کریپتو توییتر (ایکس X) چیست ؟ اکانت های توییتری ارز دیجیتال که باید بشناسید

کریپتو توییتر (ایکس X) چیست ؟ اکانت های توییتری ارز دیجیتال که باید بشناسید

در یونان باستان مفهومی به نام “آگورا” وجود داشت. این واژه به مکانی تعلق داشت که شهروندان می‌توانستند در خصوص موارد مختلفی مانند تجارت، هنر، سیاست و دیگر جنبه‌های زندگی، در آنجا به بحث و جدل بپردازند. این محل تجمع‌، معمولا در مرکز هر شهر قرار داشت تا اکثر اهالی آن شهر بتوانند به آسانی در جمع صحبت کنند.

امروزه نیز رسانه‌های اجتماعی، درواقع معادل مدرن “آگورا” هستند. افراد از سرتاسر جهان در یک مکان دیجیتال گرد هم می‌آیند و می‌توانند نظرات و افکار خود را به اشتراک بگذارند.

ارزهای دیجیتال به واسطه تکنولوژی بلاک چین، دارایی جدیدی برای سرمایه گذاری نام گرفته‌اند و بدلیل تازگی در دنیای مالی، با نوسانات قیمتی مواجه هستند و همین علت، منجر به حدس و گمان چه در خصوص آینده پروژه و چه قیمت کوین یا توکن آن پروژه می‌شود. به همین دلیل هم هست که ارزهای دیجیتال جایگاه خاص خود را در رسانه‌های اجتماعی دارند.

سرمایه گذاران تقریباً در همه جا، در مورد ارزهای دیجیتال صحبت می‌کنند. گروه‌های تلگرام، سرورهای دیسکورد و حتی صفحات فیس‌بوک مملو از کاربرانی است که شیفته رمزارزها هستند. با این حال، هیچ کدام به اندازه جامعه توییتر (پلتفرم ایکس) بر کریپتو مسلط نیستند.

شبکه اجتماعی ایکس X (توییتر سابق) پلتفرم شماره یک برای علاقه مندان به بلاک چین و ارزهای دیجیتال است. ما در این مقاله توضیح می‌دهیم که چرا این ادعا درست است، چگونه از این پلتفرم بهترین اطلاعات را کسب کنیم و در پایان، تاثیرگذارترین حساب‌های توییتر را به شما معرفی می‌کنیم.

کریپتو توییتر چیست؟

کریپتو توییتر یک جامعه تخصصی متشکل از توسع‌دهندگان، سرمایه‌گذاران، شرکت‌ها، اینفلوئنسرها و حتی فیلسوفان امروزی است که از بحث در مورد ارزهای دیجیتال لذت می‌برند. این مکان در واقع مرکز جامعه ارز دیجیتال است و به‌عنوان بستری برای به اشتراک گذاری ایده‌ها، حدس و گمان‌ها، ابتکارات و حتی میم‌ها عمل می‌کند.

در واقع، این مکان خاص شبیه به هر جامعه کوچک دیگری است که در مورد سرگرمی خود صحبت می‌کند. تنها تفاوت این است که کریپتو توییتر از هر مکان دیگری متنوع‌تر است، با توجه به اینکه هیچ محدودیتی برای سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال وجود ندارد، افراد از گوشه و کنار جهان صدای خود را به هم می‌رسانند و یک مکان منحصر به فرد را تشکیل می‌دهند.

توییتر کریپتو چیست؟

از کریپتو توییتر چگونه بهره ببریم؟

پس از ورود به دنیای ارز دیجیتال، مبتدیان به هر طریقی گذرشان به کریپتو توییتر می‌خورد. برخی به طور تصادفی پس از جستجوی رسانه‌های اجتماعی پروژه مورد نظر خود، آن را کشف می‌کنند، در حالی که برخی دیگر علاقه مند به ردیابی اخبار مربوط به رمزارزها می‌شوند، و برخی دیگر، شروع به جستجوی فرصت‌های سرمایه‌گذاری می‌کنند.

کریپتو توییتر چندین مورد استفاده دارد و واقعاً همه چیز را برای هر قشری از افراد دارد. برای درک بهتر اینکه چرا همه از کریپتو توییتر استفاده می‌کنند، سه مورد مهم استفاده از آن را معرفی می‌کنیم.

نظریات، حدس و گمان و پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال

حدس و گمان یک نیروی اساسی در دنیای رمزارزهاست. کریپتو توییتر پر از حدس و گمان است و متخصصان و مبتدیان به طور یکسان از نظریه‌پردازی در مورد مسیر بعدی بازار لذت می‌برند.

کریپتو توییتر به دلیل اندازه بزرگ و تنوع گسترده، مکانی قدرتمند برای یافتن و بیان ایده‌های معاملاتی است. به عنوان مثال، می‌توانیم از هشتگ‌ها (برای مثال #Bitcoin) یا نماد دلار به همراه علامت دارایی ($BTC) برای یافتن نمودارها، تحلیل‌های تکنیکال، بنیادی یا آنچین و نظرات اشخاص در مورد یک پروژه خاص استفاده کنیم.

اخبار ارز دیجیتال در توییتر (ایکس)

توسعه‌دهندگان، سرمایه‌گذاران،تحلیلگران، رهبران و حتی افراد عادی همیشه اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال را در این پلتفرم به اشتراک می‌گذارند. کسانی که بخش زیادی از وقت خود را در توییتر می‌گذرانند، معمولاً کسانی هستند که در عرض چند دقیقه از اخبار این حوزه مانند به‌روزرسانی پروژه، بسته شدن صرافی یا باگ شبکه مطلع می‌شوند.

چرا این چیز خوبی است؟ همانطور که می‌دانید اخبار نقش مهمی در سرمایه‌گذاری ایفا می‌کند و از آنجایی که بازارها، از نظر برخی، برایند احساسات هستند، می‌توان با خواندن اخبار مهم و به موقع، به برتری دست یافت.

به عنوان مثال، یک پروژه حوزه دیفای که شما در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید ممکن است اعلام کند که هک شده و در آن، میلیون‌ها دلار از دست رفته است. اگر در عرض چند دقیقه پس از اعلام خبر با به‌روزرسانی مواجه شدید، می‌توانید فوراً اقدام کنید و دارایی خود را مدیریت کنید. با انجام این کار، به طور موثر از نوسانات نزولی جلوگیری می‌کنید.

اجتماع دوست‌داران ارز دیجیتال

مردم دوست دارند بخشی از گروهی باشند و به آن احساس تعلق کنند. سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال اغلب احساس انزوا می‌کنند زیرا تجارب آنها برای دیگران سخت است. ارتباط با غیر سرمایه‌گذاران مشکل است و باعث می‌شود آنها احساس تنهایی کنند.

برای مبارزه با این موضوع، معامله‌گران از کریپتو توییتر برای یافتن جوامع و ارتباط با دیگرانی که مانند آنها به این موضوعات علاقه‌مند هستند، استفاده می‌کنند. کریپتو توییتر یک جامعه متنوع با افراد مختلف از جمله اینفلوئنسرها، معامله‌گران کوچک و بزرگ و توسعه‌دهندگان است. اگر توییتر مورد علاقه شما نیست، هنوز هم می‌توانید انجمن‌های کوچک‌تری را در سرورهای خصوصی دیسکورد یا گروه‌های تلگرام برای اشتراک‌گذاری افکار خود پیدا کنید.

در فضای کریپتو توییتر چه کسانی را دنبال کنیم؟

برای جمع‌آوری یک فضای سالم از حساب‌ها و توییت‌ها در فید خود، یک رویکرد مفید ممکن است تقسیم کریپتو توییتر به دسته‌هایی مانند توسعه‌دهندگان، نویسندگان، سرمایه‌گذاران و غیره باشد. شاید بخواهید روی یک مقوله تمرکز کنید. یا ممکن است بخواهید از هر کدام چند نام بزرگ برای شروع انتخاب کنید. در ادامه برخی از این دسته‌بندی‌ها و افراد شاخص در هر زمینه که ارزش دنبال کردن دارند را با هم مرور می‌کنیم.

۱. بنیان گذاران و رویاپردازان ارزهای دیجیتال

در ابتدا، خوب است که از بنیان‌گذاران و افراد شاخص دنیای کریپتو شروع کنید، افرادی که شخصاً نهادهای رمزارز بزرگی را توسعه داده یا مدیریت کرده‌اند. تیمی که اتریوم را تأسیس کرد، برخی از رهبران در این زمینه هستند. حساب‌های آن‌ها، شما را با این بلاک چین مشهور و همچنین پیشرفت‌ها در طیف گسترده‌ای از پروژه‌هایی که اکنون روی آنها کار می‌کنند، به‌روز نگه می‌دارد.

ویتالیک بوترین در توییتر

توییتر ویتالیک بوترین

ویتالیک بوترین (VItalik Buterin) شناخته‌شده‌ترین بنیانگذار اتریوم است. او زمانی که فقط 19 سال داشت وایت پیپر اتریوم را نوشت. این روزها، او ترکیبی از تفسیرهای جاری درباره آخرین بحث‌های رمزارزی و نظرات فلسفی قابل تاملی را توییت می‌کند. اگرچه او معمولا وقت خود را صرف بحث با بقیه در توییتر نمی‌کند، اما اغلب جدیدترین به‌روزرسانی‌ها و پیشنهادات اتریوم را مستقیماً در حساب کاربری بوترین پیدا خواهید کرد. او به همان اندازه که نظرات خود را بیان می‌کند، از دنبال‌کنندگانش سؤالات چالش برانگیز نیز می‌پرسد.

آندره کرونژ در توییتر

آندره کرونژ (Andre Cronj) نفر اول پروژه یرن فایننس (Yearn Finance)، پلتفرم محبوب فارمینگ دیفای و رمزارز فانتوم (FTM) است. کرونه یکی از اولین توسعه‌دهندگانی است که وارد فضای مالی غیرمتمرکز شد و با کمک او، صنعت دیفای در سال 2020 پیشرفت زیادی کرد. در حالی که کرونه در گذشته نظرات شخصی خود را در توییتر ارسال می‌کرد، اکنون فعالیت خود را به اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌های پروژه‌های خود در اکوسیستم دیفای محدود کرده است.

چانگ پنگ ژائو ملقب به سی زد در توییتر

بنیانگذاران صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال نیز ارزش دنبال کردن را دارند. چنگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، بنیان‌گذار بایننس، که بیشتر با نام CZ شناخته می‌شود، در توییتر به شدت فعال است و تقریباً هر روز نظرات و به‌روزرسانی‌های مربوط به شرکت خود و فضای گسترده‌تر کریپتو را در توییتر منتشر می‌کند.

برایان آرمسترانگ در توییتر

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، بنیانگذار صرافی کوین‌بیس نیز در توییتر بسیار فعال است و اخبار و بینش‌های مکرری در مورد ارزهای دیجیتال به‌خصوص وضع مقررات بر بازار رمزارزها در میان سایر زمینه‌ها به اشتراک می‌گذارد.

چارلز هاسکینسون در توییتر

توییتر چارلز هاسکینسون

هم‌بنیان‌گذار سابق اتریوم و خالق شبکه کاردانو نیز در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال است. چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) نیز مانند اکثر بنیان‌گذاران پروژه‌های کریپتویی در حساب توییتر خود در خصوص به‌روزرسانی‌های پروژه خود یعنی کاردانو و اکوسیستم آن صحبت می‌کند. با این حال هر از گاهی انتقاد یا پیشنهادی نیز در خصوص رقیبان خود از جمله اکوسیستم اتریوم می‌دهد.

۲. رهبران و نویسندگان ارزهای دیجیتال

پس از این‌که چند نفر از رویاپردازان اولیه کریپتو را دنبال کردید، وقت آن است به افرادی نگاه کنید که در این فضا نام‌دار هستند و هر از گاهی در این حوزه مطلب می‌نویسند. علاوه بر رهبران این صنعت، خوب است که نویسندگان محبوب و برخی از محققان متخصص که در توییتر فعال هستند را نیز دنبال کنید. در ادامه چند تن از این افراد نام‌دار را به شما معرفی می‌کنیم.

ایلان ماسک در توییتر

توییتر ایلان ماسک

نمی‌شود صحبت از اکانت توییتری آن هم در فضای مرتبط با ارز دیجیتال کنیم و نامی از ایلان ماسک (Elon Musk) نبریم. ثروتمندترین فرد جهان در حال حاضر، یکی از طرفداران پرو پا قرص رمزارزهاست. اگر در این فضا بوده باشید حتما می‌دانید که ماسک به دوج کوین علاقه فراوانی دارد و در بولران گذشته با توییت‌های خود باعث صعود چند هزار درصدی این ارز دیجیتال شد.

هرچند اکثر توییت‌های ماسک جنبه سرگرمی و شوخی دارد، اما با دنبال کردن این شخص می‌توانید سیگنال‌های مثبت یا منفی از برخی توییت‌های آن دریافت کنید.

مایکل سیلور در توییتر

مایکل سیلور (Michael Saylor) یک بیت کوین ماکسیمالیست سرسخت و کارآفرین آمریکایی‌ست که بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی، یکی از بزرگترین دارندگان بیت کوین به حساب می‌آید. سیلور در حساب توییتری خود به شدت فعال است و همواره به دنبال‌کنندگان خود در مورد مزایای بیت کوین و تکنولوژی بلاک چین توصیه‌هایی می‌کند.

شرکت تحت فرمانش هر چند ماه یکبار، تعداد زیادی بیت کوین می‌خرد و به دیگران هم توصیه می‌کند که بیت کوین بخرند.

آندریاس آنتونوپولوس در توییتر

آندریاس آنتونوپولوس (Andreas Antonopoulos) نامی معروف در این حوزه است. او یک مشاور، پادکستر و نویسنده است که همچنین یک فهرست عمیق از محتوای یوتیوبی ایجاد کرده تا به مردم کمک کند ماهیت رمزارزها را درک کنند. توییت‌های او اغلب توضیحات دقیقی درباره مفاهیم رمزارز ارائه می‌دهند یا در مورد یک موضوع داغ موضع می‌گیرند. اگر هدف شما این است که خود را در مورد کریپتو آموزش دهید، اما پیش زمینه فنی زیادی ندارید، ممکن است از کار او خوشتان بیاید.

برادران وینکلووس در توییتر

کمرون و تایلر که ملقب به برادران وینکلووس (Winklevoss brothers) هستند را شاید بتوان از باسابقه‌ترین افراد این حوزه به شمار آورد. هیچ تجربه توییتری کریپتو بدون این دو کامل نیست. این دو برادر همچنین دوست دارند نظرات خود را در مورد چگونگی پیشرفت ارزهای دیجیتال و آنچه می‌توانیم در آینده انتظار داشته باشیم، به اشتراک بگذارند.

بری سیلبرت در توییتر

بری سیلبرت (Barry Silbert) موسس و مدیرعامل شرکت کریپتویی Digital Currency Group به اختصار (DCG) از سال 2015 در حوزه رمزارز فعالیت خود را آغاز کرده است و در طی این سال‌ها در چندین پروژه و پلتفرم کریپتویی سرمایه‌گذاری کرده است. سیلبرت در حساب توییتر خود در مورد اتفاقات و رویدادهای مهم کریپتو صحبت می‌کند و بدلیل نفوذ و قدرتی که در این فضا دارد، با کمی حس کنجکاوی و جستجو در توییت‌های این شخص، می‌توانید سیگنال صعودی یا نزولی بازار را دریافت کنید.

رابرت کیوساکی در توییتر

رابرت کیوساکی ((Robert Kiyosaki تاجر آمریکایی و نویسنده کتاب «پدر پولدار پدر فقیر» است. او به خاطر دیدگاه‌هایش در مورد امور مالی شخصی و سرمایه‌گذاری شناخته شده است. کیوساکی در یکی دو سال اخیر چند توییت در مورد سرمایه‌گذاری در بیت کوین و طلا نوشته است و مردم را به سرمایه‌گذاری در این دارایی‌ها فراخوانده است. او این اواخر، منتقد سرسخت نظام پولی آمریکا و بایدن بوده است.

نسیم طالب در توییتر

نسیم نیکلاس طالب (Nassim Nicholas Taleb)، محقق، فیلسوف و آماردان مشهور، که با انتشار کتاب “قوی سیاه” به شهرت رسید، برخلاف افراد نام برده شده، منتقد بی‌رحم بیت کوین و ارز دیجیتال است. طبق توییت‌های زده شده، طالب بیت کوین را به یک بیماری تشبیه کرده و آن را بی‌ارزش خوانده است. او همچنین از آن به عنوان یک حباب شکننده و سوداگرانه یاد کرده که به عنوان پرچینی در برابر هیچ چیز عمل می‌کند. او در توییتی اظهار داشت که «بیت کوین ممکن است برخی را برای اهداف سفته‌بازی قابل قبول باشد، اما هرکسی که ادعا می‌کند بیت کوین یک پوشش در برابر هر چیزی (مانند تورم)، مالی یا غیر آن است، یک کلاهبردار تایید شده است.»

طالب در توییت دیگری بیت کوین را با یک بیماری مسری مقایسه کرد. او گفت که اشباع خرید گسترش می‌یابد و قیمت آن زیاد می‌شود تا هر شخصی که آنقدر احمق است که داستان را بخرد در آن سرمایه‌گذاری کند. هنگامی که همه افراد وارد شوند، باور غالب آن را به یک سرمایه گذاری “بدیهی” تبدیل می‌کند و اینجا همان حداکثر شکنندگی است یعنی جایی است که ریزش شروع می‌شود.

جک دورسی در توییتر

توییتر جک دورسی

شاید از دیدن نام جک دورسی (Jack Dorsey) مدیرعامل سابق توییتر تعجب کنید، اما باید بدانید که دورسی از طرفداران سرسخت بیت کوین است و در کنفرانس‌های مختلفی در مورد بیت کوین سخنرانی کرده است.

در سال 2021، اولین توئیت دورسی در توئیتر به صورت توکن غیرقابل تعویض (NFT) به ارزش 2.9 میلیون دلار به صورت رمزارز اتریوم فروخته شد. اواخر همان سال، دورسی کناره‌گیری خود از توئیتر را اعلام کرد و تمرکز خود را بر ایجاد فضای مالی غیرمتمرکزی با استفاده از شرکت اسکوئر گذاشت که بعدها با تغییر نام به بلاک، به فعالیت خود ادامه داد. دورسی در حساب توییتر خود بیشتر در مورد مسائل اقتصادی و جامعه خود توییت می‌زند، اما دنبال کردنش خالی از لطف نیست.

کتی وود در توییتر

این شخص موسس و بنیانگذار شرکت مدیریت دارایی Ark lnvest است که تخصصش ارائه ETFهای معاملاتی به مشتریان خود است. خانم وود ( (cathie woodدر سال‌های اخیر شیفته تکنولوژی رمزارزها شده و در تلاش است تا ETFهای بیت کوین و اتریوم را به مشتریان خود ارائه کند.

آنتونی پامپلیانو در توییتر

آنتونی پامپلیانو (Anthony Pompliano) که با نام پومپ نیز شناخته می‌شود، یکی از علاقه مندان مشهور بیت کوین و یکی از بنیانگذاران شرکت Morgan Creek Digital است. او معتقد است که مردم پتانسیل موجود در بیت کوین و اکوسیستم ارزهای دیجیتال را دست کم می‌گیرند. او همچنین فکر می‌کند که بیت‌کوین نه تنها در سال‌های آینده دوام خواهد آورد، بلکه رشد نیز خواهد کرد. او توضیح می‌دهد که بیت کوین نزدیک به 15 سال است که به درخشش خود ادامه داده و به طور کامل خود را از صنعت کریپتو جدا کرده است.

پلن بی در توییتر

پلن بی (PlanB) نام مستعار یک تحلیلگر معروف است که در مورد موضع تحلیلی خود در مورد بیت کوین صحبت می‌کند. او خالق مدل Stock-to-Flow است که یک روش محبوب برای پیش بینی قیمت بیت کوین است. در توییتی در ژوئن 2022، PlanB اعتراف کرد که در مورد پیش بینی خود مبنی بر اینکه بیت کوین بلافاصله پس از رسیدن به 69 هزار دلار در نوامبر 2021 به 100 هزار دلار می‌رسد، اشتباه کرده است. او علیرغم کاهش قیمت، بیت کوین‌های خود را حفظ کرده و هیچ یک از آن‌ها را نفروخته است.

در کل، توییت‌های این شخص بیشتر جنبه تحلیلی داشته و در مورد پیش‌بینی قیمت بیت کوین است.

گری وی در توییتر

گری وینرچاک ملقب به گری وی (Gary Vee) را سلطان محتوا می‌دانند. او همچنین در بخش وب3 و NFTها از افراد شاخص به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید در زمینه وب 3 اطلاعات جمع کنید و از طرفی به بازاریابی دیجیتال علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم که حتما گری را دنبال کنید. او همچنین در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب و اینستاگرام هم فعالیت گسترده‌ای دارد.

ویلی وو در توییتر

این شخص شاید به اندازه دیگران مشهور نباشد اما یکی از قدیمی‌ترین تحلیلگران این حوزه به شمار می‌رود. ویلی وو (Willy Woo) در سال 2013 اولین بیت کوین خود را خریداری کرد و از همان سال شیفته این ارز دیجیتال شده است. در حال حاضر جناب وو یکی از تحلیلگران ارشد پلتفرم تحلیل آنچین گلس‌نود به حساب می‌آید و در حساب توییتر خود بینش‌هایی در مورد روند و اتفاقات کریپتو از زبان داده‌های آنچین ارائه می‌کند.

۳. شرکت‌ها، پلتفرم‌ها و رسانه‌های ارز دیجیتال

پس از دنبال کردن افراد مشهور این صنعت (بنیانگذاران، رهبران و نویسندگان) نوبت به حساب‌ شرکت‌ها و رسانه‌ها رسیده است. اگر می‌خواهید از آخرین به‌روز‌رسانی‌های پروژه رمزارز تحت نظرتان اطلاع پیدا کنید، یا اگر می‌خواهید از آخرین گزارش‌های تحلیلی و مقالات منتخب یک رسانه اطلاع پیدا کنید یا شاید هم بدنبال بروزترین اخبار این حوزه هستید، بهتر است نگاهی به لیست زیر بیاندازید.

برخی از مهم‌ترین حساب‌های توییتری که ارزش دنبال کردن دارند، عبارتند از:

نام آدرس حساب کاربری نام آدرس حساب کاربری
Binance @Binance Glassnode @Glassnode
Coinbase @Coinbase Messari @Messari
Kucoin @Kucoin Santiment @Santiment
BingX @BingX Cointelegraph @Cointelegraph
Paradigm @Paradigm Coindesk @Coindesk
a16z @a16z Whales Alert @WhalesAlert
Binance Labs @BinanceLabs ‌Bitcoin @‌Bitcoin
Digital Currency Group @DCG BitcoinMagazine @BitcoinMagazine
Pantera Capital @PanteraCapital Bitcoin News @BitcoinNews

البته که تعداد اکانت‌های توییتر به این موارد گفته شده محدود نمی‌شود و شما مختارید که هر حسابی که علاقه دارید دنبال کنید. اما به شما توصیه می‌کنیم در فضای ناشناخته و جدید ارز دیجیتال همیشه حساب اصلی و وریفای شده را دنبال کنید، زیرا یکی از رایج‌ترین راه‌های کلاهبرداری، ساخت حساب مشابه با اشخاص یا رسانه‌های مشهور و اشتراک‌گذاری لینک‌های مخرب است که می‌تواند ضررهای جبران ناپذیری به شما بزند.

سوالات متداول کریپتو توییتر

کریپتو توییتر چیست؟

کریپتو توییتر در واقع به فضایی از شبکه اجتماعی توییتر (X) گفته می‌شود که افراد متخصص و علاقه مند به ارز دیجیتال، در این حوزه توییت می‌زنند و نظرات و ایده‌های خود را به اشتراک می‌گذارند.

در کریپتو توییتر به دنبال چه باشیم؟

شما در کریپتو توییتر می‌توانید از آخرین اخبار این حوزه مطلع بشید، آخرین به‌روز‌رسانی‌ پروژه‌ها را دریابید، از ایده‌ها و روندهای نوظهور این فضا باخبر شوید، آخرین تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال رمزارزها را ببینید یا حتی به‌دنبال گرفتن ایردراپ در پروژه‌های جدید باشید.

در کریپتو توییتر چه کسانی را دنبال کنیم؟

افراد و حساب‌های بسیار زیادی در این حوزه وجود دارد که ارزش دنبال کردن دارند، اما به صورت خلاصه، ۱۰ حساب توییتری که باید در کریپتو توییتر دنبال کنید را به شما معرفی می‌کنیم:
ایلان ماسک
ویتالیک بوترین
چنگ پنگ ژائو (سی زد)
چارلز هاسکینسون
مایکل سیلور
پلن بی
گلس نود
بیت کوین
والز الرت
کوین تلگراف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *