال بلور

برخلاف OpenSea، بلور انتقال قدرت را به دستان جامعه‌اش سپرده و ارز دیجیتال blur را راه‌اندازی کرده است. دارندگان این توکن، از طریق رأی‌دهی برای پیشنهادات بهبود (BIP) در مدیریت پروتکل، در تصمیم‌گیری‌های حاکمیتی شرکت می‌کنند. توان رأی‌دهی برای هر کاربر بر اساس تعداد توکنی که در اختیار دارد، متفاوت است.

مجموع توکن‌های BLUR تا یک میلیارد ارز دیجیتال blur است و تخصیص توکن به شرح زیر انجام شده است:

  • ۴۰ درصد تخصیص به کاربران و سازندگان اولیه از طریق ایردراپ،
  • ۲۰ درصد برای تیم و مشاوران با برنامه واگذاری ۲ ساله،
  • ۲۰ درصد برای توسعه اکوسیستم آینده با برنامه اختصاص ۴ ساله،
  • ۱۰ درصد به تأمین نقدینگی با برنامه زمان‌بندی ۶ ماهه
  • و ۱۰ درصد به بازاریابی و مشارکت با برنامه ۱ ساله اختصاص داده شده است.

این توکنومیک مبتنی بر شفافیت و مشارکت اعضای جامعه است و نمایانگر تعهد Blur به ساختاری عادلانه و برای همه اعضا است.

قیمت ارز دیجیتال Blur

این ارز دیجیتال در اوایل سال ۲۰۲۳ و با قیمت ۵ دلار به بازار عرضه شد. اما شانس با این ارز دیجیتال همراه بود و بعد از گذشت چند روز روند نزولی آن آغاز شد دچار ۹۸ درصد ریزش تا زمان نگارش این مقاله شده است. برعکس پلتفرم بلور که هنوز یکی از قدرتمندترین بسترهای خرید و فروش ان اف تی در دنیا است توکن حاکمیتی آن عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است.

برای اطلاع از قیمت این توکن به‌صورت لحظه‌ای، می‌توانید به صفحه قیمت ارز دیجیتال blur در ایران بروکر مراجعه کنید. همچنین در این صفحه می‌توانید از آخرین اخبار و رویدادهای این ارز دیجیتال، توکنومیک، کیف پول‌ها و غیره اطلاعات لازم را کسب کنید.

پیشبینی قیمت و آینده ارز دیجیتال Blur

طبق داده‌های ایران بروکر قیمت توکن بلور در ۲۰ روز گذشته حدود ۶۷ درصد رشد قیمتی را تجربه کرده است؛ جزو آلت کوین‌هایی بوده است که در زمان نگارش این مقاله توانسته است عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. اما رشد ۶۷ درصدی نمی‌تواند حقیقت کلی را از دید ما پنهان کند. حقیقتی که بیان می‌کند ارز دیجیتال بلور از زمان آغاز به فعالیت خود تا کنون در یک روند بزرگ نزولی قرار دارد. هر صعودی که در این ارز دیحیتال رخ داده است به گونه‌ای در جهت ریزش بیشتر بوده است.

در این بخش از مقاله به تحلیل و بررسی آینده ارز دیجیتال بلور با کمک داده‌های هوش مصنوعی PricePrediction و تحلیل پرایس اکشن می‌پردازیم. لازم به ذکر است که تمامی تحلیل‌ها، طبق احتمالات صورت می‌گیرد و نباید مبنایی برای سرمایه‌گذاری احتمالی در این ارز دیجیتال قرار بگیرند.

توکن blur
  • ۲۰۲۳: همان‌طور که در چارت بالا نیز مشخص شده، ارز دیجیتال blur توانسته است خط روند نزولی بلندمدت خود را شکست دهد. اگر در حفظ و تثبیت این شکست بتواند به‌صورت موفق عمل کند، اولین تارگت احتمالی آن، محدوده ۰.۳۴ دلار خواهد بود.
  • ۲۰۲۵: سال ۲۰۲۵، یک سال بسیار مهم برای بازار ارزهای دیجیتال خواهد بود؛ زیرا مدتی از هاوینگ بیت کوین در این سال گذشته است و به احتمال زیاد شاهد یک بولران جدید در ۲۰۲۵ باشیم. اگر بولران شروع شود، ارز دیجیتال بولر در یک حرکت صعودی دیگر می‌تواند به تارگت ۰.۵۰ دلار برسد.
  • ۲۰۳۰: کارشناسان و هوش مصنوعی سایت PricePrediction پیش‌بینی می‌کنند ارز دیجیتال blur در ۲۰۳۰ به اوج شکوفایی خود می‌رسد و بین قیمت‌های ۵ الی ۷ دلار بین خریدار و فروشنده معامله شود.

خرید و فروش ارز دیجیتال Blur

توکن بلور نسبت به کل ارزهای دیجیتال، دارای رنک خوبی است و در رتبه ۱۲۵ قرار دارد. این ارز دیجیتال به دلیل محبوبیت پلفترم بلور برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران نامی آشنا است و خریدوفروش آن در اکثر صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی صورت می‌گیرد. منتها برای معامله این ارز دیجیتال، باید موارد ریسکی مربوط به آن را نیز در نظر بگیرید. همان‌طور که گفته شد، توکن بلور نسبت به سقف قیمتی خود حدود ۹۸ درصد ریزش را تجربه کرده است که این عدد سرمایه‌گذاری در آن را کمی ریسکی می‌کند.

صرافی ارز دیجیتال Blur

علاقمندان به خرید این ارز دیجیتال می‌توانند بلور را در اکثر صرافی‌های متمرکز خارجی و ایرانی خریداری کنند. از جمله این صرافی‌های می‌توان به صرافی خارجی کوکوین و صرافی ایرانی تبدیل اشاره کرد. برای کسب اطلاعات و مشاهده بیشتر صرافی‌های خارجی و ایرانی به صفحه قیمت ارز دیجیتال Blur مراجعه کنید.

آنچه در معرفی «ارز دیجیتال Blur» مطالعه کردیم:

بازار خریدوفروش NFT بلور حدود یک سال است فعالیت خود را آغاز کرده است و با نگرش و اهدافی که داشت، یک انقلاب جدید در حوزه NFTها ایجاد کرد؛ زیرا معامله‌گر در این بازار هیچ‌گونه کارمزدی برای انجام معاملات پرداخت نمی‌کند. همچنین این بازار دارای توکن اختصاصی خود به نام ارز دیجیتال blur است که آن را می‌توانید از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال خریدوفروش کنید. نحوه کار بلور، مبتنی بر شفافیت و مشارکت اعضای جامعه‌اش (دارندگان توکن بلور) است که نمایانگر تعهد Blur به ساختاری عادلانه و برای همه اعضا است.

سوالات متداول- ارز دیجیتال Blur و معرفی جدیدترین بازار NFT

هدف ایجاد ارز دیجیتال بلور چه بود؟

هدف Blur، توانمندسازی جامعه معاملاتی NFT از طریق پاداش دادن ایردراپ Blur به کاربران اولیه و ارائه‌دهندگان نقدینگی بود.

ارز دیجیتال Blur چه مزایایی دارد؟

دارندگان ارز دیجیتال بلور از طریق رأی‌دهی برای پیشنهادات بهبود (BIP) در مدیریت پروتکل، در تصمیم‌گیری‌های حاکمیتی شرکت می‌کنند. همچنین با کسب جوایز به ویژگی‌های انحصاری این پلتفرم دسترسی دارند.

ارز دیجیتال Blur چیست؟

ارز دیجیتال Blur، توکن حاکمیتی پلتفرم بلور است که آن را نسبت به دیگر بازارهای NFT متفاوت کرده است. اعتبار توکن BLUR بر اساس مشارکت جامعه و شفافیت در مدیریت خود استوار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *