گوشی سولانا ساگا (Solana Saga) چیست؟ موبایل سولانا گامی به سوی استفاده از وب۳

گوشی سولانا ساگا (Solana Saga) چیست؟ موبایل سولانا گامی به سوی استفاده از وب۳

در روزها و هفته‌های اخیر، گوشی ساگا تیتر یکِ خبرگزاری‌های فارسی زبان و انگلیسی زبان در سراسر دنیا بوده است. این گوشی محصول پروژه بلاک چینی سولانا است. طبق معمول، سولانا اخبار و حواشی دنیای ارزهای دیجیتال را در سلطه خود قرار داده است، اما این بار با گوشی‌ای که تا چند ماه پیش، یک پروژه شکست خورده به حساب می‌آمد.

حقیقت را نباید فراموش کرد. سولانا بیش از یک سال است که گوشی هوشمند خود را در بازار تکنولوژی عرضه کرده است؛ اما تا همین چند وقت اخیر در فروش آن عاجز مانده بود، تا این‌که یک فکر بکر به ذهن آن‌ها خطور کرد! شت کوین بونک را پامپ کنیم و تا بتوانیم گوشی‌های باقی‌مانده را بفروشیم! اما واقعا جریان از چه قرار است؟ با ما در این مقاله جذاب از ایران بروکر همراه باشید تا صفر تا صد این گوشی جنجال‌برانگیز و دلیل رشد قیمت بونک را بررسی کنیم.

گوشی ساگا، موبایلی هوشمند برای تجربه دنیای وب ۳

ساگا سولانا یک گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین است که برای بهبود تجربه وب ۳ طراحی شده است. این گوشی با ویژگی‌های زیادی، تجربه‌ای نوآورانه و ایمن را برای کاربران فراهم می‌کند؛ برخی ویژگی‌های بلاکچینی موبایل سولانا که باعث تمایز آن از سایر موبایل‌ها شده است، عبارتند از:

  • Seed Vault: یک کیف پول امن برای نگه‌داری دارایی‌های دیجیتال
  • فروشگاه dApp اختصاصی: دسترسی به طیف وسیعی از برنامه‌های غیرمتمرکز
  • پشتیبانی از Solana Mobile Stack (SMS): برای تعاملات یک‌پارچه و کاربردی با دنیای وب ۳
گوشی سولانا

سایر ویژگی‌های گوشی ساگا، عبارتند از:

  • سخت‌افزار قدرتمند: ساگا سولانا از سخت‌افزار قدرتمندی استفاده می‌کند که تجربه کاربری ساده و لذت‌بخشی را ارائه می‌دهد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ رزولوشن ۱۲۰ هرتز، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی است.
  • سیستم‌عامل پیشرفته: ساگا سولانا روی اندروید ۱۳ اجرا می‌شود که یک سیستم‌عامل پیشرفته و معروف است. این گوشی همچنین از ویژگی‌های اختصاصی وب ۳، مانند احراز هویت با اثر انگشت، پشتیبانی می‌کند.
  • تمرکز بر عملکرد بلاک چین: گوشی ساگا بر عملکرد بلاکچین تمرکز دارد. Seed Vault از رمزگذاری قوی برای محافظت از کلیدهای خصوصی استفاده می‌کند. این گوشی از اکوسیستم سولانا پشتیبانی می‌کند.
  • استقبال جامعه: گوشی ساگا توجه عموم جامعه را به خود جلب کرده است. این گوشی از طریق ابتکاراتی مانند ایردراپ توکن بونک (BONK)، محبوبیت و فروش بالایی داشته است؛ به‌گونه‌ای که قیمت این گوشی تنها در عرض چند هفته، حدود ۱۰ برابر رشد قیمتی را تجربه کرده است.
موبایل سولانا

قیمت گوشی هوشمند ساگا سولانا

ساگا سولانا، گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین که در ابتدا با قیمت هزار دلار به بازار عرضه شد، بعد از مدتی با قیمت ۵۹۹ دلار در وب‌سایت رسمی خود به فروش می‌رسید.

مشتریان می توانند با اتصال کیف پول فانتوم خود به‌طور مستقیم روی پلتفرم سولانا از طریق دارایی‌های کریپتویی مختلف، مانند: SOL و USDC، گوشی را خریداری کنند.

با این حال به دلیل تقاضای زیاد و حدس و گمان در مورد ایردراپ‌های آینده، این گوشی به سرعت به فروش رسید و اکنون طبق آخرین خبر منتشر شده در ایران بروکر، گوشی ساگا با قیمت‌های نجومی ۲,۰۰۰ الی ۵,۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

ساگا سولانا

ایردراپ بونک (BONK) در گوشی سولانا

سولانا ساگا، گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین با معرفی ایردراپ توکن بونک (BONK)، محبوبیت قابل توجهی پیدا کرد. این ابتکار ۳۰ میلیون توکن بونک را برای کسی که گوشی ساگا را خریداری کند، توزیع خواهد شد.

ارزش این توکن‌ها به‌طور موثری بخش قابل توجهی از هزینه تلفن را جبران می‌کند و جذابیت آن را برای خریداران افزایش می‌دهد. هر چند در زمان نگارش این مقاله، خرید این گوشی اصلا به‌صرفه نیست. حتی اگر قیمت گوشی را ۶۰۰ دلار در نظر بگیریم با نرخ امروزی دلار در داخل کشور که حدود ۵۰ هزار تومان است، این گوشی ۳۰ میلیون تومان برای شما هزینه در بر خواهد داشت و ارزش ۳۰ میلیون توکن بونک نیز ۲۹ میلیون تومان است.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای توکن بونک، وارد صفحه قیمت لحظه‌ای توکن Bonk در ایران بروکر شوید.

ساگا سولانا

کاربران Solana Saga می‌توانند با دانلود برنامه بونک (BONK) از اپ استور گوشی به ایردراپ توکن بونک (BONK) دسترسی پیدا کنند. پس از راه‌اندازی اولیه، یک «ژتون Genesis» از طریق فروشگاه dApp دریافت می‌کنند که آن‌ها را واجد شرایط دریافت توکن‌های BONK می‌کند.

این استراتژی تبلیغاتی منحصربه‌فرد به‌طور قابل توجهی تقاضا برای گوشی ساگا را افزایش داده و آن را به‌عنوان یک دستگاه ارزنده در جامعه ارزهای دیجیتال قرار داده است.

آیا خرید گوشی سولانا در ایران امکان‌پذیر است؟

علیرغم تمام خبرهای داغی که پیرامون این گوشی و توکن بونک وجود دارد، خرید گوشی ساگا در ایران امکان‌پذیر نیست. همچنین اگر به سایت اصلی فروش گوشی موبایل سولانا مراجعه کنید با این پیغام مواجه می‌شوید که تمام موجودی گوشی ها به فروش رفته است. طبق تحقیقاتی که کارشناسان ایران بروکر در سایت‌های مختلف خریدوفروش گوشی انجام دادند، هیچ یک از مراکز معاملات تلفن همراه، گوشی ساگا را برای خریدوفروش ارائه نمی‌دهند.

همچنین با در نظر گرفتن نرخ دلار داخل کشور و قیمت توکن بونک، در حال حاضر حتی خرید گوشی سولانا در ایران نه تنها به‌صرفه نیست، بلکه دچار زیان هم می‌شوید و گوشی‌ای نصیب شما می‌شد که انتقادات بسیار زیادی از نظر کارکرد به آن وارد شده است.

آنچه در معرفی «گوشی ساگا» مطالعه کردیم:

ساگا سولانا، گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین، یک نوآوری قابل توجه در بازار گوشی‌های هوشمند و ارزهای دیجیتال است. این گوشی با ترکیب فناوری پیشرفته با قابلیت‌های بلاک چین، تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز را برای کاربران ارائه می‌دهد.

گوشی ساگا سولانا از ویژگی‌های امنیتی جامعی برخوردار است که از دارایی‌های دیجیتال کاربران محافظت می‌کند. این گوشی همچنین به اکوسیستم سولانا متصل است که به کاربران امکان می‌دهد به طیف وسیعی از برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) دسترسی داشته باشند.

ایردراپ قابل توجه توکن بونک (BONK) نیز به محبوبیت ساگا سولانا در جامعه کریپتو کمک کرده است. این ایردراپ به هر صاحب تلفن ساگا، ۳۰ میلیون عدد توکن BONK اعطا می‌کند.

گوشی ساگا چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

ساگا سولانا یک گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین است که برای بهبود تجربه وب ۳ طراحی شده است. این گوشی با ویژگی‌هایی مانند: Seed Vault یک کیف پول امن برای نگه‌داری دارایی‌های دیجیتال، فروشگاه dApp اختصاصی برای دسترسی به طیف وسیعی از برنامه‌های غیرمتمرکز، پشتیبانی از Solana Mobile Stack (SMS) برای تعاملات یک‌پارچه و کاربردی با دنیای وب ۳، سخت‌افزار قدرتمند و سیستم‌عامل پیشرفته، تجربه‌ای نوآورانه و ایمن را برای کاربران فراهم می‌کند.

قیمت گوشی هوشمند ساگا سولانا در حال حاضر چند است؟

طبق آخرین خبر منتشر شده در ایران بروکر، گوشی ساگا با قیمت‌های نجومی ۲,۰۰۰ الی ۵,۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

آیا خرید گوشی سولانا در ایران امکان‌پذیر است؟

هیچ یک از مراکز معاملات تلفن همراه، گوشی ساگا را برای خریدوفروش ارائه نمی‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *