نحوه دریافت ایردراپ رایگان 0xScope رقیب قدرتمند آرخام

نحوه دریافت ایردراپ رایگان 0xScope رقیب قدرتمند آرخام

سال ۲۰۲۳ را می‌توان سال ایردراپ‌های درخشان در فضای ارزهای دیجیتال دانست. از بزرگ‌ترین ایردراپ‌های ۲۰۲۳ می‌توان به آربیتروم و آرخام اشاره کرد که حسابی جامعه طرفداری خود را با دادن پاداش‌های چشم‌گیر و توکن‌های رایگان غافل‌گیر کردند. 0xScope، یک ایده ابتدایی در دنیای وب ۳ و به‌عنوان اولین پروتکل گراف به شمار می‌آید. در وایت لیست این پلتفرم، خبر از احتمال ایردراپ رایگان 0xScope داده شده است.

هنوز برای دریافت ایردراپ رایگان 0xScope ولی پرپتانسیل زمان باقی‌مانده است که خود را رقیبی جدی و سرسخت در مقابل آرخام معرفی می‌کند. در این مقاله از ایران بروکر، همراه ما باشید تا باهم پروژه 0xScope را بررسی کنیم و نحوه دریافت ایردراپ رایگان 0xScope را گام‌به‌گام یاد بگیریم.

0xScope چیست؟

0xScope، یک ایده ابتدایی در دنیای وب ۳ و به‌عنوان اولین پروتکل گراف به‌شمار می‌آید. این پروتکل، یک بستر نوین برای تجزیه و تحلیل داده‌های آنچین فراهم می‌کند. 0xscope تجزیه و تحلیل داده‌‌های آنچین فردی را حذف کرده است و بیشتر تمرکز خود را روی نهادهایی که این تراکنش‌ها را اجرا می‌کنند و درک کامل رفتار آن‌ها، قرار داده است.

0xScope با بهره‌گیری از مجموعه‌ای از الگوریتم‌های وزنی مبتنی بر محاسبه گراف و یادگیری ماشینی، قادر است نقاط داده پراکنده در دنیای وب ۲ و وب ۳ را به یک شبکه متراکم و جامع از داده‌های قابل درک تبدیل کند.

هدف اصلی پروتکل 0xScope، افزایش سرعت فرآیند پذیرش داده‌های وب ۳ است؛ این اقدام را از طریق بهبود کارایی و کیفیت داده‌ها در چندین برنامه کاربردی مختلف، انجام می‌دهد. این پروتکل علاوه‌براین به حل چالش اساسی توسعه برنامه‌های وب ۳ می‌پردازد. اکنون در زمان نگراش این مقاله نیز گزینه وایت لیست این پلتفرم ایجاد شده است که خبر از احتمال ایردراپ رایگان 0xScope می‌دهد.

0xScope راه‌حلی برای چالش‌های وب ۳

هرچند که حوزه وب ۳ به شدت در حال توسعه و رشد است، اما از نظر میزان کاربری، تجربه و نوع برنامه، هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد.

یکی از چالش‌ها، کارایی پردازش در لایه یک بلاکچین است که به شدت پایین است. همچنین، عدم وجود یک سیستم هویتی جامع در پروتکل‌های بلاکچین از نظر عملی، باعث مشکلات در ساختار فنی موجود می‌شود؛ این امر مانع از به‌دست آوردن یک تصویر دقیق و کامل از کاربر می‌شود. بنابراین، معرفی یادگیری عمیق و الگوریتم‌های دیگر برای بهبود تجربه کاربر و گسترش انواع مختلف محصولات نیز چالش‌های خود را دارد.

از سوی دیگر، داده‌های تک‌بعدی و کم‌کیفیت نیز یک چالش جدی است که هم‌اکنون در بسیاری از پلتفرم‌های تجزیه و تحلیل آنچین مشاهده می‌شود. داده‌های ارائه‌شده توسط زیرساخت‌های قدیمی به نسبت زیادی تک‌بعدی هستند و در برابر داده‌های چندبعدی با قابلیت نفوذ و هم‌بستگی قوی، کم‌وکاستی‌هایی دارند.

ایردراپ 0xScope

برای حل این چالش‌ها، تعداد زیادی راه حل در بازار ارائه شده است، اما برای دو چالش اخیر، راه حل‌های کارآمد کمتری وجود دارد و به ندرت، توجه کافی را به سمت خود جلب می‌کنند. در این مسیر، 0xScope چالش‌های واقعی توسعه برنامه‌های کاربردی Web3 را شناسایی می‌کند و راه‌حل خاص خود را بر اساس ارتقاء لایه یک پروتکل فعلی و درک خود را از توسعه در بلندمدت، ارائه می‌دهد.

مزایای استفاده از 0xScope (زیرو ایکس اسکوپ)

پلتفرم 0xScope به کاربران خود مزایایی را ارائه می‌دهد که با این مزایا، امکانات زیر برای آنان فراهم می‌شود:

  1. گراف دانش: ارائه یک پایگاه داده کامل و ساختار یافتهِ نمودارِ دانش برای نمایه‌سازها تا بتوانند از داده‌ها به‌طور کارآمد و مقرون‌به‌صرفه استفاده کنند.
  2. تغییر پارادایم موجودیت: 0xScope تمرکز و توجه را از آدرس به درک موجودیت پشت آن و استانداردسازی این فرآیند تغییر می‌دهد. این اقدام به اسکن عمیق روابط آدرس و استفاده از برچسب‌های ریسک و الگوریتم‌های دسته‌بندی آدرس منجر می‌شود که به بهبود دامنه و کیفیت ریسک مالی در صنعت کمک می‌کند.
  3. بررسی دقیق: از مکانیزم‌های مبارزه با پول‌شویی و ردیابی عمیق استفاده می‌شود که به افزایش کیفیت تجربه محصول وب ۳ و ارتقای استانداردهای امنیتی در صنعت کمک خواهد کرد.
  4. سرمایه اولیه: امکان افزایش دقت تجزیه و تحلیل، زیر نظر گرفتن شرکت‌ها و اکوسیستم‌های وسیع، تقویت زیرساخت‌های مهندسی و گسترش دامنه را به مناطق مختلف جهان، فراهم می‌سازد.

مدیریت شرکت نیز پیشرفت‌ها و طرح‌های آینده در خصوص مشارکت‌های فعال را در پلتفرم X (توییتر سابق) با کاربران به اشتراک می‌گذارد.

آینده 0xScope چگونه خواهد بود؟

در حال حاضر، Watchers یکی از برنامه‌های توسعه‌یافته‌ای است که با بهره‌گیری از داده‌های 0xScope به مدت بیش از یک سال، فعال شده است.

قابل پیش‌بینی است که با راه‌اندازی 0xScope، الگوی تجزیه و تحلیل داده‌های بلاکچین، انقلابی مهم در مقیاس داده‌های وب ۳ را آغاز خواهد کرد. می‌توان انتظار یک تغییر پارادایم را داشت که حول مدل‌های Entity که محور تجزیه و تحلیل داده‌های وب ۳ هستند، هم‌مسیر شود.

علاوه‌براین، این نهاد همچنین به‌عنوان یک راه حل استاندارد برای اتصال و استفاده از داده‌های وب ۲ و وب ۳ عمل می‌کند. این راه حل به دو دنیای متضاد از نظر ایدئولوژیک اجازه می‌دهد تا در یک کل ارگانیک بر اساس نمودارهای دانش انسانی و واحدهای معنایی مشترک ادغام شوند؛ بنابراین تصویر دقیق‌تری از دنیای واقعی Web3 ارائه می‌دهند.

این‌گونه 0xScope به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا داده‌ها را به‌طور کارآمد و مقرون‌به‌صرفه، بررسی و تجزیه و تحلیل کنند؛ از تحلیل‌های کاربردی که به‌دست می‌آورند برای انجام معاملات و سرمایه‌گذاری خود استفاده کنند. همچنین ارزش نهانی تحلیل‌های آنچین را با Web3 ترکیب کنند تا کاربر بتواند بهترین نتیجه را از تحلیل‌های خود دریافت کند.

چگونه ایردراپ رایگان 0xScope را دریافت کنیم؟

تا اینجای مقاله به خوبی با این پلتفرم تجزیه‌وتحلیل داده‌های آنچین آشنا شدید. برخی از افراد بر این باور هستند که این پروژه، رقیبی قدرتمند برای آرخام و حتی نانسن است. در ادامه این بخش از مقاله به نحوه شرکت در وایت لیست و اقدام برای دریافت ایردراپ رایگان 0xScope، می‌پردازیم.

برای دریافت ایردراپ رایگان 0xScope ابتدا از طریق این لینک وارد سایت اصلی شوید و طبق تصویر زیر، یک جیمیل معتبر به 0xScope ارائه دهید.

ایردراپ رایگان 0xScope

بعد از ثبت ایمیل، یک پیام وریفای برای شما ارسال خواهد شد که به احتمال خیلی زیاد، این پیام وارد پوشه اسپم می‌شود! بعد از ورود به پوشه اسپم، عمل وریفای را انجام دهید؛ سپس طبق تصویر زیر اقدام به ایجاد حساب خود در 0xScope کنید.

ایردراپ 0xScope

به محض ایجاد حساب، ۳ امتیاز به شما تعلق می‌گیرد که در ادامه، راه‌ها و اقداماتی را به‌منظور کسب امتیاز بیشتر برای دریافت ایردراپ رایگان 0xScope توضیح می‌دهیم:

مهم‌ترین را‌ه و بهترین روش برای کسب امتیاز در پلتفرم 0xScope، اقدام از طریق لینک رفرال است. بعد از این‌که پروفایل خود را ایجا کردید به شما یک لینک رفرال تعلق می‌گیرد که با دعوت از دوستان خود، شانس بییشتری برای دریافت ایردراپ رایگان 0xScope خواهید داشت.

یکی دیگر از راه‌های امتیاز جمع کردن، پیوستن به دیسکورد و تلگرام 0xScope است. برای دریافت امتیازات مربوط به تلگرام، باید اجازه دسترسی یک ربات از طرف 0xScope را به پلتفرم خود دهید.

آنچه در نحوه دریافت ایردراپ رایگان 0xScope بررسی کردیم

0xScope یک پلفترم و ایده کاملا جدید برای تجزیه و تحلیل دقیق‌تر داده‌های آنچین است که به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران دیدگاه بهتری نسبت به آینده بازار می‌دهد. این پلتفرم برای جذب مخاطب و شناخت بیشتر خود در جامعه، اقدام به انتشار وایت لیست کرده است که با شرکت در آن به احتمال بسیار بالا می‌توان در آینده ایردراپ رایگان 0xScope را دریافت کرد.

به این نکته توجه داشته باشید شرکت در این ایردراپ کاملا رایگان است و به هیچ عنوان پلتفرم‌ها و سایت‌هایی که از شما درخواست وجه می‌کنند را معتبر قلمداد نکنید.

سوالات متداول

تاریخ عرضه ایردراپ رایگان 0xScope چه زمانی خواهد بود؟

تا زمان نگارش این مقاله هیچ‌گونه تاریخ دقیقی برای انتشار توکن یا دادن پاداش به کاربران این پلفترم ارائه نشده است و تاریخ عرضه پاداش به احتمال زیاد در آینده اعلام می‌شود.

آیا ایردراپ رایگان 0xScope معتبر است؟

طبق بررسی‌های صورت گرفته این پلتفرم دارای اعتبار زیادی است و با کمپانی‌های بزرگی مانند اوکی ایکس، هم‌کاری داشته است و جذب سرمایه خوبی را نیز تاکنون تجربه کرده است؛ از این رو ایردراپ رایگان 0xScope را می‌توان معتبر و ارزشمند قلمداد کرد.

نحوه دریافت ایردراپ رایگان 0xScope چگونه است؟

دریافت ایردراپ رایگان 0xScope روندی بسیار ساده دارد کافی است که از طریق این لینک وارد سایت اصلی شوید و با یک ایمیل ثبت‌نام کنید و روزانه فعالیت‌هایی را در پلتفرم داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *