معرفی ارز دیجیتال AIDOGE | توکن AI چیست؟

معرفی ارز دیجیتال AIDOGE | توکن AI چیست؟

سال ۲۰۲۳ را سال شکوفایی هوش مصنوعی می‌دانند و بازارهای مالی به لطف این فناوری رشدهای سرسام‌آوری را تجربه کردند. اکنون هوش مصنوعی به حوزه ارزهای دیجیتال نیز نفوذ کرده است و مهم‌تر از آن، میم‌کوین‌‌ها نیز از این فناوری قدرتمند، استفاده می‌کنند. در این میان پروژه ای آی دوج یا دوج هوشمند پا به عرصه گذاشته است و تاکنون، نظر طرفدران و سرمایه‌گذاران میم کوین‌ها را به‌خوبی به سمت خود جلب کرده است. ارز دیجیتال AIDOGE به کاربران امکان می‌دهد تا به وسیله هوش مصنوعی، میم‌های مورد علاقه خود را که با جامعه ارزهای دیجیتال همگام و سازگار باشند، ایجاد کنند.

اگر شما هم از علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در میم کوین‌ها و هوش مصنوعی هستید، این مقاله از ایران بروکر را از دست ندهید.

AIDOGE (ای آی دوج) چیست؟

پلتفرم AIDOGE از تکنیک‌های پیشرفته هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا میم‌های متناظر و مناسب را تولید کند. این میم‌ها با استفاده از گسترده‌ترین منابع اطلاعاتی و جدیدترین ارزهای دیجیتال ایجاد می‌شوند. این فرایند به کاربران اطمینان می‌دهد که میم‌ها دارای ارزش و اهمیت قابل توجهی هستند و می‌توانند با آن‌ها، درآمد کسب کنند.

تهیه و خرید ارز دیجیتال AIDOGE به حمایت از تولید میم‌ها کمک می‌کند. در واقع با اقدام به خرید، مبلغ مورد نیاز برای تولید میم‌ها به‌وسیله هوش مصنوعی (که به تولید محتوای جذاب و خلاق می‌پردازد) فراهم می‌شود.

ارز دیجیتال AIDOGE چیست؟

نام ارز دیجیتال AIDOGE
تاریخ عرضه ۲۰۲۳/۰۷
موسس ناشناس
پروتکل
توکن حاکمیتی AI
ارزش بازار ۷۲۴,۲۷۵
نوع توکن میم
عرضه در گردش ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

ای آی دوج (AIDOGE) توانسته است مهارت ایجاد میم بر اساس هوش مصنوعی را برای کاربران فراهم کند. این سرویس با استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی مدرن، میم‌های خلاقانه‌ای را به‌وجود آورده است؛ به‌عنوان مثال، یک کاربر می‌تواند از aidoge بخواهد که در مورد سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال شیبا اینو، یک میم ایجاد کند. در چند لحظه، AIDOGE یک میم با کیفیت بالا را تولید می‌کند که نه تنها تصویر کلیدی را در بر دارد، بلکه شامل یک شعار نیز می‌شود. سپس، کاربر می‌تواند میم ایجادشده را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

ارز دیجیتال AIDOGE، توکن اختصاصی پلتفرم AIDOGE است که امکانات مختلفی را در اکوسیستم، فراهم کرده است؛ به‌عنوان مثال، کاربران می‌توانند با داشتن تعداد معینی از ارز دیجیتال AIDOGE، میم تولید کنند. همچنین، دوج هوشمند یک سیستم استیکینگ (Staking) را به‌وجود آورده است که می‌توان از ارز دیجیتال AIDOGE در شرایط خاص، درآمد غیرفعال کسب کرد.

ارز دیجیتال AI

توکن‌های ای آی دوج نه تنها تضمین‌کننده بهره‌وری اکوسیستم هستند، بلکه به معامله‌گران امکان می‌دهند که در افزایش سوددهی پلتفرم شریک باشند.

ای آی دوج چگونه کار می‌کند؟

AIDOGE اولین توکن در دنیای میم کوین‌ها است که از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی برای ایجاد میم‌های با کیفیت بالا و مرتبط بهره می‌برد. توکن اصلی این پلتفرم، ارز دیجیتال AIDOGE است که برای خرید، استیکینگ و رای‌گیری استفاده می‌شود.

AiDoge در یک جامعه پویا فعالیت دارد. این پلتفرم برای ایجاد محتوا و محیطی برای اشتراک‌گذاری و رای‌گیری، میم‌های برتر را با اعتبار و پاداش‌های توکن AI تشویق می‌کند.

نسل فناوری نوآورانه میم AIDOGE باعث افزایش سرعت بی‌سابقه در قابلیت‌های مرتبط با میم‌ها شده است. این پروژه از یک پروتکل مبتنی بر بلاک چین استفاده می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق اعلان‌های ساده هوش مصنوعی، میم‌های خود را تولید کنند. به‌عنوان مثال، کاربران می‌توانند با درخواست‌های خاص، میم‌های با کیفیت بالا ایجاد کرده و سپس آن‌ها را با جامعه به اشتراک بگذارند.

از یادگیری ماشینی برای جمع‌آوری اطلاعات از میم‌های ویروسی گذشته (میم‌هایی که به‌صورت قارچی در گذشته رشد کردند) استفاده شده است؛ از این اطلاعات برای افزایش احتمال رشد ویروسی میم‌های آینده استفاده می‌شود.

ای آی دوج یا دوج هوشمند با ایجاد یک مدل درآمدی خودکفا، سوددهی پروژه را در بلندمدت تضمین می‌کند. برای تولید میم‌های مختلف، کاربران نیاز به خرید اعتبار دارند که تنها با ارز دیجیتال AIDOGE امکان‌پذیر است. این موضوع باعث حفظ تقاضا برای توکن اکوسیستم می‌شود که به‌عنوان یک واحد پولی با ارزش عمل می‌کند.

ویژگی جذاب دیگر دوج هوشمند، مکانیسم رای‌گیری است. کاربران می‌توانند به میم‌های تولید شده توسط AiDoge رای دهند و با افزایش تعداد رای‌ها، میم‌ها در جدول امتیازات عمومی بهترین موقعیت را کسب می‌کنند.

در پروژه Ai Doge web3 شرکت‌کنندگان از طریق ارز دیجیتال AIDOGE پاداش دریافت می‌کنند که این امر کاربران را تشویق می‌کند تا با جامعه AIDOGE تعامل داشته و میم‌های خود را ایجاد کنند. همچنین، این پروژه به کاربران این امکان را می‌دهد که بهترین فرصت برای ایجاد میم‌های ویروسی را داشته باشند.

توکن AIDOGE

همچنین AIDOGE ابزاری برای استیکینگ و ردیابی فعالیت‌ها فراهم کرده و با استیک AI، کاربران جوایز روزانه دریافت می‌کنند. این جوایز به‌صورت اعتبار ارائه می‌شوند و کاربران را ترغیب می‌کند تا میم‌های بیشتری ایجاد کنند. این اقدام نه تنها به توسعه پروژه کمک می‌کند؛ بلکه نقش مهمی در افزایش ارزش توکن‌های AI دارد.

تیم توسعه‌دهنده ارز دیجیتال AIDOGE

AIDOGE همانند بسیاری از پروژه‌های دیگر ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، دوج کوین و شیبا اینو، توسط یک تیم توسعه‌دهنده ناشناس راه‌اندازی شده است. دلایل این انتخاب برای حفظ هویت آن‌ها هنوز مشخص نیست، اما در دنیای پرتلاطم کریپتو، این رویه به‌عنوان استانداردی معمول در نظر گرفته شده است.

همچنین، در وایت پیپر AiDoge آمده است که تیم اصلی این پروژه از متخصصان با تجربه در حوزه‌های هوش مصنوعی، بلاک چین و بازاریابی تشکیل شده است. این تیم با توانمندی‌های خود در این حوزه‌ها مانند موتور اصلی در ایجاد و توسعه AiDoge عمل کرده است.

علاوه‌براین، AiDoge از حمایت یک تیم مشاور باتجربه استفاده می‌کند که پیش‌فروش‌های موفق در زمینه ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده‌اند. این موضوع نشان از توانایی و پشتوانه‌ی قوی ارز دیجیتال AIDOGE است و نشانگر اعتماد و امکانات مطمئنی برای این پروژه است.

توکنومیک ارز دیجیتال AIDOGE

دوج هوشمند یک ساختار نسبتا حرفه‌ای برای توزیع توکن و برنامه اولیه‌اش راه‌اندازی کرده است. مجموع تعداد توکن‌های دوج هوشمند به میزان یک تریلیون (۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) توکن می‌رسد و قیمت این میم کوین در زمان نگارش این مقاله حدود هر توکن برابر با ۰.۰۰۰,۰۰۱ دلار است.

نصف کل تعداد توکن، به میزان ۵۰ درصد از طریق یک پیش‌فروش در بین کاربران توزیع‌شده است. این فروش به‌منظور جمع‌آوری سرمایه برای توسعه پروژه و فعالیت‌های بازاریابی طراحی شده بود.

علاوه‌براین، ۲۵ درصد از کل توکن‌های ای آی دوج با ۱۰ سال مهلت به تیم توسعه اختصاص داده شده است. این راهبرد بلندمدت، تعهد تیم به موفقیت پروژه را نشان می‌دهد. با چنین چشم‌اندازی از آینده، تیم ارز دیجیتال AiDoge سرمایه‌گذاری در پروژه و تأمین استقرار و رشد پایدار آن در طول زمان را به نوعی تضمین می‌کند.

ویژگی‌های ارز دیجیتال AIDOGE

AIDOGE با ایده‌ خود، یک محصول نوآورانه و بی‌نظیر را به جامعه ارزهای دیجیتال به‌خصوص میم‌کوین‌ها عرضه کرده است. دیگر نیازی به وقت‌های طولانی برای ایجاد یک میم جدید برای به اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی وجود ندارد. در این راستا، نیاز به اشتراک‌گذاری همان میم‌هایی که سال‌ها در فضای مجازی منتشر شده‌اند، برطرف شده است.

این ویژگی‌ها به این دلیل اهمیت دارند که میم‌های AIDOGE به‌صورت ۱۰۰٪ انحصاری هستند. حتی اگر کاربر دوبار همان دستور را صادر کند، ایجاد هر میم، منحصربه‌فرد خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه ارز دیجیتال AIDOGE این است که کاربران نیازی به تجربه قبلی در ایجاد میم ندارند. آن‌ها همچنین نیازی به درک نحوه عملکرد هوش مصنوعی ندارند. به‌عبارت دیگر، کاربران فقط باید یک پیام متنی اساسی به AiDoge بدهند و سپس پروتکل دوج هوشمند مراحل بعدی را طی می‌کند

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال AIDOGE

ارز دیجیتال AIDOGE مدت زیادی نیست که در بازار کریپتو مشغول به فعالیت است. این میم هوشمند از اواسط سال ۲۰۲۳ وارد بازار شد و با رودمپ و اهدافی که داشت، توجه علاقمندان به میم‌کوین‌ها را به سمت خود، جلب کرد. این میم کوین با قیمت ۰.۰۰۰,۰۰۵ دلار وارد بازار شد و بعد از صعود تا قیمت ۰.۰۰۰,۰۱۰ دلار، روند نزولی میان‌مدت آن شروع شد؛ تا زمان نگارش این مقاله، این نزول هم‌چنان ادامه داشته است و هم‌اکنون در رکود قیمتی به‌سر می‌برد.

برای مشاهده قیمت توکن ای آی دوج به‌صورت لحظه‌ای، می‌توانید به صفحه قیمت ارز دیجیتال AIDOGE در ایران بروکر مراجعه کنید. همچنین در این صفحه می‌توانید از آخرین اخبار و رویدادهای این ارز دیجیتال، توکنومیک، کیف پول‌ها و غیره اطلاعات لازم را کسب کنید.

پیش‌بینی قیمت و آینده ارز دیجیتال ای آی دوج

در زمان نگارش این مقاله و طبق داده‌های ایران بروکر، ارز دیجیتال AIDOGE در شرایط نامساعدی قرار دارد و به نوعی اهداف برنامه‌های این پروژه نتوانسته است تغییری در روند قیمتیی ایجاد کنند. در ۹۰ روز گذشته، دوج هوشمند حدود ۵۶ درصد، رشد قیمتی را تجربه کرده است؛ درحالی‌که این تغییرات قیمتی در یک ماه گذشته، تنها ۶ درصد و در هفته گذشته حدود ۳ درصد بوده است.

توکن aidoge

از لحاظ تکنیکالی زیاد نمی‌توان آینده این ارز دیجیتال را پیش‌بینی کرد؛ اما اگر بتواند از ناحیه مقاومتی ۰.۰۰۰,۰۰۱۲ دلار عبور کند، می‌توان به‌نوعی به آینده قیمتی دوج هوشمند حداقل در میان‌مدت، کمی امیدوار بود.

برای این‌که نسبت به آینده قیمتی ارز دیجیتال AIDOGE آگاهی داشته باشیم باید بیشتر جو رسانه‌ای نسبت به میم کوین‌ها و اتفاقات بنیادی در توسعه این میم را زیر نظر داشته باشیم.

به یاد داشته باشید که پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال به‌خصوص میم کوین‌ها، کار بسیار پیچیده و دشواری است که نیاز به سنجش و بررسی پارامترهای مختلفی دارد. از این‌رو شما می‌توانید به صفحه قیمت توکن AIDOGE در ایران برورکر مراجعه کرده و از گزینه سیگنال خریدوفروش این میم هوشمند، استفاده کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال AIDOGE

معامله و خریدوفروش ارز دیجیتال AIDOGE، مانند سایر ارزهای دیجیتال کار آسانی نیست. به دلیل این‌که این میم توکن دارای ارزش بازار پایین و حجم معاملات محدودی است، خریدوفروش آن در هر صرافی صورت نمی‌گیرد؛ بنابراین برای این‌که بهترین راه را برای انتخاب بستر مناسب معاملاتی دوج هوشمند پیدا کنید، حتما به صفحه بررسی صرافی‌های ایران بروکر مراجعه کرده و صرافی مورد اعتماد خود را انتخاب کنید.

چکیده کلام آنچه که در معرفی « ارز دیجیتال AIDOGE» خواندیم:

ارز دیجیتال AIDOGE، با ارائه پلتفرمی نوآورانه و بی‌نظیر به کاربران امکان می‌دهد که بدون نیاز به زمان و دانش، میم‌هایی با کیفیت بالا و کاملاً انحصاری را ایجاد کنند. این پلتفرم با بهره‌گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی، روند ایجاد میم‌ها را بسیار ساده و سریع کرده است. کاربران برای ایجاد میم و استفاده از امکانات AIDOGE نیازی به دانش پیشین در حوزه ایجاد میم یا درک نحوه کارکرد هوش مصنوعی ندارند. فقط با ارسال یک پیام متنی ابتدایی، پروتکل هوش مصنوعی AiDoge به ایجاد الگوهای متناظر و خلاقانه می‌پردازد.

ویژگی اصلی ارز دیجیتال AIDOGE یا دوج هوشمند در منحصربه‌فرد بودن میم‌ها است. هر میم تولیدشده به‌صورت یکتا و متفاوت است. این خصوصیت منحصربه‌فرد استفاده از این پلتفرم را در بین علاقمندان به دنیای میم‌ها افزایش می‌دهد. سیستم مالی AIDOGE، با توکن AI و ارتباط مستقیم آن با دنیای مالی به کاربران امکان می‌دهد تا به‌صورت مستقیم در جهان واقعی از توکن خود استفاده کنند.

برخی سوالات متداول معرفی «ارز دیجیتال AIDOGE»

ارز دیجیتال AIDOGE چیست؟

AiDoge اولین پلتفرمی است که از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی برای ایجاد میم‌های با کیفیت بالا و مرتبط بهره می‌برد. توکن اصلی این پلتفرم، ارز دیجیتال AIDOGE است که برای خرید، استیکینگ و رای‌گیری استفاده می‌شود.

تیم توسعه‌دهنده ارز دیجیتال AIDOGE چه کسانی هستند؟

AIDOGE همانند بسیاری از پروژه‌های دیگر ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، دوج کوین و شیبا اینو، توسط یک تیم توسعه‌دهنده ناشناس راه‌اندازی شده است. دلایل این انتخاب برای حفظ هویت آن‌ها هنوز مشخص نیست، اما در دنیای پرتلاطم کریپتو، این رویه به‌عنوان استانداردی معمول در نظر گرفته شده است.

مهم‌ترین ویژگی‌های ارز دیجیتال AIDOGE چه مواردی هستند؟

AiDoge با ایده‌ خود، یک محصول نوآورانه و بی‌نظیر را به جامعه ارزهای دیجیتال به‌خصوص میم‌کوین‌ها عرضه کرده است. دیگر نیازی به وقت‌های طولانی برای ایجاد یک میم جدید برای به اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی وجود ندارد. در این راستا، نیاز به اشتراک‌گذاری همان میم‌هایی که سال‌ها در فضای مجازی منتشر شده‌اند، برطرف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *