معرفی و بررسی پراپ ترید فاند | Prop Trade Fund

معرفی و بررسی پراپ ترید فاند Prop Trade Fund

معرفی و بررسی پراپ ترید فاند Prop Trade Fund

در حقیقت شرکت‌های پراپ فرم یا تریدینگ فاندها، سرمایه‌ای را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهند تا به معامله بپردازند. این شرکت‌ها اغلب به تریدرهای ماهر و باتجربه سرمایه می‌دهند تا با استفاده از آن، معاملات مالی خود را انجام دهند. 

پراپ ترید فاند (proptradefund) یک شرکت ایرانی است که در سال ۲۰۲۱ شروع به کار کرده و خدمات پراپ تریدینگ را به همه معامله‌گران ایرانی ارائه می‌دهد. این شرکت سرمایه‌گذاری تا ۵۰۰۰۰ دلار را برای تریدرهای حرفه‌ای فراهم می‌کند و سود حاصل از معاملات را بین آنها تقسیم می‌کند.

پراپ ترید فاند یک شرکت مدیریت سرمایه است که با جذب سرمایه‌های سازمانی فعالیت می‌کند و سپس با ساخت و مدیریت استخرهای معاملاتی در بازارهای مالی، از طریق استخدام تریدرهای فارکس سعی در تولید ثروت دارد. درک و آگاهی از این نکته که کسب سود در بازار فارکس آسان نیست، شرکت را به پرداخت تا ۸۰٪ از سود حاصل از معاملات، به تریدرهای حرفه‌ای که در استخرهای معاملاتی آنها مشغول به کار هستند، ترغیب کرده است.

همچنین، پراپ ترید فاند امکان دریافت سرمایه تا ۲ میلیون دلار را نیز از طریق چندین طرح دیگر برای تریدرها فراهم کرده است. این شرکت ایرانی دارای دفتر مرکزی در دبی است و سایت آن به زبان فارسی است. همچنین، پشتیبانی در زبان فارسی نیز برای کاربران فعال است.

برای دریافت سرمایه از پراپ ترید فاند، تریدرها باید دو مرحله چالش ارزیابی را با موفقیت پشت سر بگذارند. این چالش‌ها به منظور شناسایی تریدرهای حرفه‌ای و انتخاب بهترین افراد برای سرمایه‌گذاری است.

آیا پراپ فرم Prop Trade Fund به ایرانیان خدمات می‌دهد؟

برخی از شرکت‌های خارجی به دلایل قانونی، سیاسی یا محدودیت‌های دیگر، همکاری مستقیم با افراد یا شرکت‌های ایرانی را محدود می‌کنند. این موضوع می‌تواند گاهی دسترسی به خدمات و امکانات بین‌المللی را برای افراد یا شرکت‌های ایرانی سخت‌تر کند.

اما در مورد شرکت Prop Trade Fund که یک شرکت ایرانی در کشور امارات متحده عربی است، خوشبختانه محدودیت‌های همکاری با افراد یا شرکت‌های ایرانی را ندارد. این مسئله می‌تواند یک گزینه مناسب برای افرادی باشد که علاقه‌مند به شرکت در فعالیت‌های مرتبط با تجارت و معاملات مالی در بازارهای بین‌المللی هستند. پراپ ترید فاند از معامله‌گران ایرانی حمایت می‌کند و هیچ محدودیتی در ارائه خدمات پراپ‌تریدینگ به ایرانیان ندارد.

آیا پراپ ترید فاند معتبر است؟

پراپ ترید فاند یک شرکت خصوصی است که به صورت مستقیم خدمات کارگزاری یا جذب سرمایه را ارائه نمی‌دهد. به جای آن، این شرکت به‌عنوان یک تامین‌کننده سرمایه عمل می‌کند و سرمایه مورد نیاز برای تریدرهای حرفه‌ای را فراهم می‌کند تا در بازار مالی فعالیت کنند.

از سوی دیگر، ادعای این شرکت درباره داشتن مجوز ثبت از جزایر آفشور وانواتو نشان می‌دهد که آنها ادعا می‌کنند مورد تایید یک نهاد قانونی قرار گرفته‌اند.

البته کارشناسان ایران‌ فینتکس این مجوز را استعلام گرفتند و متاسفانه هیچ مجوزی برای شرکتی با نام PropTradeFundLtd یا با شماره ثبت شرکتی 16147 در نهاد ثبت شرکت وانواتو به ثبت نرسیده است

البته باید توجه داشت که مجوز ثبت از جزایر آفشور وانواتو در هر صورت صرفا به‌عنوان یک مجوز ثبت شرکت ارائه شده است و به هیچ عنوان به معنای مجوز برای ارائه خدمات مالی یا کارگزاری نیست. به طور کلی اکثر پراپ‌فرم‌هایی که به معامله‌گران خرد خدمات پراپ‌تریدینگ ارائه می‌دهند تحت نظارت هیچ نهاد رگولاتوری‌ای نیستند و در صورت ادعای پراپ‌ها مبنی بر داشتن مجوز فعالیت از نهاد‌های رگولاتوری، می‌بایست حتما صحت‌‌سنجی شود.

همچنین لایسنس FSRC که پراپ‌تریدفاند مدعی آن است نیز غیرقابل استعلام است و هیچ مدرکی دال بر تحت نظارت بودن شرکت Prop Trade Fund Ltd یا Prop Trade Fund Incorporation در حوزه قضائی Antigua and Barbuda وجود ندارد.

لطفا توجه‌کنید که با وجود ادعاهای مکرر پراپ ترید فاند مبنی بر داشتن لایسنس ثبت شرکت، متاسفانه لایسنس FSRC برای پراپ‌تریدفاند قابل استعلام نیست و مجوز ثبت شرکت وانواتو پراپ‌تریدفاند نیز معتبر نیست و وضعیت اعتباری این پراپ‌فرم نیاز به شفاف‌سازی از سمت پراپ‌تریدفاند دارد و از دید کارشناسان ایران‌ فینتکس این پراپ‌فرم از اعتبار پایینی برخوردار است.

البته باید توجه کرد که بازدید ماهانه سایت این پراپ‌فرم طبق داده‌های similarweb بالای 21 هزار بازدید است. این مقدار بازدید میان سایت‌های پراپ ایرانی قابل قبول است. البته توجه به این نکته هم اهمیت دارد که صرفا میزان بازدید دلیلی بر معتبر بودن یک شرکت پراپ نیست.

به هرحال، برای هر گونه معاملات مالی یا سرمایه‌گذاری، داشتن اطلاعات کافی و انجام تحقیقات دقیق بسیار اهمیت دارد. قبل از هرگونه تعاملات مالی با هر شرکت یا تامین‌کننده سرمایه، توصیه می‌شود که با دقت شرایط و معاملات آنها را بررسی کنید و میزان اعتبار و قانونی بودن یا نبودن آن را بررسی کنید.

برنامه های اعطای سرمایه پراپ ترید فاند

برای دریافت حساب معاملاتی و سرمایه از پراپ ترید فاند، یک مرحله اولیه وجود دارد که باید آن را طی کنید. این مرحله شرکت در برنامه‌های ارزیابی است که برای آن نیاز به پرداخت هزینه دارید. این هزینه، گونه‌ای سرمایه‌گذاری اولیه برای ورود به بازار معاملات است. در صورتی که در این برنامه یا آزمون ورودی موفق شدید، حساب معاملاتی به شما اختصاص داده خواهد شد که می‌توانید از آن برای معاملات خود استفاده کنید.

پراپ ترید فاند در حال حاضر سه روش همکاری برای جذب تریدر دارد:

  1. چالش معامله گری
  2. رولت ترید
  3. مسابقه جکپات

در ادامه مقاله، توضیحات مفصلی درباره هر یک از این روش‌ها ارائه خواهد شد. اما قبل از آن، به بررسی هزینه شرکت در برنامه‌های ارزیابی پراپ فرم Prop Trade Fund خواهیم پرداخت.

چالش معامله گری پراپ ترید فاند

روش اول برای همکاری با پراپ ترید فاند، شرکت در چالش ارزیابی آن است. این روش در تمام پراپ فرم‌ها رایج است. در این روش، شما وارد دو مرحله چالش می‌شوید و در صورت موفقیت در هر دو، حساب معاملاتی به شما اختصاص داده می‌شود. شرایط همکاری با پراپ ترید فاند از طریق این روش عبارتند از:

  • مدت زمان: شما مجاز هستید بین ۳۰ تا ۹۰ روز در این چالش شرکت کنید.
  • حداکثر افت‌ارزش مجاز کلی: افت‌ارزش (دراودان) کلی شما نباید بیش از ۱۰٪ باشد.
  • حداکثر افت‌ارزش روزانه مجاز: افت‌ارزش (دراودان) روزانه شما نباید بیش از ۵٪ باشد.
  • امکان استفاده از اکسپرت و ربات: شما می‌توانید از اکسپرت و ربات برای معاملات خود استفاده کنید.
  • تارگت سود: تارگت کسب سود در این چالش کسب ۱۰٪ سود است.
  • محدودیت استفاده از استراتژی معاملاتی: شما می‌توانید هر نوع استراتژی معاملاتی را که می‌خواهید استفاده کنید، هیچ محدودیتی وجود ندارد.

این شرایط به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از استراتژی‌های خود و توانایی‌های معامله‌گری، در چالش شرکت کنید و سود کسب کنید. این یک فرصت عالی برای نشان دادن توانایی‌های خود و کسب سود است.

روش رولت ترید (Roulette Trade)

برنامه اعطای سرمایه رولت ترید، یک روش رسیدن به سرمایه در پراپ‌تریدفاند است که برای معامله‌گران با تجربه و حرفه‌ای طراحی شده است. در روش رولت ترید سود شما از اولین روز ورود به چالش محاسبه شده و در انتهای ماه اول پرداخت می‌شود.

جالب است بدانید که در حساب‌های ۱ و ۲ میلیون دلاری رولت ترید Roulette Trade که شرکت پراپ ترید‌ فاند مبدع آن است معامله‌گران از همان روز اول به یک حساب ریل (Real) دسترسی خواهند داشت. این حساب برای تریدرهای حرفه‌ای با انواع استراتژی‌های معاملاتی و سبک‌های مدیریت سرمایه قابل دسترس است. معامله‌گران می‌توانند فقط با ۳۰ روز معامله روی این حساب وارد تیم ترید پراپ ترید فاند شوند. این شرکت تضمین داده است که از همان ابتدا ۸۰٪ سود ماه اول را دریافت خواهید کرد. بر خلاف چالش معامله‌گری که سود دوره چالش به شما پرداخت نمی‌شود. پس از ماه اول نیز حساب کپی ترید با حساب تماما ریل برای شما تعویض می‌شود و مستقیما وارد تیم ترید شرکت پراپ ترید‌ فاند خواهید شد.

البته باید توجه کنید که هزینه خرید این حساب‌ها بالاتر از روش چالش پراپ تریدفاند است که در ادامه مقاله بیشتر به ان خواهیم پرداخت.

شرایط همکاری با پراپ ترید فاند از طریق روش رولت ترید به شرح زیر است:

  • مدت زمان: این روش برای ۳۰ روز طراحی شده است. این دوره محدود زمانی، به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا در طول این دوره، با محدودیت‌های خاص سودآوری را تجربه کنند.
  • حداکثر افت‌ارزش مجاز کلی: معامله‌گران تنها می‌توانند حداکثر ۶٪ افت ارزش (درادون) روی سرمایه خودشان داشته باشند.
  • حداکثر افت‌ارزش روزانه مجاز: با توجه به محدودیت‌های این روش، حداکثر افت‌ارزش (درادون) روزانه تا ۳٪ سرمایه می‌تواند باشد.
  • استفاده از اکسپرت و ربات: متاسفانه، در این روش اجازه استفاده از اکسپرت و ربات به معامله‌گران داده نمی‌شود.
  • مقدار سرمایه قابل ارائه: محدوده سرمایه‌ای بین ۱ تا ۲ میلیون دلار برای ورود به این روش در نظر گرفته شده است.
  • تارگت سود: این روش با هدف تعیین شده برای کسب سود، به دنبال رسیدن به ۱۲٪ سود از سرمایه‌گذاری معامله‌گران است.
  • محدودیت استفاده از استراتژی معاملاتی: در این روش، معامله‌گران اجازه دارند استراتژی‌های هج اسکلپ و آربیتراژ را بازیابی و استفاده کنند.

البته باید توجه کنید که از آن‌جایی که سطح افت‌ارزش مجاز در این حساب به شدت کم است و در عین حال هدف سود قرار گرفته در آن بسیار بالاست، این روش تنها برای تریدرهای بسیار حرفه‌ای مناسب است.

برنامه ترید جکپات (Jackpot)

مسابقه ترید جکپات (Jackpot)، یک فرصت استثنایی از سوی پراپ ترید فاند برای جلب توجه و جذب بیشترین تعداد مشتریان است.

در پراپ ترید فاند هر دو هفته یکبار یک مسابقه دو هفته‌ای ترید به اسم مسابقه ترید Jackpot برگزار می‌شود که در آن تریدرها به جای شرکت در آزمون‌های چالش پراپ تریدینگ، با شرایط رقابتی‌تری توانایی‌های خود را به شرکت پراپ‌ترید‌فاند اثبات می‌کنند تا بدون چالش حساب یک میلیون دلاری پراپ ترید فاند را دریافت می‌کنند.

این مسابقه برای تریدرهایی طراحی شده است که می‌توانند در مدت زمان کوتاه دو هفته‌ای (۱۰روزمعاملاتی) قوانین سرسخت مدیریت سرمایه پراپ‌تریدفاند را رعایت کنند و روی حساب حداقل ۶٪ سود بسازند. در این حالت به محض پیروز شدن در مسابقه، پس از تسویه ۸۰٪ سود کسب شده روی حساب، هزینه شرکت در مسابقه هم به معامله‌گران عودت داده می‌شود. 

همچنین پراپ ترید‌ فاند ادعا دارد که از معامله‌گران که در مسابقه پیروز شده‌اند دعوت می‌شود تا در جلسه مصاحبه حضوری در دفتر دبی حاضر شوند و ضمن عقد قرارداد با معامله‌گران، حساب ۱ میلیون دلاری پراپ‌فرم پراپ‌تریدفاند به معامله‌گران تحویل داده خواهد شد.

درنهایت شرکت در این مسابقه به شما اجازه می‌دهد در طول ۲ هفته، ۱ میلیون دلار فاند را دریافت کرده و همچنین سود حاصل از ۲ هفته اول را به عنوان بونوس اضافی دریافت نمایید. شرایط همکاری با این شرکت از طریق مسابقه جکپات عبارتند از:

  • مدت زمان: این مسابقه برای مدت ۱۴ روز طراحی شده است، که در این مدت شرکت‌کنندگان می‌توانند با محدودیت‌های معین، سودآوری خود را تجربه کنند.
  • حداکثر درآمدزایی مجاز کلی: شرکت‌کنندگان تنها می‌توانند حداکثر ۴٪ از سرمایه را به‌عنوان سود کلی کسب نمایند.
  • حداکثر افت‌ارزش روزانه مجاز: محدودیت افت‌ارزش مجاز روزانه تا ۲٪ از سرمایه‌ در نظر گرفته شده است.
  • استفاده از اکسپرت و ربات: متأسفانه، در این مسابقه اجازه استفاده از اکسپرت و ربات به شرکت‌کنندگان داده نمی‌شود.
  • مقدار سرمایه قابل ارائه: میزان سرمایه قابل ارائه برای شرکت در این مسابقه ۱ میلیون دلار می‌باشد.
  • هدف سود: با توجه به شرایط تعیین شده، هدف سود در این مسابقه برابر با ۶٪ از سرمایه‌گذاری مشارکت‌کنندگان است.
  • حداقل حجم ترید مجاز: مشارکت‌کنندگان می‌توانند با حداقل حجم ترید ۱۰ لات شرکت کنند.

این روش با توجه به محدودیت‌های حداکثر ضرر مجاز و محدودیت‌های سرمایه‌گذاری، تنها برای تریدرهای باتجربه و توانایی مدیریت دقیق ریسک مناسب است.

حساب‌های معاملاتی پراپ ترید فاند

پراپ ترید فاند، به شما انتخاب گسترده‌ای از حساب‌های سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهد که هر یک دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و محدودیت‌های منحصربه‌فرد هستند. در حال حاضر، پراپ ترید فاند دارای ۸ نوع حساب سرمایه‌گذاری به شرح زیر است:

  • ۴ حساب استاندارد که ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای معاملات عادی به کار می‌روند.
  • ۲ حساب برای استفاده از روش رولت ترید که اجازه می‌دهند با استراتژی‌های خاص و محدودیت‌هایی مواجه شوید.
  • ۲ حساب برای شرکت در مسابقه جکپات که این امکان را به شما می‌دهند تا در مسابقات و رقابت‌های تجاری مشارکت کنید.

همچنین پراپ ترید فاند در بروکرهای مطرحی این حساب‌های معاملاتی را برای معامله‌گران تامین‌مالی می‌کند. به‌عنوان مثال در صورت انتخاب سرور اختصاصی متاتریدر۵، پس از موفقیت در آزمون‌ها، حساب مرحله Real از بروکر شماره ۱ جهان یعنی بروکر Forex.com در اختیار شما قرار خواهد گرفت. لیستی از بروکرهایی که با آن‌ها همکاری می‌کند به شرح زیر است:

پراپ ترید فاند ادعا دارد که برای سرمایه پراپ فرم خود و همچنین زحمت تریدرهای خود ارزش زیادی قائل هستند، به همین دلیل حساب‌های پراپ ترید فاند فقط روی بهترین بروکرهای فارکس ارائه می‌شوند.

حساب‌ های چالش معامله گری پراپ ترید فاند 

در حساب‌های قابل انتخاب در برنامه اعطای سرمایه چالش معامله‌گری پراپ‌ترید، معامله‌گران می‌توانند باتوجه به استراتژی و سبک معاملاتی، حساب‌های ۷۵ هزاردلاری، ۱۵۰ هزاردلاری، ۳۰۰ هزاردلاری و ۵۰۰ هزاردلاری را انتخاب کنند. جزئیات قوانین و شرایط هر حساب در جدول زیر توضیح داده شده است:

حساب های برنامه رولت ترید

در برنامه رولت‌ترید پراپ‌تریدفاند، ۲ اکانت با مبالغ ۱ میلیون و ۲ میلیون دلاری به معامله‌گران ارائه می‌شود. جزئیات قوانین و شرایط هر حساب در جدول زیر توضیح داده شده است:

حساب های مسابقه جکپات

در برنامه مسابقه جکپات پراپ ترید فاند، ۲ اکانت با مبالغ ۱ میلیون و ۲ میلیون دلار مشابه برنامه رولت‌ترید به معامله‌گران ارائه می‌شود. جزئیات قوانین و شرایط هر حساب در جدول زیر توضیح داده شده است:

شرایط استفاده از پراپ ترید فاند

در ادامه قصد داریم به شرایط استفاده مانند نحوه واریز و برداشت، حداقل روز معاملاتی، نحوه رسیدن به تارگت سود و موارد مهم دیگر در این پراپ فرم بپردازیم.

واریز و برداشت در پراپ ترید فاند

در مقایسه با پراپ فرم‌های خارجی که گاهاً انعطاف بیشتری در روش‌های واریز و برداشت پول ارائه می‌دهند، پراپ‌های ایرانی محدودیت‌های خود را دارند.

Prop Trade Fund تنها از روش‌های واریز و برداشت با ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. برای خرید پکیج‌های این شرکت تریدینگ، شما می‌توانید از طریق وب‌سایت شرکت ارز دیجیتال خود را انتقال دهید. این پراپ فرم انتقال پول را با استفاده از بیت کوین و تتر انجام می‌دهد.

حداقل روز معاملاتی در چالش پراپ ترید فاند

در پراپ ترید فاند قانون حداقل روز معاملاتی وجود دارد. برای پاس کردن چالش باید حداقل ۱۰ روز معامله انجام داده باشید. این مقدار برای رولت ترید ۳۰ روز و برای جکپات هم ۱۰ روز است.

رسیدن زودهنگام به تارگت سود در چالش پراپ ترید فاند

اگر زودتر از موعد به هدف سود خود برسید باید الزاما در روزهای باقی مانده به اندازه میانگین ۸۰٪ از حجم معاملات گذشته خود، ترید انجام دهید.

محاسبه افت ارزش مجاز در پراپ ترید فاند

افت‌ارزش مجاز یا دراودان در پراپ‌تریدفاند از بالاترین موجودی شما در بالانس 24 ساعت گذشته محاسبه می‌شود. 

استفاده از دستیار معاملاتی در پراپ ترید فاند

باید به این نکته توجه کنید که اگر مایل به استفاده از اکسپرت و رباتی هستید، باید مالک و برنامه نویس آن خودتان باشید!. دلیل این قانون برای این است که کپی کردن از حساب معامله‌گران دیگر با استفاده از دستیارمعاملاتی غیرمجاز است. بنابراین شما اگر تمایل به استفاده از دستیار معاملاتی دارید باید به کارشناسان پراپ‌تریدفاند نشان دهید که فقط خودتان مالک دستیارمعاملاتی موردنظر هستید و قصد کپی کردن معامله‌گران دیگر را ندارید.

استراتژی اسکلپ در پراپ ترید فاند

در پراپ ترید فاند به‌کار گیری استراتژی اسکلپ مجاز است و محدودیتی وجود ندارد.

محدودیت باز گذاشتن معاملات در پراپ ترید فاند

محدودیتی برای بستن معاملات در شب وجود ندارد و معامله‌گران می‌توانند معاملات خودشان را در کل هفته باز داشته باشند، اما الزاما باید آخر هفته همه پزنیش‌های باز بسته شوند.

همچنین توجه‌کنید که در برنامه مسابقه جکپات معاملات قبل از اینکه بسته شودند، باید حداقل 5 دقیقه باز یوده باشند.

تعداد حساب مجاز در پراپ ترید فاند

هر معامله‌گر می‌تواند تا سقف ۵ حساب و ۱۰ میلیون دلار از شرکت پراپ‌تریدفاند سرمایه دریافت کند.

محدودیت کسب سود در پراپ ترید فاند

بعد از پاس کردن چالش‌ها و پیوستن به معامله‌گران حرفه‌ای شرکت پراپ‌تریدفاند، باید حداقل ماهیانه ۱٪ سودکسب کنید تا بتوانید ادامه همکاری دهید. همچنین افت‌ارزش مجاز روزانه نباید از ۵٪ و افت‌ارزش مجاز کلی همه معامله‌گران نباید از ۱۰٪ فراتر نرود.

محدودیت زمانی شروع معاملات در پراپ ترید فاند

در همه حساب‌های برنامه‌های اعطای سرمایه پراپ‌تریدفاند، حداکثر ۹۰ روز فرصت دارید تا ترید را شروع کنید.

احراز هویت در پراپ ترید فاند

بعد از موفقیت در چالش و قبل از پیوستن به پراپ ترید فاند باید احراز هویت انجام دهید. اینکار با پاسپورت یا کارت ملی انجام می‌شود.

پشتیبانی پراپ ترید فاند

شما می‌توانید با پشتیبان پراپ‌تریدفاند از روش‌های مختلفی برای ارتباط استفاده کنید. این امکان از طریق ثبت تیکت، ارسال ایمیل و ارتباط از طریق پیام رسان تلگرام برای شما فراهم شده است.

علاوه بر این، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت پراپ، از طریق بخش “درباره” و سپس “تماس با ما”، به صورت مستقیم تیکت خود را ثبت کنید.

سخن پایانی بررسی پراپ ترید فاند

گرفتن سرمایه از پراپ‌تریدفاند در واقع فقط قدمی از مسیر معامله‌گری شما است زیر چالش‌ها و فرصت‌هایی که پس از موفقیت در برنامه‌های پراپ‌تریدفاند، با آن‌ها مواجه خواهید شد، باعث می‌شود همکاری با این شرکت موضوعی جداگانه و جذاب تلقی شود. یکی از برتری‌های بارز این شرکت، برگزاری مسابقات معامله‌گری جذاب است.

مزیت‌های مهم پراپ ترید فاند شامل همکاری با برترین بروکرهای جهانی از قبیل IC Markets، Forex.com، FXCM و XTB است که به شما کمک می‌کند تا فرآیند ترید کردن را با دسترسی آسان‌تری تجربه کنید.

با این‌حال باید به این موضوع توجه کنید کنید لایسنس ثبت‌شرکت وانواتو که پراپ‌ترید‌فاند ارائه کرده و مدعی آن است، معتبر نیست که این قضیه امنیت و اعتبار این پراپ‌فرم را زیر سوال می‌برد .

به هر حال، یک نکته حیاتی این است که هر پراپ فرم و شرکتی دارای قوانین و مقررات خود است و پراپ ترید فاند نیز مستثنی نیست. به شما توصیه می‌شود قبل از شروع هرگونه همکاری، شرایط و قوانین مربوط به آن را به دقت بررسی و بررسی کنید و با چشم باز پراپ‌فرم محبوب خودتان را انتخاب کنید.

2024-03-08 18:41:45