مایکل سیلر: تایید ETF بیت کوین موقعیت منحصربه‌فرد مایکرواستراتژی در بازار را بهبود می‌بخشد

تاثیر تایید ETF بیت کوین بر مایکرواستراتژی

در حالی که تایید احتمالی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در ایالات متحده مورد توجه قرار گرفته است، مایکل سیلر، رئیس اجرایی مایکرواستراتژی، همچنان به موقعیت این شرکت در بازار بیت کوین خوش‌بین است. او در مصاحبه‌ خود با بلومبرگ تاکید می‌کند که تایید ETFهای بیت‌ کوین سرمایه‌گذاران را از سرمایه‌گذاری در مایکرواستراتژی منصرف نمی‌کند.

با ابزار سرمایه‌گذاری بدون کارمزد و اهرمی خود، مایکرواستراتژی حدود ۶/۵ میلیارد دلار از ارز دیجیتال بیت‌ کوین را در اختیار دارد. از نظر سیلر، رویکرد مایکرواستراتژی برای استفاده از استقراض هوشمند با سود صفر درصد برای خرید بیت‌ کوین، باعث می‌شود سرمایه‌گذاران همچنان به این شرکت به عنوان گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری نگاه کنند.

به امید تاییدیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار تا اواسط ژانویه، انتظار می‌رود ETFهای بیت کوین به بازار عرضه شوند. اما نظر سایر فعالان بازار در تضاد با اعتماد سیلر به رویکرد مایکرواستراتژی است. به عنوان مثال، مدیرعامل گری اسکل، تایید ETF بیت کوین را مانند یک کاتالیزور می‌داند که باعث می‌شود تقریبا ۳۰ تریلیون دلار سرمایه وارد این بازار شود.

2024-03-08 06:07:58