معرفی و بررسی پراپ پراپیفیکیشن Propification

معرفی و بررسی پراپ پراپیفیکیشن Propification

پراپیفیکیشن یک پلتفرم پیشرو در زمینه پراپ تریدینگ است که به تریدرها امکان دسترسی به سرمایه بدون نیاز به استفاده از سرمایه شخصی‌شان را می‌دهد. در پراپ تریدینگ، تریدرها با سرمایه شرکت معامله می‌کنند و بخشی از سود را به شرکت اختصاص می‌دهند. این مدل به‌ویژه برای افرادی جذاب است که مهارت‌های قوی در معامله دارند اما به سرمایه کافی دسترسی ندارند. هدف پراپیفیکیشن ارائه راهکارهایی است که تریدرهای با استعداد را شناسایی و به آن‌ها کمک کند تا بدون ریسک مالی، به درآمد دست یابند.

معرفی و بررسی پراپ پراپیفیکیشن Propification

بررسی خدمات دهی پراپیفیکیشن به ایران:

پراپ فرم چند ملیتی پراپیفیکیشن با ارائه خدمات حرفه‌ای و بدون محدودیت به معامله‌گران ایرانی، امکان دسترسی به سرمایه و پلتفرم‌های پیشرفته را فراهم می‌کند. این شرکت پشتیبانی کامل به زبان فارسی در سایت خود ارائه می‌دهد. در ادامه این محتوا به طور کامل خدمات پراپیفیکیشن را بررسی خواهیم کرد.

طبق اعلام مجموعه Propification این تیم به عنوان یک مجموعه استارت اپ محدود به وب‌سایت به مدت یک سال در حال فعالیت است. همچنین طبق استعلام کارشناسان ایران فینتکس از پشتیبانی سایت این پراپ فرم به صورت مجازی و بدون وجود دفتر فیزیکی فعالیت می‌کند.

بررسی پلتفرم:

پلتفرم پراپیفیکیشن به دلیل سادگی، رابط کاربری آسان و دسترسی به اطلاعات کامل برای مشتریان، از سایر رقبا متمایز است. مدل کسب‌وکار پراپیفیکیشن بر روی جذب تریدرهای حرفه‌ای و با استعداد متمرکز است که توانایی دستیابی به سود مستمر را دارند. هزینه‌های استفاده از پلتفرم نیز در مقایسه با سایر رقبا مناسب و مقرون‌به‌صرفه است، که آن را به یک انتخاب جذاب برای تریدرها تبدیل می‌کند.

انواع طرح و چالش های پراپ فرم پراپیفیکیشن:

پراپ فرم پراپیفیکیشن چالش دو مرحله ای برای معامله گران ارائه می‌دهد. این چالش شامل ۵ سایز مختلف از ۵۰۰۰ دلار الی ۱۰۰۰۰۰ دلار می باشد. معامله گران باید طی دو مرحله در هر مرحله ۶ درصد سود کسب کند تا بتوانند چالش را بدرستی پشت سر بگذارند. همچنین در طی مراحل قوانینی مانند رعایت افت سرمایه کل ۱۲ درصدی، افت سرمایه روزانه ۵ درصد و حداقل ۵ روز معاملاتی برای موفقیت در چالش لازم است.

انواع طرح و چالش های پراپ فرم پراپیفیکیشن

ویژگی‌های کلیدی:

  • چالش ارزیابی دو مرحله‌ای:

پراپیفیکیشن تنها شرکتی است که چالش اول را با هدف سود ۶ درصد ارائه می‌دهد، که مجموعاً  ۱۲ درصد در هر دو مرحله است. این میزان کمتر از استانداردهای معمول بازار است. با این حال، شرکت شرایطی را برای مدیریت ریسک و افت سرمایه به گونه‌ای تنظیم کرده است که تریدرها فرصت کافی برای دستیابی به این اعداد را داشته باشند. این به آن معناست که با حذف محدودیت‌های زمانی و پایان دوره، تریدرها با آرامش بیشتری می‌توانند به اهداف خود برسند و پس از موفقیت در این چالش‌ها، به حساب‌های تأمین مالی شده منتقل می‌شوند و از سود معاملات خود بهره‌مند می‌گردند.

چالش ارزیابی دو مرحله‌ای پراپیفیکیشن
  • چالش رایگان:

پراپیفیکیشن یک چالش رایگان ارائه می‌دهد که هزینه‌های آن کاملاً توسط شرکت تأمین می‌شود. این چالش به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه، استراتژی‌های معاملاتی خود را تست کنند و آموزش ببینند. این فرصت، هم برای تریدرهای تازه‌کار که می‌خواهند مهارت‌های خود را افزایش دهند و هم برای تریدرهای حرفه‌ای که به دنبال تست استراتژی‌های خود هستند، بسیار مفید است. طبق اعلام مدیر پشتیبانی فارسی زبان پراپیفیکیشن، این سرویس با موفقیت زیادی مواجه شده و حتی مشتریان قدیمی شرکت که قبلاً سودده نبودند، بهبودهای چشمگیری در مدیریت ریسک و معاملات خود داشته‌اند.

  • فرصت‌های تأمین مالی:

پراپیفیکیشن شرایطی را فراهم کرده که تریدرها می‌توانند تا ۹۰ درصد از سود خود را نگه دارند، که این رقم در صنعت پراپ تریدینگ بسیار بالا و جذاب است. دلیل ارائه این درصد بالا، جذب و نگه‌داشتن تریدرهای حرفه‌ای است. هدف شرکت این بوده که تریدرهای موفق و با استعداد به سمت پراپیفیکیشن بیایند و در اینجا بمانند. حتی اگر درصد سود شرکت کمتر از استانداردهای سایر پراپ فیرم‌ها باشد، وفاداری و ماندگاری تریدرهای سودده منجر به موفقیت بلندمدت شرکت خواهد شد.

تجربه کاربری:

پراپیفیکیشن در یک سال گذشته در پشتیبانی مشتری، نظرات مثبت زیادی از کاربران خود دریافت کرده است. بازخوردهای مثبتی در پلتفرم‌هایی نظیر تراست پایلت از سوی کاربران درباره این پلتفرم وجود دارد. همچنین پراپیفیکیشن در مدیریت ارتباط با مشتریان سعی کرده تا روش‌های جدید و کارآمد را استفاده کند که می‌توان به پیاده‌سازی سیستم‌های پیشرفته برای پاسخگویی سریع‌تر به نیازهای کاربران، بهبود فرآیندهای پشتیبانی و ارتقاء رضایت مشتریان با تحلیل‌های دقیق‌تر اشاره کرد.

دیدگاه و ماموریت شرکت:

پراپیفیکیشن با دیدگاه تبدیل شدن به پیشروترین پلتفرم پراپ تریدینگ در جهان، متعهد به ایجاد فرصت‌های عادلانه برای همه تریدرها است. به نقل از مدیر عامل این شرکت: «ما یک خلأ بزرگ در بازار دیدیم؛ جایی که بسیاری از شرکت‌های پراپ تریدینگ بدون هیچ پشتوانه مالی واقعی و تیم مدیریت ریسک، چالش‌های معامله‌گری را به فروش می‌رسانند و هدف اصلی آنها از دست دادن حساب مشتریان بود. این وضعیت باعث شد تا شرکت‌های بزرگ بسیاری به دلیل همین مسئله شکست بخورند. ما چالش‌ها را به گونه‌ای طراحی کردیم که تریدرهای حرفه‌ای بتوانند با عبور از آنها، نه تنها به درآمد بالایی دست یابند، بلکه شرکت نیز از ریسک از دست دادن سرمایه در برابر کارگزاران و نقدینگی محافظت شود.»

شرایط دستیابی به سطح تریدر ارشد چگونه است؟

تریدرهایی که به حساب لایو دست می‌یابند، در صورت دارا بودن شرایط تریدر ارشد می‌توانند از مزایای سطح تریدر ارشد بهره‌مند شوند. این شرایط شامل حداقل ۱۵ روز معاملاتی، حداقل ۳ برداشت سود، کسب حداقل ۱۵ درصد سود و حفظ حداکثر ضرر روزانه تا ۳ درصد است. با رعایت این معیارها، تریدرها می‌توانند از بازپرداخت هزینه چالش و برداشت سود به‌صورت روزانه (حداقل ۱ درصد) برخوردار شوند. این مزایا به تریدرها امکان می‌دهد تا از موفقیت‌های خود بهره‌برداری بیشتری کنند.

تقلب و سیستم های ممنوعه پراپیفیکیشن

معامله‌گران برای استفاده از ربات‌های معاملاتی و ابزارهای خودکار مجاز هستند اما باید این ابزار به تأیید تیم پشتیبانی برسند. استفاده از استاپ لاس اختیاری است و هج کردن در یک نماد مجاز است، اما هج کردن در جفت‌ارزهای با همبستگی مثبت یا منفی ممنوع است. کپی کردن معاملات مجاز نیست و عدم فعالیت بیش از ۳۰ روز منجر به بسته شدن حساب می‌شود.

نحوه احراز هویت در پراپ فرم

Propification با ارائه یک سیستم غیرمتمرکز که نیاز به تاییدیه KYC ندارد، تجربه کاربری را بهبود بخشیده است. فرآیند ثبت‌نام سریع و ساده است و کاربران تنها با وارد کردن اطلاعات عمومی می‌توانند به سرعت فعالیت خود را آغاز کنند. اگرچه این عدم نیاز به احراز هویت پیچیده فرایند را کمتر از سه دقیقه برای مشتریان آسان می‌سازد، اما ممکن است از نظر امنیتی و رعایت قوانین بین‌المللی، چالش‌هایی به همراه داشته باشد که باید در نظر گرفته شود.

2024-09-14 18:58:01