۸۴ درصد از سرمایه‌گذاران نسبت به آینده بیت کوین و رشد آن خوش‌بین هستند

۸۴ درصد از سرمایه‌گذاران نسبت به آینده بیت کوین و رشد آن خوش‌بین هستند

۷۰ درصد سرمایه‌گذاران قصد دارند سرمایه‌گذاری خود در رمزارزها را طی سال ۲۰۲۴ افزایش دهند؛ ۸۴ درصد آن‌ها نسبت به آینده بیت‌ کوین خوش‌بین هستند و ۵۵ درصد انتظار دارند قیمت بیت‌ کوین در بازار صعودی بعدی بین ۵۰ هزار تا ۱۰۰ هزار دلار تثبیت شود.

صرافی ارز دیجیتال Bitget در مطالعه اخیر خود در مورد تأثیرات هاوینگ بیت کوین اظهار داشت که ۷۰ درصد از سرمایه‌گذاران قصد دارند در سال ۲۰۲۴ بیش از گذشته در حوزه رمزارزها ورود کنند و انتظار روند صعودی ناشی از این رویداد را دارند. هاوینگ رویدادی است که پاداش ماینرها را برای بلاک‌های استخراج شده بیت کوین به نصف کاهش می‌دهد و در نتیجه عرضه روزانه بیت کوین کاهش پیدا می‌کند.

اغلب سرمایه‌گذاران (۸۴ درصد) نسبت به آینده بیت کوین خوش‌بین هستند و باور دارند در دوره صعودی بعدی ارزش بیت کوین به فراتر از ATH خود یعنی ۶۹ هزار دلار می‌رسد. این نگرش مثبت در اکثر مناطق مورد بررسی به اشتراک گذاشته شده، به جز شرق اروپا که در آن خوش‌بینی کمتری دیده می‌شود.

بیش از نیمی از پاسخ‌دهندگان انتظار دارند در آوریل ۲۰۲۴ و با وقوع هاوینگ بیت کوین، قیمت این دارایی بین ۳۰ هزار دلار تا ۶۰ هزار دلار باشد. علاوه بر این، ۳۰ درصد از سرمایه‌گذاران باور دارند قیمت ممکن است به بیشتر از ۶۰ هزار دلار برسد. این احساسات مثبت در آمریکای لاتین بیشتر دیده می‌شود و نشان‌دهنده انتظارات خوش‌بینانه مردم برای قیمت بیت کوین در طول رویداد هاوینگ است.

در بازار صعودی بعدی، اکثر سرمایه‌گذاران (۵۵ درصد) انتظار دارند قیمت بیت کوین بین ۵۰ هزار تا ۱۰۰ هزار دلار تثبیت شود، درحالی‌که بخش قابل‌توجهی پیش‌بینی می‌کنند قیمت BTC به بالای ۱۵۰ هزار دلار برسد، به‌خصوص در غرب اروپا که بیش از نیمی از سرمایه‌گذاران انتظار دارند قیمت بیت کوین از ۱۰۰ هزار دلار فراتر رود.

2024-03-08 06:45:25