رازهای موفقیت در چالش‌های شرکت پراپ

رازهای موفقیت در چالش‌های شرکت پراپ

بسیاری از معامله‌گران قبول شدن در آزمون شرکت‌های پراپ را دشوار می‌پندارند ازاین‌روی تصمیم گرفتیم برای کسانی که می‌خواهند سریعاً چالش‌های شرکت پراپ را پشت سربگذارند، چند راز قبولی این آزمون را به اشتراک بگذاریم. شرکت‌های پراپ به دنبال معامله‌گرانی حرفه‌ای هستند که بتوانند همواره کسب درامد کنند. به هر حال اگر شما در بازار فارکس تازه وارد هستید، به احتمال زیاد این چالش‌ها سد سختی برای‌تان خواهد بود.

برای اینکه بدانید چطور می‌توانید موفق شوید و چالش‌های شرکت‌های پراپ را پشت سربگذارید، ابتدا باید بدانید که اغلب این برنامه‌ها قوانینی دارند که شما باید به آن پایبند باشید، مانند تارگت‌ها، حداکثر افت‌ارزش روزانه، حداکثر افت‌ارزش کلی حساب و دیگر ملاک‌های مدیریت ریسک. شما با گذراندن چالش یک شرکت پراپ که نشان دهنده توانایی شما در معاملات منظم و سودآور است، یک حساب تامین‌مالی شده از شرکت پراپ دریافت خواهید کرد.

مشکلات قبولی در چالش شرکت‌های پراپ

برای یک معامله گر که می‌خواهد هر چه سریع‌تر در حرفه خود پیشرفت کند قبولی در چالش یک شرکت پراپ، مسیری عالی برای اثبات توانایی خود و دستیابی به سرمایه بیشتر است. چالش‌های شرکت پراپ توانایی معاملاتی شما را ارزیابی می‌کند و ظرفیت‌تان را در مدیریت ریسک می‌سنجد.

به طور معمول، چالش‌های شرکت‌های پراپ‌تریدینگ برای معامله‌گران این گونه است که آنها باید در محدوده زمانی از پیش معین شده به اهداف معین معاملاتی برسند. این چالش‌ها ممکن است برحسب خط مشی‌های معاملاتی، استانداردهای مدیریت ریسک و اهداف سود متفاوت باشند.

علاوه بر این داشتن درک کافی از مدیریت ریسک حائز اهمیت است. برای کنترل ریسک و جلوگیری از ضرر هنگفت لازم است که برنامه معاملاتی داشته باشید. این امر می‌تواند شامل تعیین حدضرر، استفاده از اندازه لات مناسب و اجتنباب از معاملات بیش از حد باشد.

لازم به یادآوری است که چالش‌های شرکت پراپ ساده نیستند. آن‌ها بسیار دشوار اند و توانایی شما را در معامله محک می‌زنند. با این حال شما با اتخاذ طرزتفکری درست بخت خود را در قبولی بالا می‌برید. نگران نباشید، ما در ادامه استراتژی‌هایی کارامد و ساده را بیان خواهیم کرد که در عبور از چالش‌های شرکت پراپ مددرسانتان خواهد بود

رازهای موفقیت در چالش شرکت پراپ

برای اینکه از چالش شرکت پراپ گذر کنید باید بدانید چطور در بازار فارکس باید معامله کرد، مگر اینکه بخواهید از خدمات شخص ثالث استفاده کنید که همیشه بهترین گزینه نیست، به این دلیل که پس از واگذاری حساب به شما، ممکن است صرفاً از آنجا که به تنهایی قادر به معامله نیستید، سودی خلق نکنید.

همچنین شما باید یک برنامه معاملاتی و استراتژی قوی داشته باشید. در این بخش برخی از موثرترین تکنیک‌های مقدماتی، بهترین اصول مدیریت ریسک و ابعاد روانشناسی بیان خواهد شد که به شما کمک می‌کند چالش شرکت پراپ را سریعاً پشت سربگذارید. با اتخاذ این رموز و تکنیک‌ها شما بدل به معامله‌گری موفق در شرکت‌های پراپ می‌شوید و دیگر هرگز یک حساب پراپ چالش برانگیز را از دست نخواهید داد.

ایجاد برنامه معاملات

برای اینکه از چالش شرکت پراپ سربلند بیرون بیایید، باید یک برنامه معاملاتی قوی داشته باشید. یک برنامه معاملاتی، روشی نظامند برای بررسی و ارزیابی سهام، مشخص کردن مقدار ریسک و تدوین اهداف سرمایه گذارای بلند مدت و کوتاه مدت است. برنامه معاملاتی، سندی باجزییات است که استراتژی معاملاتی‌تان، شامل نقاط خروج و ورود، سطوح حد ضرر و تارگت‌های شما را مشخص می‌کند.

اگر می‌خواهید برای چالش شرکت پراپ آماده شوید، اولین گام شما باید ایجاد یک برنامه معاملاتی باشد. شما باید استراتژی معاملاتی، رویکرد مدیریت ریسک و اهداف معاملاتی خود را در برنامه معاملاتی خود بگنجانید. علاوه بردرک شرایط بازاری که استراتژی معاملاتی شما در آن باید بهترین عملکرد را داشته باشد، استراتژی معاملاتی شما باید بر اساس مهارت‌ها و محدودیت‌های معاملاتی‌تان باشد.

هنگامی که برنامه معاملاتی‌تان را تدوین می‌کنید، سبک معاملاتی، سطح تحمل ریسک و اهداف مالی خود را مدنظر قرار دهید. این چهارچوب معاملاتی علاوه بر اینکه باید نظم و ترتیب یافته باشد، در مواجه با تغییرات بازار به اندازه کافی باید انعطاف پذیر باشد. در برنامه معاملاتی خود باید مولفه‌های اساسی زیر را بگنجانید

استراتژی معاملاتی

اگر می‌خواهید در چالش‌های شرکت‌های پراپ قبول شوید، باید یک برنامه معاملاتی قابل اعتماد داشته باشید که بتوانید به آن پایبند باشید. ضروری است که برنامه‌ای تدوین کنید که بتوانید با اطمینان آن را اجرا کنید و برای‌تان مفید باشد. شما باید همواره به دستورالعمل‌های استراتژی منتخب‌تان پایبند باشید.

معامله ۱ تا ۳ جفت ارز به معامله ۲۰ جفت ارجح است و استراتژی معاملاتی‌تان باید بر اساس بررسی جامع بازار و سهام‌هایی باشد که آنها را معامله می‌کنید. نقاط ورود و خروج شما، سطوح حد ضرر و اهداف سود همگی باید لحاظ شود.

مدیریت ریسک

هر برنامه معاملاتی باید شامل مدیریت ریسک به عنوان استراتژی کلیدی باشد. حداکثر ریسکی که در هر معامله متقبل می‌شوید و همچنین تحمل ریسک شما باید بخشی از مدیریت ریسک باشد. این رویه به شما کمک می‌کند تا چالش شرکت را آسان‌تر پشت سر بگذارید. تکنیک‌هایی که ریسک را کاهش می‌دهند نیز باید مدنظر قرار گیرند. ماشین حساب‌های معاملاتی فارکس می‌تواند در تعیین اندازه پوزیشن، ارزش پیپ و تحمل ریسک کمک کند.

روانشناسی معامله

یکی دیگر از جنبه‌های مهم هر استراتژی معاملاتی، ذهنیت یا روانشناسی معاملاتی است. هنگام معامله، باید از حالت عاطفی خود و همچنین هرگونه سوگیری یا قصور ذهنی که ممکن است بر قضاوت شما تأثیر بگذارد آگاه باشید. همچنین، باید یک استراتژی برای کنار آمدن با ضررها و در کنار آن برنامه‌ای برای تسلط بر خود در زمان نوسانات شدید داشته باشید.

وقتی با استفاده از استراتژی‌های معاملاتی، نحوه معامله کردن را فرا می‌گیرید، بنیانی قوی می‌سازید که بر اساس آن می‌توانید چالش‌های شرکت پراپ را پشت سر بگذارید. شما می‌توانید با موفقیت ریسک را مدیریت کنید، انتخاب‌های معاملاتی درستی داشته باشید و نظم و اهتمام لازم برای موفقیت در دنیای سختگیرانه معاملاتی شرکتی را با یک استراتژی معاملاتی خوب حفظ کنید.

قوانین برنامه شرکت پراپ مدنظرتان را بدانید

یکی از رازهای عبور از چالش شرکت پراپ، دانستن خط مشی برنامه شرکت پراپ مدنظرتان است. ضروری است که قبل از شروع معامله این قواعد را به دقت بخوانید و درک کنید زیرا هر شرکت پراپ یا برنامه چالشی معیار خاص خودش را دارد.

شرکت‌های پراپ عمدتاً دارای حداقل تارگت سود، محدودیت حداکثر افت‌ارزش روزانه روزانه و محدودیت حداکثر افت‌ارزش کل هستند. علاوه بر اینها، برخی از شرکت‌های پراپ برای اتمام و قبولی در چالش شرکت مهلت تعیین می‌کنند. یاداوری این نکته بسیار مهم است که نقض هریک از این قواعد ممکن است به بهای اخراج شما از برنامه باشد.

مطمئن شوید که دقیقاً از این خط مشی پیروی می‌کنید تا از رد صلاحیت یا لغو حساب در امان باشید. شاید ایجاد مجموعه‌ای از قواعد و محدودیت شخصی برای خودتان کمک کند که قوانین مقرر شرکت پراپ را نیز رعایت کنید.

یادگیری روند بررسی به اندازه یادگیری قوانین مهم است. بسیاری از شرکت‌های پراپ عملکرد شما را با استفاده از معیارهای مختلفی از جمله سود و زیان، مدیریت ریسک و تکنیک معاملاتی ارزیابی می‌کنند.

به محدودیت‌های افت سرمایه توجه کنید

هنگامی که می‌خواهید از سد چالش‌های یک شرکت پراپ بگذرید، محدودیت‌های افت سرمایه را مورد توجه قرار دهید. حداکثر حد افت‌ارزش، مجموع ضررهایی است که می‌توانید پیش از توقف حساب‌تان متحمل شوید. در عین حال محدودیت افت‌ارزش روزانه بیشترین ضرری است که در یک روز می‌توانید داشته باشید. هرچند هر یک از برنامه‌های چالش برانگیز شرکت پراپ خط مشی منحصربه‌فرد خود را دارد اما اکثریت آنها سقف ضرر روزانه بین ۳ الی ۶ درصد را دارند.

لطفاً معاملات خود را با تعیین حدضرر و در صورت لزوم حد سود، مدیریت کنید تا اطمینان یابید سرمایه‌تان از این حدود تجاوز نمی‌کند. علاوه بر این، شما باید از معامله بیش از حد دوری کنید و اگر اتفاقات مطابق با برنامه‌تان نبود آمادگی ترک بازار را داشته باشید.

استراتژی کارامد برای رعایت محدودیت‌های حداکثر افت سرمایه

برای اینکه محدودیت‌های حداکثر افت سرمایه را رعایت کنید و چالش شرکت پراپ را پشت سر بگذارید، باید فکر کنید که موجودی حساب شما به اندازه میزان افت سرمایه روزانه و افت سرمایه کلی است نه موجودی که در حسابتان است

منظور من این است که اگر حساب چالشی شما ۱۰۰۰ دلار اعتبار داشته باشد و حداکثر افت‌ارزش روزانه ۵ درصد تعیین شده باشد یعنی اجازه دارید تا ۵۰۰ دلار ضرر کنید، درست است؟ من می‌گویم برای اینکه برنامه چالشی شرکت پراپ را با موفقیت پشت سر بگذارید، فکر کنید که انگار یک حساب ۵۰۰ دلاری دارید. شما باید حداکثر با ۲۰ درصد از افت‌ارزش روزانه معامله کنید که ۱ درصد از کل حساب‌تان است.

برای اینکه جلوی افت سرمایه را بگیرید، به حداکثر مبلغی که حاضر هستید در یک روز از دست بدهید پایبند باشید. این مبلغ چیزی بین ۱ الی ۲ درصد از کل حساب‌تان است. شما با تعیین حد ضرر روزانه مطمئن خواهید شد که در معرض ریسک زیادی نخواهید بود. حتماً از حجم لات مناسب و حد سود و زیان در سطوح قیمتی از پیش تعین شده، استفاده کنید

ستاپ تکنیکال

ستاپ‌های قوی را با نسبت‌های ریسک به ریوارد خوب معامله کنید.

هنگام معامله و زمانیکه تلاش می‌کنید چالش شرکت پراپ را پشت سربگذارید، مهم است که روی ستاپ‌هایی با احتمال قوی تمرکزکنید که نسبت ریسک به ریوارد خوبی دارند. به این معنا که فقط زمانی معامله کنید که ریوارد احتمالی شما حداقل سه برابر بزرگتر از ریسک احتمالی‌تان باشد. با انجام این کار، شانس موفقیت‌تان و بیشینه‌کردن سودتان را افزایش می‌دهید.

برای اینکه ستاپ‌های قوی را شناسایی کنید، می‌توانید از ابزارهای تحلیل تکنیکال مانند الگوها، سطوح مقاومت و حمایت و اندیکاتورها استفاده کنید. به دنبال ستاپ‌هایی باشید که در آنها قیمت، یک سطح مهم را شکسته یا خیلی قوی در یک جهت خاص پیش می‌رود.

بعد از اینکه ستاپ‌های قوی را شناسایی کردید، مهم است که به طور موثری ریسکتان را مدیریت کنید. اگر قیمت برخلاف انتظارتان حرکت کرد، حدضرری تعیین کنید که در آن سطح از معامله خارج شوید. همچنین وقتی حرکت قیمت طبق انتظارتان است یک سطح قیمتی را بعنوان حد سود تعیین کنید تا با برخورد قیمت با آن از معامله خارج شوید.

برای اینکه از نسبت ریسک به ریوارد مناسب مطمئن شوید، حد سودی را مشخص کنید که سه برابر از حد ضرر شما باشد. برای مثال، اگر حدضرر شما ۱۰ پیپ باشد، تارگت شما باید ۳۰ پیپ باشد. به این ترتیب به ازای هر دلاری که ریسک کردید ۳ برابر درامد خواهید داشت.

شناسایی ستاپ‌های قوی بوسیله روندهای بازار

یک تکنیک خوب برای به دست آوردن ستاپ‌های قوی دنبال کردن روندهای بازار است. شما باید بتوانید روندهای بازار را تشخیص بدهید و از آنها برای معاملات سود آور استفاده کنید. برای تشخیص روندهای بازار می‌توان از ابزارهای تحلیل تکنیکال مانند میانگین متحرک، خطوط روند، فیبوناتچی و الگوهای چارت استفاده کرد.

همچنین باید از آخرین اخبار و رویدادهایی که روی بازار تأثیر می‌گذارد مطلع باشید، شما می‌توانید از بخش اخبار فوری سایت ایران‌بروکر برای دریافت اطلاعات راجع به آخرین تحولات بازار استفاده کنید.

استفاده از روندهای بازار می‌تواند شما را برای گذر از چالش‌های شرکت پراپ آماده کند. به یاد داشته باشید که نظم و انظباط و پایبندی به برنامه‌تان شما را بدل به معامله‌گری موفق می‌کند.

ستاپ‌هایی که نسبت ریسک به ریوارد قوی دارند را چگونه معامله کنیم؟

گفتیم که در حساب ۱۰۰۰۰ دلاری‌تان باید حداکثر ضرر روزانه ۵ درصد و حدضرر کلی ۱۰ درصد باشد از سوی دیگر تارگت سود شما ۸ درصد باشد. (به عبارتی حد زیان روزانه شما ۵۰۰ دلار، حد ضرر کل‌تان ۱۰۰۰ دلار و حد سود شما ۸۰۰ دلار باشد)

در اینجا چه باید کرد: ستاپی را باید معامله کنید که نسبت ریسک به ریوارد آن حداقل ۱:۳ باشد. این معامله باید روی ۱ درصد (۱۰۰ دلار) از حساب کل شما (۱۰۰۰۰ دلار) باشد. پس حداقل سود شما ۳۰۰ دلار می‌شود، درست است؟ با انجام سه معامله که نسبت ریسک به ریوارد خوبی دارند می‌توانید دست کم ۹۰۰ دلار سود کنید که بالاتر از هدف سود شما است. حتی اگر در یکی از این سه معامله ضرر کنید باز هم ۵۰۰ دلار به دست خواهید آورد.

در بدترین حالت اگر روند معامله برخلاف میل شما باشد و روز اول در دو معامله ضرر کنید، ۲۰۰ دلار بدست خواهید آورد و محدودیت ۳۰۰ دلاری روزانه برای شما باقی می‌ماند.

شما با تمرکز بر ستاپ‌های معاملاتی که نسبت ریسک به ریوارد خوبی دارند می‌توانید شانس قبولی‌تان در چالش شرکت پراپ را افزایش دهید و معامله‌گر موفقی شوید. به خاطر داشته باشید که به طور موثری ریسکتان را مدیریت کنید و هرگز بیش از ضرری که می‌توانید متحمل شوید، ریسک نکنید

از اصول مدیریت ریسک پیروی کنید

وقتی صحبت از قبولی در چالش شرکت پراپ می‌شود، مدیریت ریسک جایگاهی مهم پیدا می‌کند. برای موفقیت باید درک کاملی از نحوه مدیریت ریسک خود داشته باشید. در ادامه چند اصل مهم را بیان می‌کنم که باید مدنظر قرار دهید:

همواره حد ضرر داشته باشید

وقتی مشغول چالش شرکت پراپ هستید، استفاده از حدضرر بسیار مهم است؛ در واقع، چند شرکت پراپ سیاست‌های وضع کردند که معامله‌گران را ملزم به رعایت حدضرر در تمامی معاملات می‌کنند. وقتی ضرر از مقدار پیپ معینی یا سطح قیمتی که بعنوان حدضرر شناخته می‌شود، عدول کرد شما باید آن نقطه را بصورت خودکار برای خروج از معامله مشخص کنید. حدضرر امری ضروری برای مدیریت ریسک و کاهش ضرر در صورت نوسانات پیش بینی نشده بازار است.

با استفاده از حدضرر، می‌توانید ضررهای خود را کمتر کنید و از حساب شرکت پراپ در مقابل ضررهای احتمالی فاجعه‌بار محافظت کنید. ضروری است که حدضرر خود را در سطحی مقرر کنید که برای استراتژی معاملاتی و تحمل ریسم شما منطقی باشد، آن را خیلی کوچک یا خیلی گسترده معین نکنید. شما همچنین باید به نوسانات بازار توجه داشته باشید.

یکی از مزایای مهم استفاده از حدضرر این است که به شما اجازه می‌دهد بی آنکه اسیر احساسات شوید معامله کنید. هنگامی که از پیش نقطه خروجی داشته باشید، می‌توانید به برنامه معاملاتی‌تان پایبند باشید و از سقوط حسابتان جلوگیری کنید

نحوه استفاده مؤثر از حدضرر

معامله با حساب شرکت پراپ بدون استفاده از حدضرر منطقی نیست، می‌دانید چرا؟ چون حساب‌های شرکت پراپ بسته به سرمایه‌ای که دارند محدودیت افت سرمایه دارند. برخلاف حساب معمولی بروکرها که می‌توانید به ضرر شناور ۵۰ درصدی حسابتان برسید و با معکوس شدن روند معامله به سود قابل توجهی برسید.

عدم استفاده از حدضرر در یک حساب پراپ باعث می‌شود که به حدود افت سرمایه سریع‌تر برسید و کل حساب‌تان را از دست بدهید؛ بنابراین در تمام معاملات خود از حدضرر استفاده کنید و همچنین مطمئن شوید که حدضرر شما نه خیلی کوچک است و نه خیلی گسترده.

ما روی حد ضرر تاکید داریم چون شما در هر معامله احتمالاً روی ۱ یا ۲ درصد از حسابتان ریسک کنید. حتی در بدترین سناریوی ممکنی که بازار می‌تواند بر علیه شما رقم بزند، بجای اینکه بیش از ۵ درصد از حسابتان ضرر کنید و حد افت ارزش را بشکنید، شما به اندازه ۱ درصد ضرر خواهید کرد و ۴ درصد آن روز باقی می‌ماند تا دوباره معامله کنید.

استفاده از حد ضرر به شما کمک می‌کند که منظم باشید و از معامله بیش از حد جلوگیری می‌کند. هنگامی که شما نقطه خروج مشخصی دارید، احتمال اینکه در موقعیت بازنده بمانید کمتر می‌شود.

سایر استراتژی‌های معاملاتی مؤثر برای عبور از شرکت پراپ

اگر تصمیم دارید که چالش شرکت پراپ را پشت سربگذارید، داشتن یک استراتژی معاملاتی مؤثر امتیازی مثبت است. در ادامه چند استراتژی معاملاتی محبوب را بیان خواهم کرد که با آنها می‌توانید شانس قبولی‌تان را در چالش شرکت افزایش دهید.

نوسان گیری

نوسان گیری یک استراتژی معاملاتی است که در آن پوزیشن‌ها چند روز الی هفته‌ها حفظ می‌شوند. این روش برای معامله گرانی که وقت ندارند تمام روز به بازارها چشم بدوزند، عالی است. نوسان گیرها از تحلیل‌های تکنیکال بهره می‌برند تا بهترین زمان را برای ورود و خروج معامله معین کنند و از تغییرات قیمت در بلند مدت سود به دست آورند.

نوسان گیری به مهارت تحلیل‌های قوی تکنیکال، توانایی درک روندها و الگوها و استراتژی مدیریت ریسک سنجیده است. نوسان گیری استراتژی خوبی است که با بهره گیری از آن می‌توان چالش شرکت‌های پراپ را پشت سر گذاشت. مطمئن شوید که در شرکت پراپی معامله می‌کنید که امکان معامله شبانه روز و آخرهفته را فراهم می‌کند.

معاملات روزانه

معاملات روزانه نوعی از معامله است که در آن معاملات در یک روز معاملاتی باز و بسته می‌شوند. معامله گران روز فارکس از تغییرات سریع قیمت کسب درامد کنند و از تحلیل تکنیکال و بازه‌های زمانی کوتاه برای تعیین موقعیت‌های ورود و خروج استفاده می‌کنند.

برای اینکه در معاملات روزانه موفق باشید، باید دانش کاملی از تحلیل تکنیکال داشته باشید. همراه با یک استراتژی مدیریت ریسک قوی، باید بسته به تغییرات بازار انتخاب‌های سریع داشته باشید.

استراتژی اسکالپ

اسکلپ

به خرید و فروش سهام یا جفت‌ارزهای فارکسی در عرض چند ثانیه یا چند دقیقه، «اسکلپ» گفته می‌شود. اسکالپرهای تحلیل‌های تکنیکال را در بازه‌های زمانی کوتاه‌تری بکار می‌بندند تا نقاط ورود و خروج را با هدف سود بردن از نوسانات اندک قیمت مشخص کنند.

برای موفقیت در معامله اسکالپ باید درک کاملی از تحلیل تکنیکال و رفتارهای کندل استیک داشته باشید. علاوه بر استراتژی مدیریت ریسک قوی باید هنگام تغییرات قیمتی انتخاب سریع داشته باشید. معامله‌گرانی در اسکالپ خوب هستند، می‌توانند از این استراتژی برای گذر از چالش‌های شرکت پراپ استفاده کنند.

بررسی و بهبود

اگر می‌خواهید چالش‌ها را با موفقیت پشت سربگذارید باید همواره عملکرد خود را ارزیابی و بهبود ببخشید. تجزیه و تحلیل عملکرد و یادگیری مداوم برای این روند بسیار حیاتی است. در ادامه به این موضوعات می‌پردازم

تحلیل نتایج

برای اینکه پیشرفت کنید، ضروری است که عملکرد خود را تحلیل کنید. برای اینکه فعالیت معاملاتی خود را دنبال کنید تراکنش‌های خود را در یک دفترچه معاملاتی یا در صفحه حسابرسی ثبت کنید. چیزهای از جمله نقاط ورود یا خروج، سودها و ضررها و یادداشت‌هایی راجع به تکنیک‌هایتان.

بعد از اینکه به اندازه کافی داده کسب کردید، می‌توانید از آنها برای ارزیابی عملکردتان استفاده کنید. در تراکنش‌های خود به دنبال الگوها باشید؛ مثلاً اثرگذارترین و کم اثرترین تکنیک‌های معامله. برای اینکه درکی بهتر از نحوه عملکرد خود داشته باشید باید درصد موفقیت‌تان، میانگین سود و ضرر خود را معین کنید. بعد از این اقدامات می‌توانید خود را قضاوت کنید و تصمیم به جبران بگیرید.

نتیجه

در پایان، تکمیل چالش پراپ شامل خبرگی در معامله، کنترل بر خود، پایداری، یک برنامه معاملاتی قوی و ستاپ‌های مناسب است. همواره مقررات برنامه چالش شرکت پراپ را رعایت کنید و به استراتژی معاملاتی خود پایبند باشید. از این مقاله، نکات مهم زیر را به خاطر بسپارید

  • به شرکت پراپی بپیوندید که طول زمانی چالش‌های آن متناسب با سابقه معاملاتی‌تان باشد
  • سقف زیان روزانه و کلی را روی ۱ درصد از حساب شرکت پراپ معین کنید.
  • به برنامه معاملاتی خود پایبند باشید و در عین حال از دستورالعمل‌های چالش پیروی کنید
  • همیشه چشم‌تان به عملکرد حساب و پیشرفت‌تان باشد
  •  بکارگیری این استراتژی‌ها شانس شما را برای قبولی در آزمون شرکت پروپ و موفقیت طولانی مدت به عنوان یک معامله گر افزایش می‌دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *