بهترین اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال | معرفی بهترین اپلیکیشن صرافی‌های ایرانی

بهترین اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال | معرفی بهترین اپلیکیشن صرافی‌های ایرانی

مبادلات و خرید و فروش ارزهای دیجیتال چند سالی است خود را به دنیای بازارهای مالی معرفی کردند و گردش سرمایه بسیار قابل توجهی در این بازار وجود دارد. بازار رمزارزها نیز مانند سایر بازارها نوسانات مخصوص به خود را دارد و این نوسانات برای بسیاری از افراد جذاب و هوس انگیز است و نیاز اصلی افرادی که قصد استفاده و کسب سود از این نوسانات را دارند، دسترسی مناسب به پلتفرم‌های مالی واسطه است.

اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال

یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها برای افراد که بتوانند در محیطی استاندارد معاملات خود در این بازار را انجام دهند، استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی پلتفرم‌های مختلف است. اپلیکیشن دسترسی بهتری به کاربران می‌‌دهد و امکانات بیشتری نسبت به سایت پلتفرم مورد نظر برای کاربران فراهم می‌کند. در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال ایرانی و صرافی‌هایی که بهترین امکانات را در نسخه‌ موبایلی برای معامله‌گران خود فراهم می‌کنند خواهیم پرداخت.

اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال

در حال حاضر صرافی‌های ایرانی زیادی در حال فعالیت هستند و درصد زیادی از این پلتفرم‌ها، اپلیکیشن اختصاصی خود برای کاربران را منتشر کردند. اما قبل از ثبت نام و استفاده از اپلیکیشن هر صرافی باید آن را مورد بررسی قرار دهید و از خدمات آن مطمئن شوید.

اما یک اپلیکیشن مناسب برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

  • محیط کاربری ساده: وجود محیط‌های پیچیده می‌تواند کاربران را گمراه کند و کیفیت معاملات آنان را کاهش دهد. یک اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال ابتدا باید محیطی ساده و کاربر پسند داشته باشد تا همه بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.
  • سرعت قابل قبول: سرعت اپلیکیشن مورد نظر یکی از مهم ترین پارامترها در انتخاب یک اپلیکیشن مناسب است. اپلیکیشن پلتفرم مورد نظر شما باید از سرعت قابل قبولی در اجرا و همچنین ثبت و انجام معاملات و سفارشات داشته باشد تا معامله‌گر بتواند از نوسانات بازار نهایت بهره‌وری و کسب سود را داشته باشد.
  • ابزار و امکانات: تمامی خدماتی که در یک صرافی ارز دیجیتال وجود دارد باید در اپلیکیشن اختصاصی آن نیز وجود داشته باشد. این موضوع به کاربران کمک می‌کند تا بدون نیاز به ورود به سایت پلتفرم مورد نظر فرایندهای مربوط مانند معامله و یا واریز و برداشت‌ها در نهایت سرعت انجام دهند.
  • دسترسی برای سیستم عامل‌های مختلف: در دنیای امروز که بیشتر افراد به یک دیوایس دسترسی دارند و مدل‌های زیادی از این سیستم عامل‌ها وجود دارد، اپلیکیشن یک پلتفرم باید برای سیستم عامل‌های محبوب و در دسترس افراد منتشر شود تا نیاز همه افراد به خوبی برآورده شود.

بهترین اپلیکیشن خرید و فروش ارزهای دیجیتال ایرانی

در این بخش به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌پردازیم تا کاربران عزیز با توجه به نیازهای خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

اپلیکیشن صرافی نوبیتکس

صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ایرانی است. این صرافی در سال 1396 و زمانی که کاربران ایرانی آشنایی زیادی با رمزارزها نداشتند تاسیس شد. نوبیتکس در طول فعالیت خود موفق به ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن برای کاربران خود شده است و توانسته تمام ویژگی‌های خود را با بازارهای جهانی هماهنگ کند.

اپلیکیشن نوبیتکس

این صرافی اپلیکیشن اختصاصی خود برای سیستم عامل محبوب اندروید را منتشر کرده است. همچنین این صرافی برای مشتریانی که از سیستم عامل IOS استفاده می‌کنند نیز وب اپلیکیشن خود را فراهم کرده است تا این کاربران نیز در نهایت سرعت معاملات خود را انجام دهند. اپلیکیشن‌های این صرافی از سرعت و سطح خدمات مناسبی برخوردار هستند و با محیط ساده خود، نیاز بسیاری از کاربران با هر سطحی از دانش معاملاتی را برآورده می‌کنند.

اپلیکیشن صرافی والکس

یکی از نام‌های آشنا میان معامله‌گران ایرانی ارزهای دیجیتال، صرافی والکس است. این پلتفرم از ابتدای فعالیت خود در سال 1397 تمام تلاش خود را کرده تا در قامت یک صرافی معتبر و با امکانات مناسب شبیه به صرافی‌های بین‌المللی ظاهر شود. برخی از خدمات و امکانات این صرافی عبارتند از:

  • بازار معاملاتی و بخش فروشگاهی
  • حجم مناسب در بازارهای معاملاتی
  • احراز هویت سریع
  • پشتیبانی مناسب و 24 ساعته
  • کیف پول اختصاصی

والکس در جهت افزایش خدمات و دسترسی کاربران به پلتفرم خود، اپلیکیشن‌های اختصاصی خود را منتشر کرده است تا کاربران در هر زمان و مکانی به خدمات این پلتفرم دسترسی داشته باشند و معاملات خود را انجام دهند. اپلیکیشن صرافی والکس در دو سیستم عامل اندروید و IOS برای کاربران در دسترس است.

اپلیکیشن صرافی والکس

اپلیکیشن صرافی او ام پی فینکس

او ام پی فینکس جزو صرافی‌هایی است که نسبت به پلتفرم‌هایی مانند والکس و نوبیتکس فعالیت خود را دیرتر آغاز کرده است اما در طول مدت فعالیت، خود را به عنوان رقیبی جدی، سرسخت و قدرتمند برای صرافی‌های قدیمی‌تر نشان داده است. صرافی او ام پی فینکس تمام مواردی که معامله‌گران حرفه‌ای و مبتدی نیار دارند را برآورده کرده است تا کاربران ایرانی بازار رمزارزها نیازی به فعالیت در پلتفرم دیگری نداشته باشند.

اپلیکیشن او ام پی فینکس

او ام پی فینکس اپلیکیشن اختصاصی خود برای سیستم عامل اندروید را منتشر کرده است. این صرافی برای کاربران IOS نیز وب اپلیکیشن مخصوص را در نظر گرفته تا همه کاربران به صورت یکسان از خدمات این صرافی بهره‌مند شوند.

اپلیکیشن صرافی اکسیر

صرافی ارز دیجیتال اکسیر یکی دیگر از صرافی‌های ایرانی است که مشتریان زیادی دارد. اکسیر در سال 1396 شروع به فعالیت کرده و دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد. اکسیر جزو محدود صرافی‌های ایرانی است که در رده‌بندی سایت کوین مارکت کپ برای صرافی‌های ارز دیجیتال وجود دارد.

اکسیر در جهت فراهم کردن هرچه بیشتر خدمات خود برای کاربران، خدمات خود را علاوه بر سایت در اپلیکیشن اختصاصی خود نیز ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. در سایت این صرافی هیچ صحبتی در مورد وب اپلیکیشن برای کاربران سیستم عامل IOS منتشر نشده است.

اپلیکیشن صرافی اکسیر

اپلیکیشن صرافی آبان تتر

صرافی ارز دیجیتال آبان تتر یکی از پر امکانات ترین صرافی‌های ایرانی است. این صرافی هم اکنون امکان معامله بیش از 400 رمزارز مختلف را برای کاربران خود فراهم کرده تا از این حیث در جایگاه مناسبی قرار بگیرد. امکان معاملات به صورت فروشگاهی و از طریق بازار معاملاتی در این صرافی ارز دیجیتال وجود دارد. آبان تتر اپلیکیشن خود برای سیستم عامل اندروید را منتشر کرده است.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی آبان تتر که باعث جلب رضایت کاربران شده است عبارتند از:

  • پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگو
  • حجم مناسب معاملات
  • تکمیل احراز هویت در سریع‌ترین زمان ممکن
  • محیطی ساده و کاربرپسند
  • سابقه فعالیت مناسب
اپلیکیشن آبان تتر

سخن پایانی

در این مقاله بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌‌های خرید ارز دیجیتال برای شما کاربران عزیز مورد بررسی قرار گرفت. به دلیل وجود فضای رقابتی در حوزه پلتفرم‌های مالی واسطه، صرافی‌های داخلی رقابت شدیدی برای جلب و جذب رضایت کاربران دارند.

لازم به ذکر است قبل از انتخاب و واریز در هر اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال و یا صرافی‌های مختلف، به دقت آن را مورد بررسی قرار دهید تا در آینده اطلاعات و سرمایه شما در معرض خطر و سرقت قرار نگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *